saus pan als miniwok
maandag 31 mei 2010 om 22:14
aangezien ik meestal alleen of met zijn 2en eet en graag in een wok mijn eten maak (in een koekenpan pleurt alles ernaast) ben ik zoek naar een kleine wok.
zou dit ook als wok - of gewoon om te bakken in het algemeen - gebruikt kunnen worden? dus dat ik er mijn vlees in bak, macaronisaus in maak enz.
klik
zou dit ook als wok - of gewoon om te bakken in het algemeen - gebruikt kunnen worden? dus dat ik er mijn vlees in bak, macaronisaus in maak enz.
klik
maandag 31 mei 2010 om 22:22
het past wel in mijn kastjes, maar in zon wok van 30 cm ga ik echt niet mijn 80 gram kip en mijn groentes verwarmen. dan kan ik beter iets vinden dat kleiner is, maar wel hoog. dan is de bodem van de pan geneens helemaal bedekt met eten.
en dat zoek ik niet alleen voor wokrecepten, maar ik bereid alles in zon hoge pan
en dat zoek ik niet alleen voor wokrecepten, maar ik bereid alles in zon hoge pan
maandag 31 mei 2010 om 22:38
maandag 31 mei 2010 om 22:45
Ik heb ooit een kleine goedkope wok van de xenos of zo gekregen , die gebruikt ik eigenlijk nooit, omdat alles heel snel aanbrand, vooral als je er een zoet woksaus bij in doet. Ik gebruik altijd mijn tefalhapjes ook als ik voor 1 pers wok. Als ik wat meer geld had, zou ik juist een grote wok van plaatstaal kopen.
maandag 31 mei 2010 om 22:53
quote:xxxS schreef op 31 mei 2010 @ 22:47:
denk dat het deze set gaat worden
en dan 1 koekenpan proberen te verkopen/weggeven.
daar bak ik toch bijna nooit mee en het zijn er 2
pannenDat is dus een wokpan van 28 cm van rand tot rand. Lijkt mij (te)weinig wok oppervlak, maar als je perse klein wil en geen probleem hebt met de extra twee pannen, lijkt me dit een goede keus.
denk dat het deze set gaat worden
en dan 1 koekenpan proberen te verkopen/weggeven.
daar bak ik toch bijna nooit mee en het zijn er 2
pannenDat is dus een wokpan van 28 cm van rand tot rand. Lijkt mij (te)weinig wok oppervlak, maar als je perse klein wil en geen probleem hebt met de extra twee pannen, lijkt me dit een goede keus.
maandag 31 mei 2010 om 22:57
maandag 31 mei 2010 om 22:59