3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
woensdag 2 juni 2010 om 21:15
Ik keek net even op de site van ons buurtcentrum. Gewoon omdat ik hier nog maar net woon en ik dacht laat ik eens kijken.
Zie ik direct dat ze mensen zoeken voor het buurttheater. Voor 11 juni aanmelden en in augustus beginnen de repetities. En als ik ergens van houd is het wel van toneelspelen. En het is nog gratis ook. Ik ga me morgen direct aanmelden! Ben helemaal happy.
Zie ik direct dat ze mensen zoeken voor het buurttheater. Voor 11 juni aanmelden en in augustus beginnen de repetities. En als ik ergens van houd is het wel van toneelspelen. En het is nog gratis ook. Ik ga me morgen direct aanmelden! Ben helemaal happy.
woensdag 2 juni 2010 om 21:22
Sorry Ieb!
En wat leuk dat je een nieuwe hobby hebt gevonden daar, meteen een opening om nieuwe mensen in de buurt te leren kennen.
Ik zit boordevol ideeën na de vergadering en zit te popelen om met de leuke meester de nieuwe lay-out te gaan stoeien maar moet wachten tot meester thuis is want die moet nog van alles doormailen.
En mezelf kennende....tegen de tijd dat het binnen is heb ik al geen zin meer
En wat leuk dat je een nieuwe hobby hebt gevonden daar, meteen een opening om nieuwe mensen in de buurt te leren kennen.
Ik zit boordevol ideeën na de vergadering en zit te popelen om met de leuke meester de nieuwe lay-out te gaan stoeien maar moet wachten tot meester thuis is want die moet nog van alles doormailen.
En mezelf kennende....tegen de tijd dat het binnen is heb ik al geen zin meer
woensdag 2 juni 2010 om 21:27
Ik heb het boek "The Help" in 4 dagen uitgelezen, zo goed. Gaat over de zwarte werksters/nannies van blanke vrouwen gedurende de jaren 60, in Mississippi. Vanuit het oogpunt van 2 zwarte vrouwen en 1 blanke, die laatste schrijft een boek over hun. Het is fictief maar gebaseerd op persoonlijke beleving van de schrijfster, die de blanke dochter was in zo'n situatie. Heel apart...