Good Luck!!!
dinsdag 1 juni 2010 om 21:45
Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 1 juni 2010 om 21:51
quote:Maleficent schreef op 01 juni 2010 @ 21:45:
Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar.
dinsdag 1 juni 2010 om 21:54
quote:Maleficent schreef op 01 juni 2010 @ 21:45:
Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar. Die van mij ging met de gyn samen kijken. Ging de arts alles uitleggen en zo aan vent. Ik had met recht een kijkdoos
Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar. Die van mij ging met de gyn samen kijken. Ging de arts alles uitleggen en zo aan vent. Ik had met recht een kijkdoos
dinsdag 1 juni 2010 om 22:00
dinsdag 1 juni 2010 om 22:02
Even iets luchtigers
Mijn kleine bijdehandte apie.
Ik was vanochtend een beetje aan het mopperen en zeg tegen Juul, schiet nou eens op met je brood.
Juul gaat staan, hand tegen zijn hoofd: aiai kapitein mama
Probeer dan nog maar serieus te kijken.
Meteen dat olijke koppie van hem: mama, grappig ben ik he?
Ja jongen heel grappig.
Ik moest echt zo lachen, de kleine aap
Mijn kleine bijdehandte apie.
Ik was vanochtend een beetje aan het mopperen en zeg tegen Juul, schiet nou eens op met je brood.
Juul gaat staan, hand tegen zijn hoofd: aiai kapitein mama
Probeer dan nog maar serieus te kijken.
Meteen dat olijke koppie van hem: mama, grappig ben ik he?
Ja jongen heel grappig.
Ik moest echt zo lachen, de kleine aap
dinsdag 1 juni 2010 om 22:07
Ach mijn vent was gisteren heel lief. Toen hij terugkwam van een paar dagen weg had hij echt een lief cadeautje bij zich. Een kleine camara voor in mijn tas. Ik wilde graag ook een kleine camera zodat ik de grote niet altijd hoef mee te zeulen. Erg lief dat hij dat onthouden had.
Zo, thee op en ik ga bankhangen. Fijne avond!
Zo, thee op en ik ga bankhangen. Fijne avond!
dinsdag 1 juni 2010 om 22:45