Ze hakken alle bomen om!!!!!
vrijdag 28 mei 2010 om 15:42
Ben echt helemaal verdrietig. Ik woon in zo'n vierkant huizenblok met aan de binnenkant de tuinen. Daarin stonden geweldige mooie, hoge, ruisende bomen. Die hebben ze vandaag dus allemaal omgehakt. Ze waren zeker tien meter hoog en prachtig. Ben echt over de flos. Ben boos! Heeft alleen totaal geen zin. De bomen stonden in andermans tuin, heb dus geen recht van spreken, snik.
Nu kijken de overburen dus recht bij ons de kamer in, heeeeel fijn!
Heb al de hele dag de gordijnen dicht, wil het gewoon niet zien.
BAHBAHBAHBAHBAHBAHBAH
Nu kijken de overburen dus recht bij ons de kamer in, heeeeel fijn!
Heb al de hele dag de gordijnen dicht, wil het gewoon niet zien.
BAHBAHBAHBAHBAHBAHBAH
maandag 31 mei 2010 om 12:36
Ja, het zijn andersmans bomen.
Ik heb zelf ook pas een boom in mijn tuin laten omkappen.
Was die boom spuugzat, altijd de was onder de vogelstront, altijd volgenstront op de stoelen, of op mezelf als ik er zat.
Grote bomen zijn niet geschikt voor kleine achtertuinen, die van mij was misschien 4 meter hoog.
Maar een 10 meter hoge boom in een achtertuin!!! Dat is echt veel te groot. neemt alle licht en zon weg, en in de buurt van de boom groeit niks meer.
Bovendien moet een boom op een bepaalde afstand van de erfafscheiding staan, anders kunnen de buren bezwaar maken.
Ik heb hier 1 buurman die kwam zeggen dat het zo zonde was van de boom, ja lekker, hij zat niet in de stront....
Ik heb zelf ook pas een boom in mijn tuin laten omkappen.
Was die boom spuugzat, altijd de was onder de vogelstront, altijd volgenstront op de stoelen, of op mezelf als ik er zat.
Grote bomen zijn niet geschikt voor kleine achtertuinen, die van mij was misschien 4 meter hoog.
Maar een 10 meter hoge boom in een achtertuin!!! Dat is echt veel te groot. neemt alle licht en zon weg, en in de buurt van de boom groeit niks meer.
Bovendien moet een boom op een bepaalde afstand van de erfafscheiding staan, anders kunnen de buren bezwaar maken.
Ik heb hier 1 buurman die kwam zeggen dat het zo zonde was van de boom, ja lekker, hij zat niet in de stront....
maandag 31 mei 2010 om 21:19
Ivy1970: Als het Rotterdam is, dan zeg ik: stuur de bomenridders erop af. http://www.debomenridders.nl/
Op de website lees ik dat het per abuis kappen van bomen aanleiding kan zijn voor vragen in de deelraad.
Op de website lees ik dat het per abuis kappen van bomen aanleiding kan zijn voor vragen in de deelraad.
woensdag 2 juni 2010 om 16:43
Nou ColeTurner, ben er achter waarom de bomen om moesten. Ze waren ziek! Daardoor was er gevaar dat ze om zouden waaien. De eigenaresse was er ook helemaal ziek van, net als ik. Niks aan te doen dus. Maar wel goede tip van jou. Als er ergens zomaar een boom omgehakt wordt, ga ik de bomenridders zeker inschakelen.
donderdag 3 juni 2010 om 13:07
Nee, hebben we het eigenlijk niet over gehad. Moeten dan alleen wel bomen zijn die niet zo hoog worden, want ik neem aan dat dit haar behoorlijk wat heeft gekost. Zijn drie mannen 2 dagen mee bezig geweest en nu ligt haar hele tuin nog vol troep. Maar ik ga zeker even informeren want s'nachts is het nu zo stil zonder dat geruis. Dat mis ik eigenlijk het meest