FvdM is uit, Eregalerij is in!
woensdag 2 juni 2010 om 13:12
Even een topic erbij, zodat het wat beter bekend wordt
http://www.viva.nl/2010/0 ... ren-uitleg-blog-forummer/
http://www.viva.nl/2010/0 ... ren-uitleg-blog-forummer/
woensdag 2 juni 2010 om 15:04
woensdag 2 juni 2010 om 16:01
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 juni 2010 @ 15:50:
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!In ellelange discussie's over waarom forummer X is gekozen, terwijl forummer Y veel leuker is, en of het voortrekken is.. en dan zijn uiteindelijk alle Angels slecht, en gaan de servers van dit forum weer roken omdat iedereen er een mening over heeft, een paar mensen krijgen een waarschuwing/ban, en de hele wedstrijd verdwijnt weer. En dan over een paar maanden komt er weer een nieuw idee, en dan begint het van voren af aan.
Ik denk dat het leuk word
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!In ellelange discussie's over waarom forummer X is gekozen, terwijl forummer Y veel leuker is, en of het voortrekken is.. en dan zijn uiteindelijk alle Angels slecht, en gaan de servers van dit forum weer roken omdat iedereen er een mening over heeft, een paar mensen krijgen een waarschuwing/ban, en de hele wedstrijd verdwijnt weer. En dan over een paar maanden komt er weer een nieuw idee, en dan begint het van voren af aan.
woensdag 2 juni 2010 om 16:09
quote:Kabouter23 schreef op 02 juni 2010 @ 16:01:
[...]
In ellelange discussie's over waarom forummer X is gekozen, terwijl forummer Y veel leuker is, en of het voortrekken is.. en dan zijn uiteindelijk alle Angels slecht, en gaan de servers van dit forum weer roken omdat iedereen er een mening over heeft, een paar mensen krijgen een waarschuwing/ban, en de hele wedstrijd verdwijnt weer. En dan over een paar maanden komt er weer een nieuw idee, en dan begint het van voren af aan.
[...]
In ellelange discussie's over waarom forummer X is gekozen, terwijl forummer Y veel leuker is, en of het voortrekken is.. en dan zijn uiteindelijk alle Angels slecht, en gaan de servers van dit forum weer roken omdat iedereen er een mening over heeft, een paar mensen krijgen een waarschuwing/ban, en de hele wedstrijd verdwijnt weer. En dan over een paar maanden komt er weer een nieuw idee, en dan begint het van voren af aan.
woensdag 2 juni 2010 om 16:16
quote:Sarah Scott schreef op 02 juni 2010 @ 16:09:
Ik vat het ook niet persoonlijk op Kabouter
Yas
Geloof me, het hele forum gaat er wat van vinden.
Ik als forumoudste, gheghe, kan dat echt voorzien.
Ik kan zelfs op de postings af, de rel voorspellen die dan ook 9 van de 10 keer komt.
Het is ook erg voorspelbaar wanneer een OP verdwijnt.
Heerlijk, zoveel ervaring.
Ik vat het ook niet persoonlijk op Kabouter
Yas
Geloof me, het hele forum gaat er wat van vinden.
Ik als forumoudste, gheghe, kan dat echt voorzien.
Ik kan zelfs op de postings af, de rel voorspellen die dan ook 9 van de 10 keer komt.
Het is ook erg voorspelbaar wanneer een OP verdwijnt.
Heerlijk, zoveel ervaring.
woensdag 2 juni 2010 om 16:17
Nou ik ga wel raden. Robo zou een verdiende plek zijn (ohhh wat zeg ik nou, net of de rest het niet verdient). Het zou mij niet verbazen als de angels haar gekozen hebben.
Ik ga verder raden. Moeilijk want op de horrorpijler kom ik niet maar daar zullen ook wel veel goeie zitten.
Cole en Zwieber
Oh ook leuk, Pode en Xander
Lé verdient het
Uiteraard heb ik een grote zwak voor Poezz
Jeetje, weet er zoveel eigenlijk. Ik hou eigenlijk niet van gokken want dan lijkt het net of je de rest niet bijzonder genoeg vindt.
Ja Ardman heeft ook wel een goeie, Fniel, wel benieuwd naar haar leven na het angelschap .
Nou maar andere die het kunnen aanvullen.
Ik ga verder raden. Moeilijk want op de horrorpijler kom ik niet maar daar zullen ook wel veel goeie zitten.
Cole en Zwieber
Lé verdient het
Jeetje, weet er zoveel eigenlijk. Ik hou eigenlijk niet van gokken want dan lijkt het net of je de rest niet bijzonder genoeg vindt.
Ja Ardman heeft ook wel een goeie, Fniel, wel benieuwd naar haar leven na het angelschap .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 2 juni 2010 om 16:18
Ja natuurlijk gaat het hele forum er wat van vinden!
Er zijn er die tegen zijn, die worden op de vingers getikt door hen die voor zijn, die worden op hun beurt weer gewaarschuwd door hen die neutraal zijn maar het gezeik zat zijn, en die worden weer op de vingers getikt door alle partijen dat zeiken over zeiken ook zeiken is.
Met andere woorden... het is nooit goed
Er zijn er die tegen zijn, die worden op de vingers getikt door hen die voor zijn, die worden op hun beurt weer gewaarschuwd door hen die neutraal zijn maar het gezeik zat zijn, en die worden weer op de vingers getikt door alle partijen dat zeiken over zeiken ook zeiken is.
Met andere woorden... het is nooit goed
woensdag 2 juni 2010 om 16:20
In de eregalerij hoort ook een "afscheidsblog" van angel5 en de overgang naar de blogs. En dan een persoonlijk stukje van Sarah, de nick achter angel 5 met de persoon erachter. Pfff zin klopt niet maar geen zin om het over te doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 2 juni 2010 om 16:25
quote:mylenevalerie schreef op 02 juni 2010 @ 16:17:
Nou ik ga wel raden. Robo zou een verdiende plek zijn (ohhh wat zeg ik nou, net of de rest het niet verdient). Het zou mij niet verbazen als de angels haar gekozen hebben.
Cole en Zwieber
Lé verdient het
Lief MV, maar ik wil liever niet.
Ik hoop dat dat ook kan, dat je nee mag zeggen en zo.
Cole en Zwieber
Lé verdient het
Lief MV, maar ik wil liever niet.
Ik hoop dat dat ook kan, dat je nee mag zeggen en zo.