Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Oooh Bridges, wat goed! Helemaal zelf de hele 5 km gelopen?! Knap!

Bam, heerlijk, zo'n opmerking, haha!

Jin, bonuspunten voor vaderdag vast!

Mamax, kijkdoos
quote:Helenita2 schreef op 01 juni 2010 @ 22:45:

Jullie zijn grappig! En een voor iedereen want ik heb eindelijk de fles prosecco open getrokken waar ik de hele week al zo'n zin im had.

Was Naat laatst niet voor uitstrijkje geweest dat dat een beetje uitliep omdat de assistente boodschappen ging doen ofzo? Die ging vast trommelstokken kopen
quote:Maleficent schreef op 01 juni 2010 @ 21:45:

Vorige keer mocht ik wat langer liggen op de behandeltafel (arts ging pauze houden) Malman is dan altijd zo vervelend, gaat in alle kastjes kijken, interessant doen met de miscroscoop die er staat. Handschoenen aantrekken, het echo apparaat 'bedienen'. Net doen of hij de arts is zeg maar. Ik zie het hem doen. En Starman trouwens ook
Maar wat heb ik allemaal teweeg gebracht met mijn vraag over uitstrijkjes zeg
quote:bambino schreef op 01 juni 2010 @ 22:02:

Even iets luchtigers

Mijn kleine bijdehandte apie.

Ik was vanochtend een beetje aan het mopperen en zeg tegen Juul, schiet nou eens op met je brood.

Juul gaat staan, hand tegen zijn hoofd: aiai kapitein mama

Probeer dan nog maar serieus te kijken.

Meteen dat olijke koppie van hem: mama, grappig ben ik he?

Ja jongen heel grappig.

Ik moest echt zo lachen, de kleine aap Wijsneus.
Goed kado Jin.

Hel, je ons alleen als je aan de drank zit? Fraai is dat
Star, vanwege Hel en drank...

Mogguh... Mijn kindjes zijn toch wel heel erg gelijk hoor... Vanmorgen huisarts en beiden hebben rechts een bijna ontstoken oor. Toch knap hè! En Fieke schimmel op billen en een zalfje om de eczeem rond waterwratjes rustig te houden. Dus we gaan apotheek maar weer uitbreiden straks...

Moet werken vanmiddag en morgen. Blgh. Zomaar opeens fulltime. Gelukkige wel interessante dingen! En kindjes gaan logeren dus vanavond even lekker met man uit eten. Leuk!
Lekker uit eten is wel een prettig vooruitzicht toch Bridges?Waarom moet je fulltime werken? Inhalen of invallen. Krijg je er vrije dagen voor terug of wordt het gewoon uitbetaald?

Hier nog rustig.Bedacht me vanmorgen dat ik bij de vk volgende week do een afspraak heb, maar dan ben ik 40w4d en eigenlijk wil ik maandag wel gestript worden. Ik had me bij het begin van deze zwangerschap al voorgenomen dat ik niet weer zomaar zo lang wil doorlopen. Maak me nu al ongerust als ze even niet beweegt (ze is normaal 's ochtends heel druk) dus ze gaan maar een beetje helpen. Ik weet wel dat strippen alleen maar werkt als de bevalling al bijna in zicht is en dat het dus mss 2 dagen ofzo kan vervroegen,maar toch...

Zo, ik moest even mijn verhaal kwijt

Tsss, jongste zit nu ademloos naar de Teletubbies te kijken . Ik heb eigenlijk nooit de tv aan in de ochtend, maar man bracht L weg dus ik loop nog in pyama en heb net stofgezogen, opgeruimd en was opgevouwen dus ben al weer doodmoe. Moet nog douchen maar we hadden even een break. Mama achter de pc (anders maken jullie je weer zorgen ) en B even achter de tv. Goeie deal.
Mal hoe is het met hoofdpijn? Hopelijk had je het verkeerd...

Jin, gaaf een kleine camera. Foto of video? Vriendin van me had een klein videocameraatje voor haar verjaardag gekregen,zo klein als een simpele fotocamera zeg maar. Erg leuk, die pak je er tenminste nog eens bij.
O dat is inderdaad knap Bridge. Fieke dus ook waterwratjes ent als Ties? Je hebt ze gekloond, knap hoor

Nou ja strippen doet toch wellicht iets, een beetje poeren in dat stadium van zwangerschap is nooit weg Amaal
Zie de fotosessie Ik Ga Niet Slapen op Hyves. Ze breekt nu de tent helemaal af boven, eens kijken.
Te schattig Star!
Nog schattiger is het spelletje speen in mama's mond stoppen
Goedemorgen

Pfoe, vermoeiende ochtend achter de rug. Kleuter die niet d'r bed uit wou en zéér traag was met het ontbijt. Peuter die alleen maar huilde en mij niet wilde loslaten. Eén geluk; man is thuis.

Bridges, gelukkig wel interessante dingen op het werk en uit eten is helemaal niet verkeerd :-)

Hel, dank voor je gisteravond. Genoten van de prosecco?

Suus, hoe gaat het met je?

Amaal, ik hoop dat je vliezen spontaan breken vóór volgende week donderdag.
Vermoeiend dus Kolos. Wel opntijd op school?
Ha gekloond! vandaar dat dochter haren uit hoofd trekt, die wil net als Ties!

Amalia: vanmiddag eerste bijeenkomst van nieuwe scholing. Morgen studiedag en verjaardag vieren. Beiden niet betaald of gecompenseerd Ga wel keer later beginnen/eerder weg als ik op kantoor zit...

Kokos: ha fijn zulke dagen! Bah. Gelukkkig is het mooi weer en ben je niet alleen!

Star: zag even snel foto's. Ze zijn echt te leuk!
Ooh ja, dat is balen zulke dagen...
Kijk, van dit weer word ik heel gelukkig!
Ow, ik ben zo gestressed met alles wat nog af moet en nog moet gebeuren
Stressed is just desserts spelled backwards
Dit weer is inderdaad gelukkigmakend
Dit weer is inderdaad gelukkigmakend
O knap wel.
Reactie op groep Mal
We hebben nu net gehoord dat de hypotheek door gaat.

Dus we kunnen gaan verbouwen. Toch nog een beetje goed nieuws.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooi, dat is fijn!

Wat staat er nog meer op programma behalve badkamerT?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven