biologisch wasmiddel
woensdag 2 juni 2010 om 15:36
woensdag 29 september 2010 om 14:58
donderdag 30 september 2010 om 12:05
Ben helemaal fan van ecover wasmiddel.. poeder. Strooi het gewoon op de trommel (heb n bovenlader), want mn bakje werkt al jaren niet meer, en dat werkt eigenlijk prima.
Zit me net af te vragen azijn als wasverzachter, ruikt dat niet heel sterk? En werkt het dan ook als ontkalking voor je wasmachine?
Grt, scheepje
Zit me net af te vragen azijn als wasverzachter, ruikt dat niet heel sterk? En werkt het dan ook als ontkalking voor je wasmachine?
Grt, scheepje
zaterdag 12 november 2011 om 13:47
zondag 13 november 2011 om 18:26
Ik gebruik al jaren huishoudazijn in het laatste spoelwater, om de laatste zeepresten te neutraliseren ivm allergie. Werkt uitstekend en is veel goedkoper dan de allergievriendelijke wasmiddelen. Ik vul het wasverzachterbakje tot max en de was ruikt niet zuur of zo. Ook niet naar zeep, maar dat vind ik wel fijn, hou nooit zo van al die luchtjes. Vroeger gebruikte ik Ecover maar dat vond ik echt weggegooid geld. De was werd niet schoon, had net zo goed geen wasmiddel kunnen gebruiken. Nu koop ik gewoon bij de lidl, en doseer zo zuinig mogelijk. Met ons vijven hebben we flink wat was en dan loopt het aardig in de papieren. We kiezen daarom wat we wel en niet biologisch kopen.