Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Zou het geen haast kunnen zijn Zoeb juist vanwege Manlief zijn geschiedenis? Dat ze het liever snel weten? Maar ik snap jouw redenering ook heel goed hoor
quote:Zoebie schreef op 31 mei 2010 @ 11:41:

't Is klote. Manlief zit alleen maar voor zich uit te staren.

Ik hoop dat het iets onbenulligs is. Maar ik geloof er niet in. Waarom anders die haast die erachter wordt gezet.Ik denk dat haast niet iets hoeft te zeggen over wat men denkt, maar dat zij zich heel goed kunnen voorstellen dat in jullie geval (met de hele historie) het domweg niet menselijk zou zijn om even tot augustus te wachten. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het k*t is.
Dat er haast achter wordt gezet is natuurlijk goed. Maar dit is een beetje teveel haast. Net belde het ziekenhuis dat we om kwart over twee moesten komen. Manlief moet voor het onderzoek vloeistof drinken en om kwart over drie is de scan.
pff Zoebie, maar goed, je krijgt dan ook wel snel zekerheid. Dat kan ook wel fijn zijn. Dan weet je in ieder geval waar je mee moet dealen.

Oh maar Happy, die BBQ zou ik, als ik Goldie was, er even snel bijregelen hoor. Man een mooi schortje aan en me heerlijk laten bedienen met bier en worst van BBQ
Goedenmorgen allemaal...

Ik heb mij verslapen.. Poessekind wer om 8 uur wakker, maar ik was nog zo moe (slecht geslapen) dat ik hem na de papfles weer keurig in zijn ledikantje gelegd heb en heb verteld heb dat we nog even een half uurtje gingen slapen.. Hij ging er akkoord mee, met als gevolg dat ik om 11 uur wakker werd ..

Zoeb wat een klote bericht zeg.. ik ga heel hard duimen voor jullie dat het mee valt vanmiddag, sterkte..

Mag ik als nieuwe bezemert ook mailen voor de link naar Its als bruid? ik ben namelijk heeeul benieuwd!

ik heb nog niks aan mn lijstje gedaan dus... zo maar eens wat doen..
Ach lieve Zoeb, wat ontzettend kl*te!! Had zo voor jullie gehoopt dat alles goed zou zijn.. Ik denk aan je
He verdorie Zoeb, da's schrikken.

Fijn dat de scan vanmiddag al is, dan hoeven jullie daar niet dagen tegenaan te hikken.

Ik steek een kaarsje aan voor jullie.
Ehh...niks fijn aan het feit dat Zoebman een scan moet natuurlijk en het is ook wel heel erg snel allemaal, maar hopelijk snap je wat ik bedoel

Waarom krijg ik het nou nooit goed mijn toetsenbord uit
Ik snap je wel hoor Gold. 't Is alleen zo kut snel allemaal. Ik kan alleen maar denken dat het toch niet alweer bij ons kan zijn. Hebben we nu nog niet genoeg gehad. De scan moet goed zijn. Maar ik heb er een hard hoofd in. En ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over.
Oh zoebie

Wat een klote bericht zeg ! Getverderrie! .....

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven naar je, behalve een dikke vette en

Het voelt wat ongepast zo, ik kwam eigenlijk een mega ego-posting doen. Want ik heb niet veel tijd (kom ik zo op terug )

Als eerste de Bruiloft. Wat was het leuk, wat was Its mooi ! En wat heb ik een leuke mooie fijne mensen ontmoet !

Buuf en Happy, wat een leuk stel, zo lief en aardig - dat biertje was achteraf helemaal niet nodig - en wat is Buuf een mooie sprankelende vrouw! Zo fijn om jullie te leren kennen.

Mamz had ik al eens vluchtig ontmoet, maar nu veel langer,en wat vond ik het leuk mamz ! En natuurlijk ben je welkom als ik in B ( Of eigenlijk R ) ben !

Etosha heb ik leren kennen, wat een verrassing, ik wist niet dat ze er zou zijn, maar wat een leuke ontmoeting was dat ! Wat een heerlijk mens.

Zonlicht was ook al zo'n gezellige vrouw, veel gelachen, en ook al zo'n leuke verrassing dat je er was !

Labirint kwam ook nog met haar man en schattige kinderen

Natuurlijk was het met Marels + Man heel leuk, Marels is zo'n schat - hoewel ze dat zelf niet wil weten )

En Rosanna was er ook, was ook erg leuk om haar te zien.

Persoonlijk ben ik erg trots op Tut. Die heel de dag met mij mee was, en zich zo voorbeeldig gezellig gedragen heeft Wat een machtig kind heb ik toch ook Daarna zijn we samen bij min vader wezen logeren, iets wat Pa erg fijn vond, hij heeft zondag de hele dag lopen zingen en fluiten

Volgens mij vergeet ik nu niemand. ( Toch )

Vandaag A naar B gebracht. Wat was dat spannend zeg. Hij had er erg veel moeite mee. dwz , toen het afscheidsmoment kwam vond hij het heel erg naar, heel hard huilen. , maar voordat we weggingen, speelde hij al lekker op de groep, bewoog zich vrij en vroeg regelmatig eea zelf aan de groepsleiding. Ik zag zelfs al een paar kleine huppeltjes. Dus dat komt ook wel weer goed.

En dan, voor mij, het alllerallerleukste... Ik ga zo naar Amsterdam voor een totaal onverwachts concert !!! Een goede vriend van mij belde met de vraag of ik vanavond naar SLASH zou willen SLASH !!! Ik hou van Slash. Dus ik stap zometeen in de auto naar Paradiso ik begin nu helemaal hyper te worden, nu het afscheid e.d. achter de rug is heb ik tijd om blij te zijn voor mezelf.

Ik voel me zoo verwend.

Eigenlijk had die vriend aan Vriend gevraagd of hij mee wilde gaan naar Amsterdam, maar Vriend vindt dat ik het verdien, na alles wat we meegemaakt hebben ( of ik vooral met hem en A ) dat hij gelijk zee dat die vriend mij maar even moest bellen ( Dt was zaterdag op de bruiloft )

Het gaat zo goed met Vriend, ik ben zo onwaarschijnlijk trots op hem, en op ons. Dat we, na de depressieve jaren van hem het hebben gered samen, en dat we nu samen genieten. Ik kan dingen doen zonder "in de problemen" te komen, zonder me rot \ bang en\of schuldig te voelen.

ik heb altijd zeker geweten dat het aan zijn depressiviteit lag, en nu genieten we.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ghe, ik netjes "buuf" schrijven , zie ik dat Yonna er weer is
Wat fijn Bor, leuk dat je naar Paradiso mag. Klinkt magertjes, maar ik meen het. En nog fijner dat A het naar zijn zin heeft.

We gaan nu naar het ziekenhuis. Straks ga ik de foto's van Its bekijken.
Sterkte Zoeb
Zoebie De lever is een hele nare plaats voor 'iets'. Inmiddels zit je daar, als ik het goed begrepen heb, en wat zou het fijn zijn als het alleen maar iets onbenulligs is.
Ik ben er nooit zo van maar vandaag steek ik er eentje op voor jullie Zoeb.

Wat fijn Boro, hoe het gegaan is en veel plezier vanavond!
Hier brandt ie ook.

Boro, wat leuk, zo'n onverwacht uitje!

Geniet!

Ik heb gestofzuigd en ga nu strijken. Jippie

Voor Zoebie en haar man...
Fijne middag/avond Boro! geniet er maar veel van, dat heb je wel verdiend!!
Boor, wat ben je toch een schat en je maakt me weer aan het blozen

Heel veel plezier vanavond! Het is je inderdaad gegund! Wat enorm lief van je vriend! Als jullie ooit mochten trouwen, (ik ken nog wel een paar foefjes, vraag Marels maar ) dan houd ik me van harte aanbevolen!

Ook hier brandt de kaars voor Zoebman.

Druif, ik denk dat het heel normaal is dat je een 'dip' hebt en heel vaak en lang aan je moeder denkt. De band die jij met je moeder had was sterk en is echt niet na een paar maanden verdwenen. Ik zou het vreemd vinden als je niet of nauwelijks meer aan haar zou denken.

Jongste meisje heeft jouw moeder op haar sterfbed toch oma genoemd? Ik denk zeker te weten dat Madelief oma herkent!
Zoeb ik kom je alleen maar even knuffelen, succes straks
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zoeb, ik lees het net pas, jullie zitten nu in het ziekenhuis, ik denk aan jullie
Boro, wat een fijne post, ik ben helemaal blij voor je/jullie!

Dit soort egoposten zijn goehoed!
Kamp Vught was indrukwekkend!

Zoeb,wat een k**nieuws!Ergens had je het wel verwacht maar je hoopt toch nog dat er niks is.Alsof jullie nog niet genoeg gehad hebben.Hopelijk geeft de scan een goed beeld van iets onbenulligs.Kaars brandt hier ook ondertussen.

Jonna,fijn dat je er weer bent Heb je best vaak Jonna genoemd in je Buuf periode Ik ga straks even kijken naar de foto's van mevrouw I'tsman. Kan ik via je hyves wel vinden toch?

Voor de rest een teletubbie heb alleen vluchtig bijgelezen,ben bij het nieuws van Zoeb blijven haken.
He he.

Strijken

Stofzuigen

Onkruidverdelger gehaald

Nog een wasje geraaid

Straks nog koken (lasagne) en een stevige wandeling.

Zoeb, al terug uit het zh?

En ook een voor Druif

Yonna, ik vind deze ook veel leuker en beter bij je passen dan Buuf hoor

Hmmm..ik hoor net dat ik vanaf woensdag al weer op de kermis mag verschijnen. Deze keer dus 5 dagen achter elkaar...
quote:poessiemauwww schreef op 30 mei 2010 @ 22:44:

Mijn lijstje voor morgen (je kan het maar vast neerzetten..)

* cementwaas van HG kopen laminaat reiniger van HG gehaald

* woonkamer/keuken en gang stofzuigen endweilen

* chaos proberen op te ruimen

* woonkamer afsoppen

* kleden van de bank wassen en drogen

* werkbroek Poessieman repareren

* vaatwasser uit en weer inruimen

* spiegel goud spuiten

* beddengoed wassen en drogenEn nu even uitrusten van het geboen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven