Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Manlief is niet lekker. Niet alleen een ct-scan van de lever, maar ook van de darmen???? Dus ook daar contrastvloeistof en via het infuus. Manlief is anderhalf uur binnen geweest. Daar is ons niets over gezegd, maar later nog afgesproken door de oncoloog. Geen goed nieuws naar mijn mening. We kunnen nu alleen nog maar duimen en afwachten. 't Is kutterdekut.
Ach Zoeb toch.. wat een ellende. Misschien het extra onderzoek, juist om dingen uit te sluiten? Hele hele dikke knuffel.
Wat druif zegt: Om andere dingen uit te sluiten. Dat is toch heel goed mogelijk, juist door manlief zijn geschiedenis?

Zoeb:
Coe, ik geloof het wel en anders mail je me even via hyves dan komt het ook goed.

Poess!! Ik ben zwaar onder de indruk!

Ik heb expres geen antwoord gegeven op jouw vraag of je mag mailen Poess, ik weet eigenlijk niet of jij Its kent. Ik geef toch best wat info prijs op mijn blog. Dus liever heb ik toestemming van Itsme.

Gold, ik ben er zelf ook erg blij mee! Dat ik daar begin dit jaar nou nooit aangedacht hebben! Past gewoon bij me deze nick.

MissM, ik ben nu wel heel erg benieuwd wie je herkent

Zoeb, woensdag de uitslag? Weet je al hoe laat?

Ixsje is weer huiswaarts. Hij krijgt alle kiezen tegelijk en spetterpoept wat in het rond. Ik heb hem maar in bad gezet na de derde keer

Vanavond sporten (denk ik), geen zin!
Grrrr... Kom ik er net achter dat ik me heb opgegeven om morgen te helpen met een activiteit op school.

Blleeeerghhh... daar heb ik echt he-le-maaaaal geeeeen zin in!

Nou ja, voor afbellen is het te laat dus ik zal er toch naar toe moeten....
Half elf woensdag. En ik ga duimen dat ze niet bellen voor woensdag.
Yonna, ik ken Its van de Nietjes. Maar wacht geduldig af of ze wel of geen toestemming geeft..

Zoeb, wat klote zeg (zwak uitgerdrukt), dat word morgen en woensdag een zenuwslopende dag ben in bang. Hopelijk was die scan van de darmen uit voorzorg gedaan. Ik hoop in ieder geval dat het enigszins mee valt... Sterkte
Zoeb, echt kl*te in het kwadraat dit.. nu weer afwachten en je druk maken. Terwijl jullie het nu juist zo enorm hebben verdient om even rust te hebben, op een relaxte manier je leven weer op te pakken. Nog maar een hele dikke ook hier wordt aan je/jullie gedacht.....
Het is gelukt Yonna Wauw!

Zoeb Nu op naar woensdag,hopen dat ze niet eerder bellen.
Ja, we gaan heel erg zitten hopen dat het iets anders is.

Maar het aller-allerergste gaat niet uit mijn kop.
Dat is ook helemaal niet gek lieve Zoeb!!Ik zat hier vanmiddag al hardop te vloeken en vroeg me toen later af hoe die bom bij jullie binnen gekomen moet zijn.:flower: Heb je wat steun van de kinderen en familie?Hier word met jullie mee gehoopt!
Boro,sta je al vooraan??

Ik heb Slash gister nog voorbij zien komen bij Pinkpop Maar op een of andere manier doet hij me denken aan mijn ex met zijn eeuwige kutgitaargepingel dus vind ik hem niet leuk

Veel plezier!!!!
Zoeb, wat een gedoe weer allemaal zeg. Ik doe niet aan kaarsjes want ik vind dat zweverige Libelle-onzin, maar toch een hele dikke van mij.

Ik hoop dat het allemaal wat mee valt.

Yonna! Dat klinkt veel fijnerder dan Buuf. Echt heur.

De foto's zijn mooi trouwens! Ik ben heeeeel benieuwd naar de rest!

Wanneer moest jij nu richting deze kant van het land? Als je nog tijd hebt voor koffie.... (als ik er ben dan, ik ben allejezusteringdruk dus)

Vandaag op het werk begon lekker. In plaats van dat ik één iemand moest wassen, zoals normaal op een maandag als deze, kreeg ik er een bedbad bij. Dat wil zeggen; een fysiek behoorlijk zwaardere patiënt in bed volledig wassen en aankleden, inclusief alles water bij het wekelijkse bad gedaan wordt (nagels nakijken en dergelijke). Een bedbad op zich ben je al een uur mee bezig en als ik dan een half uur heb om mensen te wassen die morgen.... Maar ja, och, ook dat komt uiteindelijk wel weer goed, jammer alleen dat het altijd ten koste gaat van je eigen werk.

Ik zit net de denken, misschien ga ik nog wel even mijn tomaten verpotten, dat lijkt me een slim plan. Het is aardig weer geloof ik, dus dat doe ik maar eens.

Tot zo!

En Coe, als jij Slash "eeuwig gitaargepingel" noemt geloof ik dat wij van een andere planeet komen hoor....
668, the neighbour of the Beast
Nee Marels,mijn ex met zijn eeuwige gitaargepingel.Het is echt niet leuk om constant gejank aan te horen.En dan bedoel ik echt s'ochtends uit bed komen en op een kruk gaan zitten spelen totdat je er s'nachts bij neervalt.Slash kan spelen maar dat kon hij niet!Al was hij overtuigd van wel :(
Oh, ik vind dat wel gezellig, eeuwig gitaargepingel. Ik kan het alleen niet

Ik zit hier ook heeeel regelmatig in het gitaarwerk en ik vind dat niet zo'n probleem geloof ik. In het weekend ook van 's ochtends tot 's avonds soms. Gezellig hoor.
668, the neighbour of the Beast
Coe moest toch wel lachen om de vergelijking met je ex.
Gadverdamme, nog zo lang onzekerheid. Geef je man nog even een dikke extra knuffel, Zoeb (van mij wil 'ie hem toch niet hebben, denk ik).

Ik ken Slash eigenlijk niet.

Vanavond weer cursus gehad (weer heel veel herkenning en dat is maar goed ook want als ik op het internet kijk of een boek lees ontken ik met hoofdletters dat die diagnose bij mij zou passen).

Verder voel ik me nu goed en hoop ik morgen ook (koppijnvrij of zo zou weer leuk zijn).
Ik ben de eerste
Moggu lieverds!

Zoeb,ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen!Ik duim en hoop met jullie mee.

Nu eerst koffie,ontbijt,tassen vullen en kinderen naar school.

Fijne dag
Man uit de straat was sinds zaterdag vermist,lees net dat ze hem gevonden hebben bij de mark hier in de buurt.Waarschijnlijk onwel geworden.Arme vrouw en kinderen.Straks maar even een kaartje in de bus doen
Moggûh lieffies!

Hallo Mamz, vroege vogel!

Marels, ik denk niet dat dat gaat lukken, want hele drukke dag en de volgende dag weer. Dus ga ik liever linea recta richting Hiertown.

Coe, dat is ook heftig! Kende jij de man?

Zoeb, kunnen slapen allebei?

Boortje, hoe was het concert? Ik had nog nooit van Slash gehoord, maar Happy lepelde zo op wie het is en wat hij allemaal deed/heeft gedaan. Tekortkoming in mijn opvoeding zullen we maar zeggen

Vandaag:

* werken (3x keer raden welk werk )

* plee-foon weg brengen in de hoop dat ie gemaakt kan worden

* boodschappen

Geniet!
Goedemorgen ,

Ik stond helemaal vooraan whoehoe, en en en, Slash speelde bijna het hele concert precies waar ik stond. Jullie begrijpen, ik ben helemaal uit mijn dak gegaan. Zeker toen hij The Godfather theme ging spelen met eraan vast ( de ene solo over in de andere ) Sweet Child.

Manoman wat ben ik een bofbips. Vrienden met wie ik was waren ook erg gezellig. B was vroegah, voor er kinderen kwamen, en van mijn beste vrienden en sinds een maandje of 2 hebben we weer contact. ( En dan gelijk gratis ! mee mogen he Ik kon er gisteren gewoon steeds niet over uit. En nog niet eigenlijk. )

Ben wel brak nu, we waren om 01.00 thuis . Maar dat mag de pret niet drukken.

Koffie !

( En terug lezen, want dat heb ik nog niet gedaan )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
( oh ja, de andere gitarist was van Aerosmith, ook niet geheel vervelend btw )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt Bor!

Jonna,ik ken hem alleen van het groeten in de straat en zijn dochter heeft bij mij op de lagere school gezeten.Maar die zie of spreek ik nauwelijks.

Lijstje:

Lidl en Appie

boven opruimen(2 dagen niet gedaan en het lijkt of er een bom ontploft is)

wassen,vouwen,strijken

Rustig aan met Ukkie,halve nacht gespookt,is weer hartstikke verkouden en benauwd.
Goedemorgen

Fijn dat het zo leuk was Bor! Zag Slash zondag nog op tv en toen vond ik hem opeens zo'n griezel! Enge tanden enzo. Maar zijn billen waren nog oké

http://www.nu.nl/muziek/2 ... adiso-terug-jaren-80.html

Zoeb, hebben jullie een beetje kunnen slapen? En praten? Of is het even te spannend allemaal

Vervelend dat Ukkie weer zo benauwd is Coe.

Mamz, hoe kwam het dat je zo vroeg bent?

Pfff, ben gaar. Gisteren eerste avond gehad van mijn nieuwe tweejarige opleiding. Een post-HBO. Fijn, als je hersens al in de verlofstand staan

Vandaag dus maar niet teveel willen....

Wel een lijstje:

- vaatwasser uitruimen

- vaatwasser inruimen

- wassen

- naar de bibliotheek

- naar de judo met de jongens

- koken

- dutjes doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven