Relatie problemen,ex terugwillen.
woensdag 2 juni 2010 om 10:52
Beste mede forum gebruikers.
Ik heb een probleem , het is nu 2 dagen uit met mijn vriendin ,
Ik zou haa rgraag terugwillen en weet wat ik fout gedaan heb, ik zal even het heele verhaal uitleggen.
7Januari leerde ik haar kennen en het was meteen raak tussen ons.
Zij heeft veel meegemaakt , bijde ouders verloren , en nu ook weer problemen.
Ik was altij dheel anders tegen haar , maar omdat ik mijn problemen niet zij tegen haar werd ik anders , begon haar verkeerd te behandelen en dit besef ik.
Zij had me het vaak gezecht maar ik had het nooit echt door.
Nu is het uit , ik besef goed wat ik fout gedaan heb .
Maar wat kan ik doen?
Ik ben er echt van overtuigt dat zij bij me hoort
Mvg .J
Ik heb een probleem , het is nu 2 dagen uit met mijn vriendin ,
Ik zou haa rgraag terugwillen en weet wat ik fout gedaan heb, ik zal even het heele verhaal uitleggen.
7Januari leerde ik haar kennen en het was meteen raak tussen ons.
Zij heeft veel meegemaakt , bijde ouders verloren , en nu ook weer problemen.
Ik was altij dheel anders tegen haar , maar omdat ik mijn problemen niet zij tegen haar werd ik anders , begon haar verkeerd te behandelen en dit besef ik.
Zij had me het vaak gezecht maar ik had het nooit echt door.
Nu is het uit , ik besef goed wat ik fout gedaan heb .
Maar wat kan ik doen?
Ik ben er echt van overtuigt dat zij bij me hoort
Mvg .J
woensdag 2 juni 2010 om 12:47
woensdag 2 juni 2010 om 12:52
Ik vint hut heeel fervelent dad er so cheled wort op spelvauten.
We snappen allemaal wat TO ons verteld toch?
Het is inderdaad slecht nederlands maar eerlijk, ik ben er ook geen ster in..
Maar voor de TO,
Ik ben bang dat je te laat bent inderdaad, laat er tijd overheen gaan. Als het voorbestemd is en jullie horen bij elkaar dan komt het vanzelf wel goed.
Maar gun haar ook wat tijd.
Sterkte!
We snappen allemaal wat TO ons verteld toch?
Het is inderdaad slecht nederlands maar eerlijk, ik ben er ook geen ster in..
Maar voor de TO,
Ik ben bang dat je te laat bent inderdaad, laat er tijd overheen gaan. Als het voorbestemd is en jullie horen bij elkaar dan komt het vanzelf wel goed.
Maar gun haar ook wat tijd.
Sterkte!
woensdag 2 juni 2010 om 17:26
ja ik weet dat ik het eigenlijk moet laten , maar ik merk aan haar signalen :
-Toch bellen even om te vragen hoe het is.
-Cam aanwil op msn maar niet wil praten.
-Openstaat voor gesprekken.
Dat ze toch wil maar ik er veel te veel druk opheb gelegt.
we hebben een afstands relatie en dat is niet makkelijk , zij heeft veel problemen en ik dacht alleen maar haar weer te willen zien.
Ik staarde me daarop blind en begon me eraan te ergeren dat het niet kon door de situatie.
IK weet wat ik anders moet doen , minder pushen haar weer respecteren.
Het ging Goed super goed tussen ons tot dat moment van irritatie.
Toen ben ik lomp geworden , blijve pushen dat ik geprek wou etc terwijl zij niet in de stemming was en dan nog doorgaan te veel smse.
Dat kan ik laten en dat weet zij ook.
Nouja donderdag praten we erover en ik weet dat ze twijfelt.
Maar ik heb al zovaak gezecht me best te doen om te veranderen ik weet niet meer wat ik kan zeggen op dat vlak.
Bedankt voor alle reactie , ook al lees ik liever niet dat het te laat is.
Sorry voor mijn nederlands , ik ben halfbloed indo en heb daar lang gewoond. excuses
-Toch bellen even om te vragen hoe het is.
-Cam aanwil op msn maar niet wil praten.
-Openstaat voor gesprekken.
Dat ze toch wil maar ik er veel te veel druk opheb gelegt.
we hebben een afstands relatie en dat is niet makkelijk , zij heeft veel problemen en ik dacht alleen maar haar weer te willen zien.
Ik staarde me daarop blind en begon me eraan te ergeren dat het niet kon door de situatie.
IK weet wat ik anders moet doen , minder pushen haar weer respecteren.
Het ging Goed super goed tussen ons tot dat moment van irritatie.
Toen ben ik lomp geworden , blijve pushen dat ik geprek wou etc terwijl zij niet in de stemming was en dan nog doorgaan te veel smse.
Dat kan ik laten en dat weet zij ook.
Nouja donderdag praten we erover en ik weet dat ze twijfelt.
Maar ik heb al zovaak gezecht me best te doen om te veranderen ik weet niet meer wat ik kan zeggen op dat vlak.
Bedankt voor alle reactie , ook al lees ik liever niet dat het te laat is.
Sorry voor mijn nederlands , ik ben halfbloed indo en heb daar lang gewoond. excuses
donderdag 3 juni 2010 om 12:15
Neeeee Dreamglasses, breng mensen niet op slechte ideeen!!! (ik gun het die vent (schrijver) ook echt niet dat er ook maar 1 boek van verkocht wordt, wat kansloos)
TO, wat is de afloop dan? Om eerlijk te zijn denk ik dat als jullie weer bij elkaar zijn het je de komende tijd weer gaat frustreren..en dat het dan helemaal niet zo makkelijk voor je is om deze goede voornemens in de praktijk te brengen.
TO, wat is de afloop dan? Om eerlijk te zijn denk ik dat als jullie weer bij elkaar zijn het je de komende tijd weer gaat frustreren..en dat het dan helemaal niet zo makkelijk voor je is om deze goede voornemens in de praktijk te brengen.