FvdM is uit, Eregalerij is in!

02-06-2010 13:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een topic erbij, zodat het wat beter bekend wordt

http://www.viva.nl/2010/0 ... ren-uitleg-blog-forummer/
quote:yasmijn schreef op 02 juni 2010 @ 16:26:

[...]

Zit ik er net iets langer

En mijn jaren tellen mee Whahahaha ouwe muts
quote:Sarah Scott schreef op 02 juni 2010 @ 16:26:

Ja Leo, dat mag (lees maar even onder de blog zelf, daar is het uitgelegd -> linkje staat in de OP)Ah, mooi, dank je wel
quote:yasmijn schreef op 02 juni 2010 @ 14:11:

Waarschuwingen zijn lang niet zo erg als bans.

Zij die ooit geband waren, dienen bij voorbaat uitgesloten te zijn want zij kennen de beruchte forumregels niet

Nou ja zeg. Dus ik ben bij voorbaat al uitgesloten? lekker dan!

quote:floor72 schreef op 02 juni 2010 @ 17:08:

[...]

Nou ja zeg. Dus ik ben bij voorbaat al uitgesloten? lekker dan!

Eigen schuld, rellert!

Ik blijf altijd precies binnen de lijntjes

Het kost soms wat backspacen, maar het lukt me. Ghegheghe
Ja mensen, jullie zullen versteld staan, de 25e.
Dan herhaal ik maar even wat ik bij de blog zei:

# 02.06.10 om 18:05

Aangezien jullie nu kiezen, mag ik toch hopen dat jullie als eerste MV in het zonnetje zetten. Alles wat zij voor Viva en de eetpijler heeft gedaan..... en tot nu toe voor nop geloof ik?

# 02.06.10 om 18:06

En wat betreft forummers wordt dat natuurlijk een herhaling van zetten. Dus Meds: haal je feestneus ajb maar weer van stal
Ook mijn berichtje nog even hier;

Ahhh wat lief Spinster, dank je voor het compliment . Maar Viva heeft mij niet gevraagd een blog voor zaterdag te schrijven dus ik ben het helaas niet geworden .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:yasmijn schreef op 02 juni 2010 @ 14:14:

[...]

Er zijn er nog wel wat. Maar beperkt Ja, ik - ik ben van onbesproken gedrag
.
Join the club dan, marie gheghe
5 kom ik nu dankzij mijn bannen echt niet meer in aanmerking voor de eregallerij?
quote:floor72 schreef op 02 juni 2010 @ 20:50:

5 kom ik nu dankzij mijn bannen echt niet meer in aanmerking voor de eregallerij?Lé-zen, zullen we samen naar de brillenboer? Mijn lenzen zijn op, ik moet nieuwe halen .
What about Moordwijf?
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 02 juni 2010 @ 21:12:

What about Moordwijf?Ik hoop ook dat we snel goed nieuws horen van haar huisfront.
quote:floor72 schreef op 02 juni 2010 @ 20:50:

5 kom ik nu dankzij mijn bannen echt niet meer in aanmerking voor de eregallerij?Tuurlijk wel Floor Het is mijn bedoeling om een verzameling forummers daar te krijgen, die is bijzonders betekenen voor het forum, bijvoorbeeld Chatterly, die haar reis naar Egypte weggaf, Boro/Eleonora die de actie 'bladen voor Robo' hebben gestart, etc. Maar ook forummers die bv heel vaak goede adviezen geven op het gebied van personeelszaken (Nummerzoveel/TiaDalma). Snappie?
quote:yasmijn schreef op 02 juni 2010 @ 20:43:

Join the club dan, marie ghegheDenk dat ik me dan ook aan moet sluiten. Al heb ik niets met clubjes
quote:Viva Angel5 schreef op 02 juni 2010 @ 21:42:

[...]

Tuurlijk wel Floor Het is mijn bedoeling om een verzameling forummers daar te krijgen, die is bijzonders betekenen voor het forum, bijvoorbeeld Chatterly, die haar reis naar Egypte weggaf, Boro/Eleonora die de actie 'bladen voor Robo' hebben gestart, etc. Maar ook forummers die bv heel vaak goede adviezen geven op het gebied van personeelszaken (Nummerzoveel/TiaDalma). Snappie?Ik behoor ook toch wel bij die verzameling? "Xan" die altijd computerprobleempjes oplost bij forummers. Zonder mij hadden ze niet kunnen forummen hè?
Ja Xander, dat is inderdaad ook een goede reden om genomineerd te worden
quote:Xander68 schreef op 02 juni 2010 @ 22:37:

[...]

Ik behoor ook toch wel bij die verzameling? "Xan" die altijd computerprobleempjes oplost bij forummers. Zonder mij hadden ze niet kunnen forummen hè? Zeker, je stond al in mijn lijstje hier iets onder .
Ik hoef er niet in, laat ik gezellig aan anderen over.....
het zou wel eens luek zijn als er wat onbekende forummers in de eregallerij komen ( nee, ik hoef niet ).
Ja nieuwe auto, eens. Het is ook de bedoeling dat er wat onbekendere forummers aan het woord komen Dus mocht je iemand tegenkomen waarvan je denkt "Hé...." mail me dan!
quote:Viva Angel5 schreef op 03 juni 2010 @ 10:25:

Ja nieuwe auto, eens. Het is ook de bedoeling dat er wat onbekendere forummers aan het woord komen Dus mocht je iemand tegenkomen waarvan je denkt "Hé...." mail me dan! Tis ook nooit goed. Hoe zit het met de middenmoot? Te bekend voor een onbekende forummer te zijn en niet opvallend genoeg voor de oude FvdM plek?
quote:Zwieber schreef op 03 juni 2010 @ 10:29:

[...]

Tis ook nooit goed. Hoe zit het met de middenmoot? Te bekend voor een onbekende forummer te zijn en niet opvallend genoeg voor de oude FvdM plek? Even naar beneden scrollen, Cole en jij staan al op het lijstje .
Sjesus...sta ik niet eens op een lijstje zeg....wat doe ik hier nog?
quote:mylenevalerie schreef op 03 juni 2010 @ 11:01:

[...]

Even naar beneden scrollen, Cole en jij staan al op het lijstje .Tsssssssss, Cole ook al? Mijn aanwezigheid is toch niet te vergelijken met die van hem? Doe ik dag en nacht mijn best hier...laten ze dat soort mensen ook toe. Van die figuren die 3 posts in een week plaatsen...tsssssssssss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven