biologisch wasmiddel
woensdag 2 juni 2010 om 15:36
woensdag 2 juni 2010 om 15:40
Ik ben blij verrast over de puur & eerlijk ecologisch parfumvrij waspoeder (hoofdwasmiddel) van appie.
Is iets van 2,79 euro per pak. De wassen die ik er mee gedraaid heb waren schoon. De kleur variant heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Oh ja en Klok gebruik ik ook en is ook goed.
Is iets van 2,79 euro per pak. De wassen die ik er mee gedraaid heb waren schoon. De kleur variant heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Oh ja en Klok gebruik ik ook en is ook goed.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 2 juni 2010 om 15:55
Ik was de 60 graden was met het AH ecologisch waspoeder. Dat zijn dus handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes etc. Ik wilde het eerst daarop testen want dan maakt verkleuren me wat minder uit . Het bevalt eigenlijk erg goed.
Voor de handwasjes gebruik ik Biotex. Is dat ook eco eigenlijk, of is het gewoon een misleidende naam, met dat bio erin?
Ik heb ook nog Persil Eco Power bij de voorraad staan, maar nog niet uitgeprobeerd.
Voor de handwasjes gebruik ik Biotex. Is dat ook eco eigenlijk, of is het gewoon een misleidende naam, met dat bio erin?
Ik heb ook nog Persil Eco Power bij de voorraad staan, maar nog niet uitgeprobeerd.
woensdag 2 juni 2010 om 16:15
woensdag 2 juni 2010 om 16:26
Ik had een potje van die wasnoten gekregen, uitgetest, was er niet blij mee, als ik het goed heb heeft Poezewoes ze daarna ook getest met noten die ik over had (natuurlijk nieuwe noten ) en als ik me goed herinner was zij ook niet enthousiast.
Ik vond de geur ook niet fijn en de was werd echt niet schoon.
Kun je net zo goed alleen met water wassen of met een schepje soda, volgens mij werkt dat nog beter.
Volgens mij is het wel iets anders als die wasbol.
Ik vond de geur ook niet fijn en de was werd echt niet schoon.
Kun je net zo goed alleen met water wassen of met een schepje soda, volgens mij werkt dat nog beter.
Volgens mij is het wel iets anders als die wasbol.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 2 juni 2010 om 17:04
quote:jasmine schreef op 02 juni 2010 @ 15:40:
Ik ben blij verrast over de puur & eerlijk ecologisch parfumvrij waspoeder (hoofdwasmiddel) van appie.
Is iets van 2,79 euro per pak. De wassen die ik er mee gedraaid heb waren schoon. De kleur variant heb ik nog niet uitgeprobeerd.Idem, maar ik ben helemaal fan van alle puur&eerlijk producten van de appie.
Is iets van 2,79 euro per pak. De wassen die ik er mee gedraaid heb waren schoon. De kleur variant heb ik nog niet uitgeprobeerd.Idem, maar ik ben helemaal fan van alle puur&eerlijk producten van de appie.
woensdag 2 juni 2010 om 18:43
Wat geweldig om al zoveel reacties te hebben! Ik wacht verdere tips nog even af en ga morgenmiddag dan even wasmiddelshoppen!
Gezien mijn budget denk ik dat ik voor het wasmiddel van Albert Heijn of voor klok eco ga.
Enigszins offtopic; wie heeft ervaring met azijn als wasverzachter? Het lijkt me een goedkoop alternatief voor de gangbare wasverzachter en daarbij ook dier- en milieuvriendelijk.
Enigszins offtopic; wie heeft ervaring met azijn als wasverzachter? Het lijkt me een goedkoop alternatief voor de gangbare wasverzachter en daarbij ook dier- en milieuvriendelijk.
maandag 13 september 2010 om 09:49
Hoi,
Ik gebruik ook vaak een scheutje azijn, sowieso als ik de was erna in de wasdroger doe. De verkoper waarschuwde dat wasverzachter een laagje achterlaat en de droger kan daardoor moeilijker signaleren of de was droog is.
Ik heb pasgeleden bij een fairtrade winkel wasmiddel (en schoonmaakmiddel) van het merk B.E.E. gekocht. Ruikt lekker en bevalt goed. Via internet heb ik gevonden dat het ook verkocht wordt bij V&D, dat scheelt weer (qua reisafstand).
Ik ga nu even op zoek naar Klok.
Gemma
Ik gebruik ook vaak een scheutje azijn, sowieso als ik de was erna in de wasdroger doe. De verkoper waarschuwde dat wasverzachter een laagje achterlaat en de droger kan daardoor moeilijker signaleren of de was droog is.
Ik heb pasgeleden bij een fairtrade winkel wasmiddel (en schoonmaakmiddel) van het merk B.E.E. gekocht. Ruikt lekker en bevalt goed. Via internet heb ik gevonden dat het ook verkocht wordt bij V&D, dat scheelt weer (qua reisafstand).
Ik ga nu even op zoek naar Klok.
Gemma
maandag 13 september 2010 om 11:59
Ik haal Frosch vaak in Duitsland bij de supermarkt, maar dat is alleen weggelegd als je daar vlakbij woont natuurlijk.
Daar hebben we ook afwasmiddel, allesreiniger etc van.
Ook biologisch afbreekbare poetsdoekjes en vuilniszakjes (kun je zo in je groenbak gooien, mits je er groen afval ingedaan hebt).
Ecover kun je hier kopen bij de natuurwinkel en het reformhuis. Misschien ook zelfs wel bij De Tuinen...
Daar hebben we ook afwasmiddel, allesreiniger etc van.
Ook biologisch afbreekbare poetsdoekjes en vuilniszakjes (kun je zo in je groenbak gooien, mits je er groen afval ingedaan hebt).
Ecover kun je hier kopen bij de natuurwinkel en het reformhuis. Misschien ook zelfs wel bij De Tuinen...
dinsdag 28 september 2010 om 09:27