* 185 * Bar Too Much * 185 *
dinsdag 1 juni 2010 om 12:44
Weet je Much? Soms gebeurd dt. Wordt je getriggerd door 1 of andere gebeurtenis, op welke manier dan ook maar. Kwestie is dan: Hoe sterk ben je dan? Hangt dan vaak af van de gemoedstoestand waarin je verkeert, in welke omgeving je op dat moment bent. Maar ik probeer me altijd vast te houden aan degenen die veel voor me betekenen, ook al zeggen of doen ze niet altijd datgene wat ik eigenlijk niet wilde horen of zien... Het lullige is eigenlijk dat je het eigenlijk zèlf moet doen, but he, with a little bit of help from my friends I can beat it ...
anoniem_41557 wijzigde dit bericht op 01-06-2010 12:45
Reden: You must be I
Reden: You must be I
% gewijzigd
dinsdag 1 juni 2010 om 20:36
Tis niet dat mijn vaatwasserT stuk is maar ergens zit een verstopping in de afvoer.
Verder doe ik niksnaksnada anders dan zuchten. Dat gaat onwillekeurig, ik kan er niks aan doen. Het gaat vanzelf en houdt maar niet op
Nou ja, als mijn overall boosheid weg is... dan zal het zuchten ook wel ophouden.
Verder doe ik niksnaksnada anders dan zuchten. Dat gaat onwillekeurig, ik kan er niks aan doen. Het gaat vanzelf en houdt maar niet op
Nou ja, als mijn overall boosheid weg is... dan zal het zuchten ook wel ophouden.
dinsdag 1 juni 2010 om 21:16
dinsdag 1 juni 2010 om 23:26
Hallooo allemaal.......
Jootje, hoe is de stand bij jullie??
Ik hoorde van mijn buurman, dat hij reeds met Joman had gesproken????
Maar daar hadden jullie niet veel aan???
En hoe is de verstopping bij Helaatje??
Loopt daar de boel al weer goed door??
Wat een vragen op de late avond zeg??
Als dat nu morgen allemaal uitgebreid wordt beantwoord, dan hebben we zo maar weer een bar vol.....
Jootje, hoe is de stand bij jullie??
Ik hoorde van mijn buurman, dat hij reeds met Joman had gesproken????
Maar daar hadden jullie niet veel aan???
En hoe is de verstopping bij Helaatje??
Loopt daar de boel al weer goed door??
Wat een vragen op de late avond zeg??
Als dat nu morgen allemaal uitgebreid wordt beantwoord, dan hebben we zo maar weer een bar vol.....
woensdag 2 juni 2010 om 08:30
Goede morgen al te saam!
Koffie, zonnetje, niet helemaal wakker, wel goed humeur....
Yette, gefeliciteerd met MIniman!!!
* Is ie al weer beter? *
Hela, ook lekker vrolijk vandaag door het mooie weer?
Wies, beetje minder doof vandaag?
Jo, afvoer weer ontstopt?
* Wies, doe jou gewoon na, hoor, des te eerder hebben we weer een frisse en fruitige bar! *
Koffie, zonnetje, niet helemaal wakker, wel goed humeur....
Yette, gefeliciteerd met MIniman!!!
* Is ie al weer beter? *
Hela, ook lekker vrolijk vandaag door het mooie weer?
Wies, beetje minder doof vandaag?
Jo, afvoer weer ontstopt?
* Wies, doe jou gewoon na, hoor, des te eerder hebben we weer een frisse en fruitige bar! *
woensdag 2 juni 2010 om 09:00
woensdag 2 juni 2010 om 10:54
woensdag 2 juni 2010 om 12:57
woensdag 2 juni 2010 om 15:47
woensdag 2 juni 2010 om 19:22
En daar was ik nou toch alwééééér...t mut net gekker wurden....
Straks nog even met fifi een rondje doen maar eerst moet die bbq-food even bezinken. Punman ligt op bed. Voorslapen noemt ie dat. Voor de nachtdienst...ik noem t uitbuiken.
Verdikkeme, wat hebben we toch een mooi weer vandaag en t wordt nog mooier!!
Hela, hoop dat ie morgen je verstopping kan oplossen hoor! En die taxus....heb er eentje op t hoekje van de woning staan...metertje of 2.5 hoog, metertje doorsnee....als ze m nodig hebben, mogen ze m komen halen...
Miniman, nog gefeliciflapt!
Hoi Bloes, Muchieputsie, Mir, Wies en Jo!!!
Straks nog even met fifi een rondje doen maar eerst moet die bbq-food even bezinken. Punman ligt op bed. Voorslapen noemt ie dat. Voor de nachtdienst...ik noem t uitbuiken.
Verdikkeme, wat hebben we toch een mooi weer vandaag en t wordt nog mooier!!
Hela, hoop dat ie morgen je verstopping kan oplossen hoor! En die taxus....heb er eentje op t hoekje van de woning staan...metertje of 2.5 hoog, metertje doorsnee....als ze m nodig hebben, mogen ze m komen halen...
Miniman, nog gefeliciflapt!
Hoi Bloes, Muchieputsie, Mir, Wies en Jo!!!
woensdag 2 juni 2010 om 19:31