FvdM is uit, Eregalerij is in!
woensdag 2 juni 2010 om 13:12
Even een topic erbij, zodat het wat beter bekend wordt
http://www.viva.nl/2010/0 ... ren-uitleg-blog-forummer/
http://www.viva.nl/2010/0 ... ren-uitleg-blog-forummer/
woensdag 2 juni 2010 om 13:31
quote:Viva Angel5 schreef op 02 juni 2010 @ 13:28:
Je eerste vraag heb ik net beantwoord onder de blog
Uit de eregalerij geknikkerd bedoel je? Nee, dat lijkt me niet Ja dat bedoel ik, na een permaban of zo.
Je eerste vraag heb ik net beantwoord onder de blog
Uit de eregalerij geknikkerd bedoel je? Nee, dat lijkt me niet Ja dat bedoel ik, na een permaban of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 juni 2010 om 13:41
woensdag 2 juni 2010 om 13:49
quote:yasmijn schreef op 02 juni 2010 @ 13:47:
Word je van tevoren op de hoogte gesteld? Ik kan me zo voorstellen dat er héél véél forummers niet in die 'eregalerij' willen en dat ze niet willen dat er een blog over ze geschreven wordt.Inderdaad, voor je het weet ben je vereeuwigd met tampons en maandverband.
Word je van tevoren op de hoogte gesteld? Ik kan me zo voorstellen dat er héél véél forummers niet in die 'eregalerij' willen en dat ze niet willen dat er een blog over ze geschreven wordt.Inderdaad, voor je het weet ben je vereeuwigd met tampons en maandverband.
woensdag 2 juni 2010 om 13:50
quote:yasmijn schreef op 02 juni 2010 @ 13:47:
Word je van tevoren op de hoogte gesteld? Ik kan me zo voorstellen dat er héél véél forummers niet in die 'eregalerij' willen en dat ze niet willen dat er een blog over ze geschreven wordt.
Goeie vraag
Ja dus, ze krijgen bericht.
Maar dat idee om ze zelf een blog te laten schrijven, vind ik ook leuk!
Word je van tevoren op de hoogte gesteld? Ik kan me zo voorstellen dat er héél véél forummers niet in die 'eregalerij' willen en dat ze niet willen dat er een blog over ze geschreven wordt.
Goeie vraag
Ja dus, ze krijgen bericht.
Maar dat idee om ze zelf een blog te laten schrijven, vind ik ook leuk!