Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.

woensdag 2 juni 2010 om 22:29
Ja ik ben er weer. Het is idd een rustig avondje. Maar ach, scheelt morgen weer voor de anderen. Ik vind het altijd heerlijk om 5, 6 bladzijden te moeten lezen 's ochtends. Geen problemen mee.
Ik heb vandaag ook lekker in de zon gelegen. Blijf de hele week nog thuis. Baas belde nog... en had idd wéér een opmerking. Gelukkig kan ik er nu om lachen. Ik had gezegd dat ik de hele week nog thuis blijf. "oh, en dat weet je nu al?"... Ja muts, als ik verdorie buikpijn heb omdat ik naar de Kruidvat wil voor scrubzout en haarlak denk je dan écht dat ik dat klotestuk naar Rijswijk kan? Ik had m net verteld dat mijn uitje van zaterdag niet was doorgegaan. Wat een domme man is het toch.
Ach, hij kan niet beter... ik heb er alleen wél mazzel mee dat ik een zonnige tuin heb, en lekker in bikini of in mn blootje daar kan liggen met dit prachtige en heerlijke weer! Die steek ik dan maar weer mooi in mn zak of niet dan? Van het kwade het goede maken. Mijn klusje voor morgen is mijn kledingkast opruimen... Balkondeur open, poesjes er bij, tv aan op mtv ofzo en oude kleren weggooien! Overmorgen wil ik in de badkamer aan de gang. Ik doe één klus per dag en dan gaat het goed.
woensdag 2 juni 2010 om 22:33
Tetteretet... daar ben ik dan. Jullie liggen al haast in bed en daar kom ik aan kakken. Nou ja beter laat dan ooit, toch?
TH, ik heb net als jou enorm de pest (sorry kan geen beter woord bedenken) aan t.a.'en, eigenlijk aan iedereen die in mijn mond komt. Waarschijnlij een gevolg van een maagleegpomp avontuur toen ik 4 was, n.a.v. een nabloeding na amandelen trekken (of hoe zoiets ook mag heten). Een jaartje of 6 geleden moest ik voor een maagonderzoek zo'n slang inslikken, ging helemaal mis, zelfs onder een roesje is het de dr. niet gelukt om het ding door mijn strot te douwen. Bij mijn operatie aan mijn arm 5 jaar geleden konden ze zelfs onder narcose ook heel moeilijk iets door krijgen. Ik moet nu een soort van kettinkje om waarop staat dat ik moeilijk intubeerbaar ben, pffff.
Nou ja lang verhaal ik wou eigenlijk alleen maar zeggen dat ik je heeeeel goed snap. Schaam je niet!
Ik ga nu effe proberen terug te lezen..
TH, ik heb net als jou enorm de pest (sorry kan geen beter woord bedenken) aan t.a.'en, eigenlijk aan iedereen die in mijn mond komt. Waarschijnlij een gevolg van een maagleegpomp avontuur toen ik 4 was, n.a.v. een nabloeding na amandelen trekken (of hoe zoiets ook mag heten). Een jaartje of 6 geleden moest ik voor een maagonderzoek zo'n slang inslikken, ging helemaal mis, zelfs onder een roesje is het de dr. niet gelukt om het ding door mijn strot te douwen. Bij mijn operatie aan mijn arm 5 jaar geleden konden ze zelfs onder narcose ook heel moeilijk iets door krijgen. Ik moet nu een soort van kettinkje om waarop staat dat ik moeilijk intubeerbaar ben, pffff.
Nou ja lang verhaal ik wou eigenlijk alleen maar zeggen dat ik je heeeeel goed snap. Schaam je niet!
Ik ga nu effe proberen terug te lezen..
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 2 juni 2010 om 22:43
Nou Ratteke dat is zeker mazzel. Ik heb twee bakonnen boven mn tuin. De buurvrouw zit ook heel vaak in haar tuin en ik heb geen tuinhekje. Ik zal het de buurtbewoners dus maar niet aandoen
TH dat klinkt heerlijk dat bachelordiploma. Komt morgen niet op viva kijken. Ik moet oo kecht wat gaan doen!
Babs vervelend van die stretcher. Die stinkerd van een Bump toch ook.
Olijf: Ik denk dat Blanche net zo'n karakter heeft als jouw katten. Ik vond het soms heel vermoeiend.
Wat ik trouwens eigenlijk kwam vertellen:
Tipsy heeft op bed gelegen
Ok ze duikt weer snel weg zodra ze mij ziet maar ze zit iig niet meer constant onder dat bed...
Ik heb een heel patroon in mn gordijn staan echt. Heeft ze nog best netjes gedaan. Nou die andere dan ook maar even voor de symmetrie.
TH dat klinkt heerlijk dat bachelordiploma. Komt morgen niet op viva kijken. Ik moet oo kecht wat gaan doen!
Babs vervelend van die stretcher. Die stinkerd van een Bump toch ook.
Olijf: Ik denk dat Blanche net zo'n karakter heeft als jouw katten. Ik vond het soms heel vermoeiend.
Wat ik trouwens eigenlijk kwam vertellen:
Tipsy heeft op bed gelegen
Ok ze duikt weer snel weg zodra ze mij ziet maar ze zit iig niet meer constant onder dat bed...
Ik heb een heel patroon in mn gordijn staan echt. Heeft ze nog best netjes gedaan. Nou die andere dan ook maar even voor de symmetrie.
woensdag 2 juni 2010 om 22:49
Zo even 2 schermpjes open en stukje bij beetje....
ZM lag net zo zalig op mij te slapen dat ik geen vin durfde te bewegen
Babs,wat akelig.
Hoop dat het warme water je helpt en je er geen last van blijft houden.
Heerlijk idee btw zo'n warm badje in de tuin (zet ik op mijn verlanglijstje: een hot tub)
TH
Doe nou gewoon bellen....die rotpijn duurt zo alleen maar langer.
Ratje gezellige avond dus,lekker!
en vwb je chef...die gaat niet meer veranderen: eens een boer,altijd een boer.
gelukkig lach je er nu om..de sukkel weet niet beter.
MV was druk in het moderatortopic vanavond...die is er dus wel...ergens
Olijf...scan eens door,schiet niet op zo
ik ga morgen even kijken bij de bieb,schrijf titel gelijk op een briefje.
we hebben de leesmap al opgezegd en ik mis nu echt wel wat leesvoer...heb alleen niet altijd zin aan een boek..vanavond zelfs de Veronicagids uitgeplozen
Anneke
wou nog even een heel foute opmerking maken over dingen in monden maar doe het niet.
*zit op handen*
Babs,wat akelig.
Heerlijk idee btw zo'n warm badje in de tuin (zet ik op mijn verlanglijstje: een hot tub)
TH
we hebben de leesmap al opgezegd en ik mis nu echt wel wat leesvoer...heb alleen niet altijd zin aan een boek..vanavond zelfs de Veronicagids uitgeplozen
Anneke
wou nog even een heel foute opmerking maken over dingen in monden maar doe het niet.
*zit op handen*
woensdag 2 juni 2010 om 22:52
quote:biebelie schreef op 02 juni 2010 @ 22:49:
Babs,wat akelig.
TH
Anneke
*zit op handen*Ik zit met Biebje mee!
Babs,wat akelig.
TH
Anneke
*zit op handen*Ik zit met Biebje mee!
woensdag 2 juni 2010 om 22:59
Anneke, jouw verhaal is helemaal dratraumatisch, kan me goed voorstellen dat je daardoor slecht intubeerbaar bent. Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken
Klets, ik denk dat Babs zo'n lekkere hottub of jacuzzi heeft, die zijn bedoeld om lekker 's avonds in te zitten, glaasje bubbels erbij enzo
En we kunnen dit jaar dus een tetters halen hun bachelordiploma feestje plannen . En Delphi haar master!
Klets, ik denk dat Babs zo'n lekkere hottub of jacuzzi heeft, die zijn bedoeld om lekker 's avonds in te zitten, glaasje bubbels erbij enzo
En we kunnen dit jaar dus een tetters halen hun bachelordiploma feestje plannen . En Delphi haar master!
woensdag 2 juni 2010 om 23:05
* Note to self: diploma halen gaat beter als je:
- niet forumt
- niet facebookt
- niet hyvesd
- iets aan je kies laat doen*
Want dat is waar het misgaat dus: even op het forum koekeloeren, dan ook even reageren op leuk facebookbericht en nog even naar hyves want gaat in 1 moeite door. Of moet ik dit eigenlijk posten op de biechtstoel .
- niet forumt
- niet facebookt
- niet hyvesd
- iets aan je kies laat doen*
Want dat is waar het misgaat dus: even op het forum koekeloeren, dan ook even reageren op leuk facebookbericht en nog even naar hyves want gaat in 1 moeite door. Of moet ik dit eigenlijk posten op de biechtstoel .
woensdag 2 juni 2010 om 23:15
Verdopsie idd, aan het werk!! (lastig woord om te typen zeg, dat verdopsie)
Ratteke, goed dat je nu om je lompe baas kan lachen. Dat lukte je een paar weken geleden echt nog niet *schouderklopt* En goed dat je nog even thuisblijft en geniet idd van het weer, nu kan het! Ik ben me jouw strategie ook aan het aanleren: 1 klus per keer. Ik vind het Heel Erg Moeilijk maar ik moet. Vind jij het ook zo lastig?
En Klets, ik denk idd dat Tipsy een lekker boeffie gaat worden. Misschien kan je met haar afspreken dat ze morgen je andere gordijn gaat bewerken? Maar het gaat helemaal goed komen met haar!
En wat bedoelen jullie met andere dingen die Anneke in haar mond zou kunnen hebben en moet doorslikken?? *kijkt onschuldig*
Ratteke, goed dat je nu om je lompe baas kan lachen. Dat lukte je een paar weken geleden echt nog niet *schouderklopt* En goed dat je nog even thuisblijft en geniet idd van het weer, nu kan het! Ik ben me jouw strategie ook aan het aanleren: 1 klus per keer. Ik vind het Heel Erg Moeilijk maar ik moet. Vind jij het ook zo lastig?
En Klets, ik denk idd dat Tipsy een lekker boeffie gaat worden. Misschien kan je met haar afspreken dat ze morgen je andere gordijn gaat bewerken? Maar het gaat helemaal goed komen met haar!
En wat bedoelen jullie met andere dingen die Anneke in haar mond zou kunnen hebben en moet doorslikken?? *kijkt onschuldig*
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 2 juni 2010 om 23:16
Ik typte dat met die mond al met mijn eigen kont op mijn handen, ik had er zelf al haast iets achteraan getypt, dus ik zag "het" aankomen...
Ik probeer trouwens de hele middag al terug te lezen maar lukt vandaag voor geen meter. Kan me niet goed focussen, kwor telkens afgeleid door telefoon, zoon die thuiskomt lunchen, dochter die gezellig wil kletsen, maffe poezen, etc.
Gisteren zijn we trouwens lekker, voor het eerst sinds een tijdje, weer naar het off leash park geweest hier vlakbij. Ik had geen camera bij me maar het was een heerlijk uitje. Je hebt hier een heleboel van die parken waar de honden lekker kunnen rennen en ik vind dat echt zoo gaaf. Dit park is heel dichtbij en je kunt hier ook picknicken (honden moeten daar wel aan de lijn, het lift aan de rivier en er zit een soort kloof dwars door het park heen, Park
Met Canada Day (1 Juli) willen we hier met de culiclub gaan bbq'en. Er zitten bij de picknick plaats van die bbq-pitten, erg leuk.
Ik probeer trouwens de hele middag al terug te lezen maar lukt vandaag voor geen meter. Kan me niet goed focussen, kwor telkens afgeleid door telefoon, zoon die thuiskomt lunchen, dochter die gezellig wil kletsen, maffe poezen, etc.
Gisteren zijn we trouwens lekker, voor het eerst sinds een tijdje, weer naar het off leash park geweest hier vlakbij. Ik had geen camera bij me maar het was een heerlijk uitje. Je hebt hier een heleboel van die parken waar de honden lekker kunnen rennen en ik vind dat echt zoo gaaf. Dit park is heel dichtbij en je kunt hier ook picknicken (honden moeten daar wel aan de lijn, het lift aan de rivier en er zit een soort kloof dwars door het park heen, Park
Met Canada Day (1 Juli) willen we hier met de culiclub gaan bbq'en. Er zitten bij de picknick plaats van die bbq-pitten, erg leuk.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 2 juni 2010 om 23:21
quote:annekeg schreef op 02 juni 2010 @ 23:16:
Ik typte dat met die mond al met mijn eigen kont op mijn handen, ik had er zelf al haast iets achteraan getypt, dus ik zag "het" aankomen...
en dan is het nog niet eens vrijdag
(bij ons ranzige grapjesdag)
quote:Ik probeer trouwens de hele middag al terug te lezen maar lukt vandaag voor geen meter. Kan me niet goed focussen, kwor telkens afgeleid door telefoon, zoon die thuiskomt lunchen, dochter die gezellig wil kletsen, maffe poezen, etc.
Dus jij gaat hier gewoon zitten vertellen dat je een echt leven hebt....
quote:Gisteren zijn we trouwens lekker, voor het eerst sinds een tijdje, weer naar het off leash park geweest hier vlakbij. Met Canada Day (1 Juli) willen we hier met de culiclub gaan bbq'en. Er zitten bij de picknick plaats van die bbq-pitten, erg leuk.
*jaloers*
Lijkt me zalig daar Anneke!!
en dan is het nog niet eens vrijdag
(bij ons ranzige grapjesdag)
quote:Ik probeer trouwens de hele middag al terug te lezen maar lukt vandaag voor geen meter. Kan me niet goed focussen, kwor telkens afgeleid door telefoon, zoon die thuiskomt lunchen, dochter die gezellig wil kletsen, maffe poezen, etc.
Dus jij gaat hier gewoon zitten vertellen dat je een echt leven hebt....
quote:Gisteren zijn we trouwens lekker, voor het eerst sinds een tijdje, weer naar het off leash park geweest hier vlakbij. Met Canada Day (1 Juli) willen we hier met de culiclub gaan bbq'en. Er zitten bij de picknick plaats van die bbq-pitten, erg leuk.
*jaloers*
Lijkt me zalig daar Anneke!!
woensdag 2 juni 2010 om 23:24
Graag even jullie mening:
Ik heb stoelen gezien...een koopje..maar 5 euro per stuk.
houten zittingen en metalen poten.
de zg vlinderstoeltjes.
Ze zijn nieuw maar de verf is beschadigd her en der...
niet erg want ze zijn oranje en dat wil ik toch niet.
mijn plan was 2 wit,2 rood en 2 zilver...dus lekker hobby bobben
deze:
Ik heb stoelen gezien...een koopje..maar 5 euro per stuk.
houten zittingen en metalen poten.
de zg vlinderstoeltjes.
Ze zijn nieuw maar de verf is beschadigd her en der...
niet erg want ze zijn oranje en dat wil ik toch niet.
mijn plan was 2 wit,2 rood en 2 zilver...dus lekker hobby bobben
deze: