Mode & Beauty alle pijlers

design pump

29-05-2010 15:40 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden was er een topic over pumps en las ik dat een aantal van jullie een paar design pumps in de kast hebben staan.

Nu zit ik te denken om ook een paar hele mooie (helaas ook dure) pumps te kopen.

Ik koop ze meestal bij van haren voor 20 euro.

Ook heel leuk maar het lijkt me geweldig om echt mooie design pumps te kopen en waarschijnlijk lopen ze ook 100 keer beter.

Nu vroeg ik me af bij welk merk bij jullie favoriet is en waarom? En waar kopen jullie ze?
Alle reacties Link kopieren
quote:eenelfje schreef op 01 juni 2010 @ 17:40:

De Botticelli pumps heb ik bij de Botticelli winkel in R'dam in de uitverkoop gekocht.

En oh ja ik heb nog een paar Botticelli laarzen in de uitverkoop bij de Botticellli winkel in Amsterdam gekocht.

De Gucci laarzen en Dior pumps heb ik bij een schoenenzaak in Rotterdam Hillegersberg in de uitverkoop gekocht.

Ow ja ik heb ook nog een paar D&G strandslippers (kado gekregen).

Waar koop jij ze Ksenija

Dat is ook meestal mijn winkel.

Overigens nog een tip. De allerbeste designschoenen komen toch van de merken die van oorsprong als schoenenmerken/lederwaren zijn/waren.

Zo loopt Sergio Rossi echt Supergoed. Ook Gucci is van oorsprong schoenen en lederwaren. En Tods is een echt schoenenmerk. En dat merk je toch wel.

(ik vind Marc Jacobs bijvoorbeeld echt weer veel minder goed en lekker lopen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven