Meisjesnamentopic!
woensdag 2 juni 2010 om 11:02
quote:Selma Duim schreef op 01 juni 2010 @ 20:00:
Aaaah Juul en Lot... Ook enig! Haha! Ik neig meer naar Juul (ook zo uitgesproken).
Julot vind ik eigenlijk ook leuk, ik heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt heel 'normaal' eigenlijk.
Verder van onze meidennamenlijst:
Maud leuke naam, maar niet dé naam
Tess al in omgeving
Nika leuk!
Sam staat ook op mijn lijstje, maar buur-
meisje heet Sem
Liz nee
Elin al in omgeving
Suus ja, leuk maar niet voor ons.
Jip (meisjesJip is ook super!)ja! heel leuk
Aaaah Juul en Lot... Ook enig! Haha! Ik neig meer naar Juul (ook zo uitgesproken).
Julot vind ik eigenlijk ook leuk, ik heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt heel 'normaal' eigenlijk.
Verder van onze meidennamenlijst:
Maud leuke naam, maar niet dé naam
Tess al in omgeving
Nika leuk!
Sam staat ook op mijn lijstje, maar buur-
meisje heet Sem
Liz nee
Elin al in omgeving
Suus ja, leuk maar niet voor ons.
Jip (meisjesJip is ook super!)ja! heel leuk
woensdag 2 juni 2010 om 14:25
Ok, dan zet ik toch Kris met een K op mijn lijstje.. ik vind met een c wat liever staan, maar chris weer teveel jongensachtig.
Nu zag ik laatst een meisje met de naam Cris, en dacht; misschien is dat een combi.
Juul vind ik echt een super naam! Maar toch zou ik hem uit willen spreken als sjuul, dus dan zou het een jongen worden. Maar jules vind ik weer veel minder mooi geschreven.. hmm.
Sam vind ik trouwens ook heel gaaf voor een meisje.
Nu zag ik laatst een meisje met de naam Cris, en dacht; misschien is dat een combi.
Juul vind ik echt een super naam! Maar toch zou ik hem uit willen spreken als sjuul, dus dan zou het een jongen worden. Maar jules vind ik weer veel minder mooi geschreven.. hmm.
Sam vind ik trouwens ook heel gaaf voor een meisje.
donderdag 3 juni 2010 om 09:42
Juul vind ik ook leuk!!!
Wij hebben een jongetje gekregen, maar ons meisjesnamenlijstje was als volgt:
Leah, Fien, Mathilde, Sine(Sien), Mira, Piene, Norah, Freyah, Thelma... Van een aantal kan ik me al niet meer voorstellen dat we ervoor zouden kiezen , maar ik ben wel benieuwd naar jullie reacties!
Wij hebben een jongetje gekregen, maar ons meisjesnamenlijstje was als volgt:
Leah, Fien, Mathilde, Sine(Sien), Mira, Piene, Norah, Freyah, Thelma... Van een aantal kan ik me al niet meer voorstellen dat we ervoor zouden kiezen , maar ik ben wel benieuwd naar jullie reacties!
donderdag 3 juni 2010 om 09:53
Je zou Julia ook als officiele naam kunnen gebruiken en dan Juul als roepnaam (en dat ook vermelden op het geboortekaartje).
Mijn dochter (Senna, súperleuke naam natuurlijk ) gaat sinds vorige week naar school en ik zit hier met het boekje van alle leerlingen. In haar klas zitten meisjes met de namen: Joeke, Roos, Caitlin, Marijn, Rosa, Elise, Sara, Emma, Marleen en Josca. Als je het interessant vind, wil ik best nog wat namen uit andere klassen overtypen hoor .
Mijn dochter (Senna, súperleuke naam natuurlijk ) gaat sinds vorige week naar school en ik zit hier met het boekje van alle leerlingen. In haar klas zitten meisjes met de namen: Joeke, Roos, Caitlin, Marijn, Rosa, Elise, Sara, Emma, Marleen en Josca. Als je het interessant vind, wil ik best nog wat namen uit andere klassen overtypen hoor .
donderdag 3 juni 2010 om 09:55
[quote]Selma Duim schreef op 01 juni 2010 @ 20:00:
Ik ken twee zusjes met de namen Puk en Lot. Staat wel erg schattig bij elkaar.
Ik ken twee zusjes met de namen Puk en Lot. Staat wel erg schattig bij elkaar.