design pump
zaterdag 29 mei 2010 om 15:40
Een tijd geleden was er een topic over pumps en las ik dat een aantal van jullie een paar design pumps in de kast hebben staan.
Nu zit ik te denken om ook een paar hele mooie (helaas ook dure) pumps te kopen.
Ik koop ze meestal bij van haren voor 20 euro.
Ook heel leuk maar het lijkt me geweldig om echt mooie design pumps te kopen en waarschijnlijk lopen ze ook 100 keer beter.
Nu vroeg ik me af bij welk merk bij jullie favoriet is en waarom? En waar kopen jullie ze?
Nu zit ik te denken om ook een paar hele mooie (helaas ook dure) pumps te kopen.
Ik koop ze meestal bij van haren voor 20 euro.
Ook heel leuk maar het lijkt me geweldig om echt mooie design pumps te kopen en waarschijnlijk lopen ze ook 100 keer beter.
Nu vroeg ik me af bij welk merk bij jullie favoriet is en waarom? En waar kopen jullie ze?
zaterdag 29 mei 2010 om 16:10
Of het design is weet ik niet, maar ik koop mijn meeste pumps bij Manfield want inderdaad, ze lopen beter en je krijgt er minder zweetvoeten in is het geld wel waard. Denk als je echte design koopt, alla SATC type dat je er dan ook weet niet echt beter op kunt lopen..
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
zaterdag 29 mei 2010 om 16:17
Ik heb twee paar Louboutin pumps. Zó mooi maar ook hysterisch duur. Wel het sparen waard IMO. Ze lopen niet zo lekker als Birckenstocks ofzo maar wel steviger dan andere pumps die ik heb. Goedkopere pumps koop ik bij Manfield of invito. Maar daar doe ik nooit zo heel lang mee en ik ben dikke vrienden met de schoenmaker ivm de hakken.
Succes!
Succes!
zaterdag 29 mei 2010 om 16:23
Het klopt, echte designer schoenen of van een goed merk zoals Manfield die lopen beduidend beter dan een schoen van de Van Haren of Schoenenreus, dat is een feit!
Ik heb zelf een aantal pumps van onbekende designers maar ook een paar pumps van Armani. Tuurlijk loopt het niet zo lekker als een paar Croqs maargoed daarvoor draag je ook geen mooie hoge hakken
Helaas laatst via Marktplaats een miskoop gekocht, D&G pumps maar helaas harstikke nep. Heb ze onlangs aangetrokken en het verschil is duidelijk te merken met echte designer schoenen, aan het eind van de avond had ik echt PIJN aan mijn voeten, vreselijk!
Ik heb zelf een aantal pumps van onbekende designers maar ook een paar pumps van Armani. Tuurlijk loopt het niet zo lekker als een paar Croqs maargoed daarvoor draag je ook geen mooie hoge hakken
Helaas laatst via Marktplaats een miskoop gekocht, D&G pumps maar helaas harstikke nep. Heb ze onlangs aangetrokken en het verschil is duidelijk te merken met echte designer schoenen, aan het eind van de avond had ik echt PIJN aan mijn voeten, vreselijk!
zaterdag 29 mei 2010 om 16:24
quote:QQelleQ schreef op 29 mei 2010 @ 16:15:
Ga eens bij de bijenkorf kijken!Inderdaad de Bijenkorf en de saleperiodes goed in de gaten houden. Ik kom niet zo heel vaak in de PC Hooftstraat maar als het sale is dan kun je mij daar nog wel vinden en vaak heb ik nog geluk ook en scoor ik super designerschoenen met 70% discount!!
Ga eens bij de bijenkorf kijken!Inderdaad de Bijenkorf en de saleperiodes goed in de gaten houden. Ik kom niet zo heel vaak in de PC Hooftstraat maar als het sale is dan kun je mij daar nog wel vinden en vaak heb ik nog geluk ook en scoor ik super designerschoenen met 70% discount!!
zaterdag 29 mei 2010 om 16:41
quote:Star schreef op 29 mei 2010 @ 16:22:
Louboutin Ik ben jaloers, prachtig!
In de USA gekocht en dan ga je niet helemaal failliet (dit zijn ook niet de nieuwste van de nieuwste modellen).
Ik zal even zoeken naar welke ik heb.
De Lady Derby Black van deze pagina
En niet helemaal deze maar wel bijna
De prijsverschillen zijn echt enorm trouwens. Usa, Parijs, Dusseldorf, London. Tis even goed zoeken!
Louboutin Ik ben jaloers, prachtig!
In de USA gekocht en dan ga je niet helemaal failliet (dit zijn ook niet de nieuwste van de nieuwste modellen).
Ik zal even zoeken naar welke ik heb.
De Lady Derby Black van deze pagina
En niet helemaal deze maar wel bijna
De prijsverschillen zijn echt enorm trouwens. Usa, Parijs, Dusseldorf, London. Tis even goed zoeken!
zaterdag 29 mei 2010 om 17:10
quote:PattiPage schreef op 29 mei 2010 @ 16:47:
Sorry, ik kom even niet bij van het hyperventileren.
Kijk DEZE Website Loubouins voor 208$ en gratis verzenden. Zijn van vorig seizoen maar who cares.
WOW dat is echt geweldig!!
200 dollar..
maar ik vind het zo lastig om in te schatten of dat wel te vertrouwen is...of het geen neppers zijn ofzo
Sorry, ik kom even niet bij van het hyperventileren.
Kijk DEZE Website Loubouins voor 208$ en gratis verzenden. Zijn van vorig seizoen maar who cares.
WOW dat is echt geweldig!!
200 dollar..
maar ik vind het zo lastig om in te schatten of dat wel te vertrouwen is...of het geen neppers zijn ofzo
zaterdag 29 mei 2010 om 17:11
quote:Star schreef op 29 mei 2010 @ 16:54:
Die Lady Derby Black zijn onwijs gaaf, andere heel klassiek natuurlijk en altijd goed
Hmmmm, die tweede site, da's vast nep. Kan niet anders, van bijna 1100 voor nog geen 300 dollar.Ze zijn blijkbaar niet nep. I did my research
Maarrrr ik moet wel altijd passen want het verschilt nogal en zal dus niet snel zo online kopen.
Die Lady Derby Black zijn onwijs gaaf, andere heel klassiek natuurlijk en altijd goed
Hmmmm, die tweede site, da's vast nep. Kan niet anders, van bijna 1100 voor nog geen 300 dollar.Ze zijn blijkbaar niet nep. I did my research
zaterdag 29 mei 2010 om 17:49
zaterdag 29 mei 2010 om 18:14
ik heb een aantal hele sexy gehakte sandaaltjes van miss sixty. Er zitten een soort kussentjes onder je zool, dus lopen ook heerlijk en heb meteen meerdere kleuren gekocht. Kwalitatief zijn deze goed, maar bij dit soort kledingmerk-schoenen is het wel altijd zaak om even goed te kijken of het er ook degelijk gemaakt uitziet. Ik heb het idee dat ze namelijk van verschillende producten gebruik maken, heb ook wel eens miss sixty schoenen gezien die echt beroerd in elkaar zaten...