Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Hmmm fluiten, stokken en kijkers... Gaat lekker...
voor je mannetje Bridges
Bridges, voelt je vader dan ook zo'n stroomstootje?
Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat knap van oudste Bridges! Heel goed! Mijn oudste mag morgen, zal ook veel lopen zijn.
Wat knap van Ties. Hij zal wel lekker slapen vannacht
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 01 juni 2010 @ 21:45:

Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar.
Ben ook echt trots op hem1

voor Malman. Zie het helemaal voor me! (tsja beelddenkers hè...) Ach... Je kan in ieder geval dan niet in je broek piesen van het lachen...
Whahaha Mal, die man van jou is grappig..

Applaus voor je kleine grote man Bridges, erg knap!!
Tijd voor omscholing voor Malman
quote:Maleficent schreef op 01 juni 2010 @ 21:45:

Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar. Die van mij ging met de gyn samen kijken. Ging de arts alles uitleggen en zo aan vent. Ik had met recht een kijkdoos
Oh Mamax, dat is toch ook ernstig! Vinnik ook bijzonder hoor, wordt het allemaal wel heel klinisch zeg.
Weer een anatomische les rijker
Tja, vent vond het enorm boeiend allemaal, arts kennen we al sinds de operatie tijdens de zwangerschap van Maxi, en die man legt heel graag dingen uit. Ach, tijdens de zwangerschappen zo vaak inwendige echo's gehad, dan wordt je vanzelf makkelijker.
Ik heb ook echt bergen inwendige onderzoeken en echo´s gehad, ik vind het ook niet zo´n drama, maar het is niet mijn hobby nee.
O en Bridge, voor je grote kleine man!

Ga nu echt naar bed, anders is er voor Maxi geen beginnen aan morgen
Even iets luchtigers

Mijn kleine bijdehandte apie.

Ik was vanochtend een beetje aan het mopperen en zeg tegen Juul, schiet nou eens op met je brood.

Juul gaat staan, hand tegen zijn hoofd: aiai kapitein mama

Probeer dan nog maar serieus te kijken.

Meteen dat olijke koppie van hem: mama, grappig ben ik he?

Ja jongen heel grappig.

Ik moest echt zo lachen, de kleine aap
Ha heerlijk is dat hè Bam!
Oh leuk is hij Bam, dat ventje van jou! Mijn jongste zegt overal poep voor, ook echt heel grappig.
Ach mijn vent was gisteren heel lief. Toen hij terugkwam van een paar dagen weg had hij echt een lief cadeautje bij zich. Een kleine camara voor in mijn tas. Ik wilde graag ook een kleine camera zodat ik de grote niet altijd hoef mee te zeulen. Erg lief dat hij dat onthouden had.

Zo, thee op en ik ga bankhangen. Fijne avond!
hahaha Jin, dat zal ook wel heel grappig klinken..
wat een mooi cadeau Jinny, ook helemaal aan jou besteed. Lief!!

Bankhang ze
Ha, ha, die Juul

Inderdaad lief van je man Jin.

Ik haak ook af. Goede nacht meiden.
Dames... Star moet nog hoor..
Jullie zijn grappig! En een voor iedereen want ik heb eindelijk de fles prosecco open getrokken waar ik de hele week al zo'n zin im had.

Was Naat laatst niet voor uitstrijkje geweest dat dat een beetje uitliep omdat de assistente boodschappen ging doen ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven