Reacties op sommige vragen..
donderdag 3 juni 2010 om 11:49
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en nou zie ik regelmatig dat er toch best wel hard gereageerd wordt op sommige TO`s.
Nou vroeg ik mij af waarom? Het lijkt wel of hier een bepaalde groep actief is, die heel populair willen zijn, en nieuwelingen matig tot niet kunnen accepteren.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand veroordelen, maar zo komt het toch regelmatig op mij over.
Als je geen nuttige bijdrage kan leveren aan iemands topic, waarom dan reageren?
Nou vroeg ik mij af waarom? Het lijkt wel of hier een bepaalde groep actief is, die heel populair willen zijn, en nieuwelingen matig tot niet kunnen accepteren.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand veroordelen, maar zo komt het toch regelmatig op mij over.
Als je geen nuttige bijdrage kan leveren aan iemands topic, waarom dan reageren?
donderdag 3 juni 2010 om 11:52
Tja, ik denk dat het niveau van dit forum wel is:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen
Ik kom inderdaad vaak nieuwe mensen tegen met een probleem en als de reacties niet zijn zoals gewenst dan halen ze snel weer hun OP weg. Als nieuwelingen een gezellig topic openen dan gebeurt er vaak niet zoveel narigheid. Maar goed, dat is mijn mening.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen
Ik kom inderdaad vaak nieuwe mensen tegen met een probleem en als de reacties niet zijn zoals gewenst dan halen ze snel weer hun OP weg. Als nieuwelingen een gezellig topic openen dan gebeurt er vaak niet zoveel narigheid. Maar goed, dat is mijn mening.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 3 juni 2010 om 11:55
quote:dangeensuus schreef op 03 juni 2010 @ 11:53:
Ja, nee, misschien. Rare eerste post, bedoel je dit soort reacties??
Get real zeg.
En Mal, de laatste regel van je posting in combinatie met je motto is briljant ja ik weet het . Ik vind mijn motto sowieso briljant, want ik kan nu de grootste onzin neerplempen.
Get real zeg.
En Mal, de laatste regel van je posting in combinatie met je motto is briljant ja ik weet het . Ik vind mijn motto sowieso briljant, want ik kan nu de grootste onzin neerplempen.
quote:MaikeyBoy schreef op 03 juni 2010 @ 11:53:
Sorry ik weet niet hoe ik moet doorlinken.
Maar ik wil geen namen noemen.. Het is namelijk helemaal niet mijn bedoeling om andere mensen af te zeiken, maar om te zien of mensen mijn mening delen.
Namen noemen is geen afzeiken..
Wie A zegt, moet ook nus B zeggen!
Maar ik wil geen namen noemen.. Het is namelijk helemaal niet mijn bedoeling om andere mensen af te zeiken, maar om te zien of mensen mijn mening delen.
Namen noemen is geen afzeiken..
Wie A zegt, moet ook nus B zeggen!
donderdag 3 juni 2010 om 11:56
quote:dangeensuus schreef op 03 juni 2010 @ 11:53:
Get real zeg.
En Mal, de laatste regel van je posting in combinatie met je motto is briljant
Hoezo? Iedereen mag toch zelf weten wat hij/zij op dit forum komt doen?
Ik vind dit wel een interessant onderwerp. Als jij dit niet vindt, waarom reageer je dan? Staat in de OT..
Get real zeg.
En Mal, de laatste regel van je posting in combinatie met je motto is briljant
Hoezo? Iedereen mag toch zelf weten wat hij/zij op dit forum komt doen?
Ik vind dit wel een interessant onderwerp. Als jij dit niet vindt, waarom reageer je dan? Staat in de OT..
donderdag 3 juni 2010 om 11:56
quote:MaikeyBoy schreef op 03 juni 2010 @ 11:53:
Ik deel je mening niet.
En wie A zegt moet Nus zeggen, dus kom maar op met die namen
Ik deel je mening niet.
En wie A zegt moet Nus zeggen, dus kom maar op met die namen