Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 31 mei 2010 om 16:51
Manlief is niet lekker. Niet alleen een ct-scan van de lever, maar ook van de darmen???? Dus ook daar contrastvloeistof en via het infuus. Manlief is anderhalf uur binnen geweest. Daar is ons niets over gezegd, maar later nog afgesproken door de oncoloog. Geen goed nieuws naar mijn mening. We kunnen nu alleen nog maar duimen en afwachten. 't Is kutterdekut.
maandag 31 mei 2010 om 17:09
Coe, ik geloof het wel en anders mail je me even via hyves dan komt het ook goed.
Poess!! Ik ben zwaar onder de indruk!
Ik heb expres geen antwoord gegeven op jouw vraag of je mag mailen Poess, ik weet eigenlijk niet of jij Its kent. Ik geef toch best wat info prijs op mijn blog. Dus liever heb ik toestemming van Itsme.
Gold, ik ben er zelf ook erg blij mee! Dat ik daar begin dit jaar nou nooit aangedacht hebben! Past gewoon bij me deze nick.
MissM, ik ben nu wel heel erg benieuwd wie je herkent
Zoeb, woensdag de uitslag? Weet je al hoe laat?
Ixsje is weer huiswaarts. Hij krijgt alle kiezen tegelijk en spetterpoept wat in het rond. Ik heb hem maar in bad gezet na de derde keer
Vanavond sporten (denk ik), geen zin!
Poess!! Ik ben zwaar onder de indruk!
Ik heb expres geen antwoord gegeven op jouw vraag of je mag mailen Poess, ik weet eigenlijk niet of jij Its kent. Ik geef toch best wat info prijs op mijn blog. Dus liever heb ik toestemming van Itsme.
Gold, ik ben er zelf ook erg blij mee! Dat ik daar begin dit jaar nou nooit aangedacht hebben! Past gewoon bij me deze nick.
MissM, ik ben nu wel heel erg benieuwd wie je herkent
Zoeb, woensdag de uitslag? Weet je al hoe laat?
Ixsje is weer huiswaarts. Hij krijgt alle kiezen tegelijk en spetterpoept wat in het rond. Ik heb hem maar in bad gezet na de derde keer
Vanavond sporten (denk ik), geen zin!
maandag 31 mei 2010 om 17:18
Yonna, ik ken Its van de Nietjes. Maar wacht geduldig af of ze wel of geen toestemming geeft..
Zoeb, wat klote zeg (zwak uitgerdrukt), dat word morgen en woensdag een zenuwslopende dag ben in bang. Hopelijk was die scan van de darmen uit voorzorg gedaan. Ik hoop in ieder geval dat het enigszins mee valt... Sterkte
Zoeb, wat klote zeg (zwak uitgerdrukt), dat word morgen en woensdag een zenuwslopende dag ben in bang. Hopelijk was die scan van de darmen uit voorzorg gedaan. Ik hoop in ieder geval dat het enigszins mee valt... Sterkte
maandag 31 mei 2010 om 17:22
maandag 31 mei 2010 om 20:00
Zoeb, wat een gedoe weer allemaal zeg. Ik doe niet aan kaarsjes want ik vind dat zweverige Libelle-onzin, maar toch een hele dikke van mij.
Ik hoop dat het allemaal wat mee valt.
Yonna! Dat klinkt veel fijnerder dan Buuf. Echt heur.
De foto's zijn mooi trouwens! Ik ben heeeeel benieuwd naar de rest!
Wanneer moest jij nu richting deze kant van het land? Als je nog tijd hebt voor koffie.... (als ik er ben dan, ik ben allejezusteringdruk dus)
Vandaag op het werk begon lekker. In plaats van dat ik één iemand moest wassen, zoals normaal op een maandag als deze, kreeg ik er een bedbad bij. Dat wil zeggen; een fysiek behoorlijk zwaardere patiënt in bed volledig wassen en aankleden, inclusief alles water bij het wekelijkse bad gedaan wordt (nagels nakijken en dergelijke). Een bedbad op zich ben je al een uur mee bezig en als ik dan een half uur heb om mensen te wassen die morgen.... Maar ja, och, ook dat komt uiteindelijk wel weer goed, jammer alleen dat het altijd ten koste gaat van je eigen werk.
Ik zit net de denken, misschien ga ik nog wel even mijn tomaten verpotten, dat lijkt me een slim plan. Het is aardig weer geloof ik, dus dat doe ik maar eens.
Tot zo!
En Coe, als jij Slash "eeuwig gitaargepingel" noemt geloof ik dat wij van een andere planeet komen hoor....
Ik hoop dat het allemaal wat mee valt.
Yonna! Dat klinkt veel fijnerder dan Buuf. Echt heur.
De foto's zijn mooi trouwens! Ik ben heeeeel benieuwd naar de rest!
Wanneer moest jij nu richting deze kant van het land? Als je nog tijd hebt voor koffie.... (als ik er ben dan, ik ben allejezusteringdruk dus)
Vandaag op het werk begon lekker. In plaats van dat ik één iemand moest wassen, zoals normaal op een maandag als deze, kreeg ik er een bedbad bij. Dat wil zeggen; een fysiek behoorlijk zwaardere patiënt in bed volledig wassen en aankleden, inclusief alles water bij het wekelijkse bad gedaan wordt (nagels nakijken en dergelijke). Een bedbad op zich ben je al een uur mee bezig en als ik dan een half uur heb om mensen te wassen die morgen.... Maar ja, och, ook dat komt uiteindelijk wel weer goed, jammer alleen dat het altijd ten koste gaat van je eigen werk.
Ik zit net de denken, misschien ga ik nog wel even mijn tomaten verpotten, dat lijkt me een slim plan. Het is aardig weer geloof ik, dus dat doe ik maar eens.
Tot zo!
En Coe, als jij Slash "eeuwig gitaargepingel" noemt geloof ik dat wij van een andere planeet komen hoor....
668, the neighbour of the Beast
maandag 31 mei 2010 om 20:58
maandag 31 mei 2010 om 21:00
maandag 31 mei 2010 om 22:25
Gadverdamme, nog zo lang onzekerheid. Geef je man nog even een dikke extra knuffel, Zoeb (van mij wil 'ie hem toch niet hebben, denk ik).
Ik ken Slash eigenlijk niet.
Vanavond weer cursus gehad (weer heel veel herkenning en dat is maar goed ook want als ik op het internet kijk of een boek lees ontken ik met hoofdletters dat die diagnose bij mij zou passen).
Verder voel ik me nu goed en hoop ik morgen ook (koppijnvrij of zo zou weer leuk zijn).
Ik ken Slash eigenlijk niet.
Vanavond weer cursus gehad (weer heel veel herkenning en dat is maar goed ook want als ik op het internet kijk of een boek lees ontken ik met hoofdletters dat die diagnose bij mij zou passen).
Verder voel ik me nu goed en hoop ik morgen ook (koppijnvrij of zo zou weer leuk zijn).
dinsdag 1 juni 2010 om 08:24
Moggûh lieffies!
Hallo Mamz, vroege vogel!
Marels, ik denk niet dat dat gaat lukken, want hele drukke dag en de volgende dag weer. Dus ga ik liever linea recta richting Hiertown.
Coe, dat is ook heftig! Kende jij de man?
Zoeb, kunnen slapen allebei?
Boortje, hoe was het concert? Ik had nog nooit van Slash gehoord, maar Happy lepelde zo op wie het is en wat hij allemaal deed/heeft gedaan. Tekortkoming in mijn opvoeding zullen we maar zeggen
Vandaag:
* werken (3x keer raden welk werk )
* plee-foon weg brengen in de hoop dat ie gemaakt kan worden
* boodschappen
Geniet!
Hallo Mamz, vroege vogel!
Marels, ik denk niet dat dat gaat lukken, want hele drukke dag en de volgende dag weer. Dus ga ik liever linea recta richting Hiertown.
Coe, dat is ook heftig! Kende jij de man?
Zoeb, kunnen slapen allebei?
Boortje, hoe was het concert? Ik had nog nooit van Slash gehoord, maar Happy lepelde zo op wie het is en wat hij allemaal deed/heeft gedaan. Tekortkoming in mijn opvoeding zullen we maar zeggen
Vandaag:
* werken (3x keer raden welk werk )
* plee-foon weg brengen in de hoop dat ie gemaakt kan worden
* boodschappen
Geniet!
dinsdag 1 juni 2010 om 08:29
Goedemorgen ,
Ik stond helemaal vooraan whoehoe, en en en, Slash speelde bijna het hele concert precies waar ik stond. Jullie begrijpen, ik ben helemaal uit mijn dak gegaan. Zeker toen hij The Godfather theme ging spelen met eraan vast ( de ene solo over in de andere ) Sweet Child.
Manoman wat ben ik een bofbips. Vrienden met wie ik was waren ook erg gezellig. B was vroegah, voor er kinderen kwamen, en van mijn beste vrienden en sinds een maandje of 2 hebben we weer contact. ( En dan gelijk gratis ! mee mogen he Ik kon er gisteren gewoon steeds niet over uit. En nog niet eigenlijk. )
Ben wel brak nu, we waren om 01.00 thuis . Maar dat mag de pret niet drukken.
Koffie !
( En terug lezen, want dat heb ik nog niet gedaan )
Ik stond helemaal vooraan whoehoe, en en en, Slash speelde bijna het hele concert precies waar ik stond. Jullie begrijpen, ik ben helemaal uit mijn dak gegaan. Zeker toen hij The Godfather theme ging spelen met eraan vast ( de ene solo over in de andere ) Sweet Child.
Manoman wat ben ik een bofbips. Vrienden met wie ik was waren ook erg gezellig. B was vroegah, voor er kinderen kwamen, en van mijn beste vrienden en sinds een maandje of 2 hebben we weer contact. ( En dan gelijk gratis ! mee mogen he Ik kon er gisteren gewoon steeds niet over uit. En nog niet eigenlijk. )
Ben wel brak nu, we waren om 01.00 thuis . Maar dat mag de pret niet drukken.
Koffie !
( En terug lezen, want dat heb ik nog niet gedaan )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 1 juni 2010 om 08:43
Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt Bor!
Jonna,ik ken hem alleen van het groeten in de straat en zijn dochter heeft bij mij op de lagere school gezeten.Maar die zie of spreek ik nauwelijks.
Lijstje:
Lidl en Appie
boven opruimen(2 dagen niet gedaan en het lijkt of er een bom ontploft is)
wassen,vouwen,strijken
Rustig aan met Ukkie,halve nacht gespookt,is weer hartstikke verkouden en benauwd.
Jonna,ik ken hem alleen van het groeten in de straat en zijn dochter heeft bij mij op de lagere school gezeten.Maar die zie of spreek ik nauwelijks.
Lijstje:
Lidl en Appie
boven opruimen(2 dagen niet gedaan en het lijkt of er een bom ontploft is)
wassen,vouwen,strijken
Rustig aan met Ukkie,halve nacht gespookt,is weer hartstikke verkouden en benauwd.
dinsdag 1 juni 2010 om 09:01
Goedemorgen
Fijn dat het zo leuk was Bor! Zag Slash zondag nog op tv en toen vond ik hem opeens zo'n griezel! Enge tanden enzo. Maar zijn billen waren nog oké
http://www.nu.nl/muziek/2 ... adiso-terug-jaren-80.html
Zoeb, hebben jullie een beetje kunnen slapen? En praten? Of is het even te spannend allemaal
Vervelend dat Ukkie weer zo benauwd is Coe.
Mamz, hoe kwam het dat je zo vroeg bent?
Pfff, ben gaar. Gisteren eerste avond gehad van mijn nieuwe tweejarige opleiding. Een post-HBO. Fijn, als je hersens al in de verlofstand staan
Vandaag dus maar niet teveel willen....
Wel een lijstje:
- vaatwasser uitruimen
- vaatwasser inruimen
- wassen
- naar de bibliotheek
- naar de judo met de jongens
- koken
- dutjes doen
Fijn dat het zo leuk was Bor! Zag Slash zondag nog op tv en toen vond ik hem opeens zo'n griezel! Enge tanden enzo. Maar zijn billen waren nog oké
http://www.nu.nl/muziek/2 ... adiso-terug-jaren-80.html
Zoeb, hebben jullie een beetje kunnen slapen? En praten? Of is het even te spannend allemaal
Vervelend dat Ukkie weer zo benauwd is Coe.
Mamz, hoe kwam het dat je zo vroeg bent?
Pfff, ben gaar. Gisteren eerste avond gehad van mijn nieuwe tweejarige opleiding. Een post-HBO. Fijn, als je hersens al in de verlofstand staan
Vandaag dus maar niet teveel willen....
Wel een lijstje:
- vaatwasser uitruimen
- vaatwasser inruimen
- wassen
- naar de bibliotheek
- naar de judo met de jongens
- koken
- dutjes doen