Reacties op sommige vragen..

03-06-2010 11:49 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en nou zie ik regelmatig dat er toch best wel hard gereageerd wordt op sommige TO`s.

Nou vroeg ik mij af waarom? Het lijkt wel of hier een bepaalde groep actief is, die heel populair willen zijn, en nieuwelingen matig tot niet kunnen accepteren.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand veroordelen, maar zo komt het toch regelmatig op mij over.

Als je geen nuttige bijdrage kan leveren aan iemands topic, waarom dan reageren?
Ik weet wat je bedoelt. Er is inderdaad zo'n groepje actief die "Fok-forum" wordt genoemd. Wat deze doen is overal structureel tegenin gaan met als doel de forum-gebruiker op te fokken.

De beste remedie is deze te negeren en er niet op in te gaan.

Dat heb ik gezien van een aantal forum-gebruikers waarvan ik de reacties graag lees, los van of ik het er wel mee eens ben of niet. (Deze gaan graag in discussie, maar doen dat met een positieve intentie. Ze hebben interesse voor de denkwijze van die ander.)

Het negeren werkt prima.
Boom volgens mij wel. Aangezien TO de afkortingen al goed uit het hoofd kent ben ik er zelfs van overtuigd dat deze naam een puppet trollennaam is.
De antwoorden zijn meestal een weerspiegeling van de vraag in de OP. Wij passen ons alleen aan aan het niveau....
Zouden we nu eindelijk achter het mysterie komen wie hét groepje is?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Trouwens, we zijn niet altijd met de vaste kliek. We klieren in ploegendiensten. Dus dat er altijd dezelfde namen staan dat kan helemaal niet.

Ik moet zo weer afklokken trouwens, wie lost me af?
Stressed is just desserts spelled backwards
Als je een beetje naar de reacties kijkt, hoef ik al geen namen meer te noemen Spreekt dan al voor zich
quote:Maleficent schreef op 03 juni 2010 @ 11:57:

Ha kabouter, jij hebt ook DWDD gezien? Mijn man had die ingestuurd! Nee! Iemand had t op een tshirt staan
Dangeensuus, dan is ze gek (niet boos bedoelt hoor TO)
quote:small_voet schreef op 03 juni 2010 @ 11:57:

Ik weet wat je bedoelt. Er is inderdaad zo'n groepje actief die "Fok-forum" wordt genoemd. Wat deze doen is overal structureel tegenin gaan met als doel de forum-gebruiker op te fokken.Zeg, jij zit gewoon reclame te maken voor onze buren bij Fok!
quote:Nammma schreef op 03 juni 2010 @ 11:53:

Ik ben het wel met TO eens...ik zie soms ook topics (onzinnige) voorbij komen, die worden dan door een vaste kliek geopend/beantwoord...

Maar is dat niet op elk forum zo dan (ik ben niet zo'n ervaren forummer buiten dit forum)? Het lijkt mij dat elk forum wel een groepje mensen heeft die hele dagen op dat forum rondhangen en dus ook veel reageren.

En laten we wel wezen, het is zeker geen zachtaardig forum hier, er kan best wel lullig gereageerd worden soms, maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan, eerlijk is eerlijk.

Maar ja, als er dan weer een ik heb geneukt ben ik zwanger-topic langkomt op de vrijdagmiddag, dan is het zooo moeilijk om het topic te negeren of serieus te blijven.
quote:MaikeyBoy schreef op 03 juni 2010 @ 11:58:

Als je een beetje naar de reacties kijkt, hoef ik al geen namen meer te noemen Spreekt dan al voor zich Nee hoor, dit soort reacties zijn een gevolg van een vage openingspost waarmee je zo'n beetje iedereen kan bedoelen.

Als je een beetje naar de reacties kijkt, hoef ik al geen namen meer te noemen Spreekt dan al voor zich

Ik hoor bij het kliekje

zo makkelijk gaat het dus!

Als je een beetje naar de reacties kijkt, hoef ik al geen namen meer te noemen Spreekt dan al voor zich Nah.. dat wij nou toevallig allemaal online zijn, zegt niets over groepjes.. zover ik weet zit ik alleen in een groepje met mijn Opa Sokkenpop..
Een "Fok-Forum" op Viva?? Die kende ik nog niet.

Small_voet, bedoel jij niet gewoon het reguliere forum.fok.nl dat vast en zeker vaker aangehaald wordt in de trant van "het lijkt hier wel het FOK!forum" of "het lijkt hier wel weer GeenStijl"?
Het staat eenieder vrij om op elk topic te reageren. En om elke reden die je daar voor hebt. Het gedag zeggen van een vriendinnetje die daar ook zit is net zo valide als het ergeren aan het gebruik van 'me hubby' of het constateren dat dit het 14e janktopic is van desbetreffende forummer over haar zwangerschap/ ingewikkelde relatie/ achterlijke baas. Maar dat is voor nieuwelingen nogal wennen.
quote:small_voet schreef op 03 juni 2010 @ 11:57:

Ik weet wat je bedoelt. Er is inderdaad zo'n groepje actief die "Fok-forum" wordt genoemd. Wat deze doen is overal structureel tegenin gaan met als doel de forum-gebruiker op te fokken.

De beste remedie is deze te negeren en er niet op in te gaan.

Dat heb ik gezien van een aantal forum-gebruikers waarvan ik de reacties graag lees, los van of ik het er wel mee eens ben of niet.

Het negeren werkt prima.

Huh????

Een groepje dat "fok-forum" wordt genoemd?

Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Is dat sinds kort?

Wie zit er in dat groepje?
small_voet, maar even serieus, dat groepje bestaat helemaal niet. Denk je nou echt dat we georganiseerd samen mensen fokken?

je denkt wel erg ver door. Ik denk dat je het beter kunt zien als dat dat dus het niveau is van dit forum. En dat hier veel mensen zijn die dat een leuke manier van omgang vinden. Anders zaten we wel op Fok! of Babybrabbel of op de LIbelle.
Ik hoor niet bij het groepje en reageer toch en niet eens lief Wat nu MB?
Tsja, ik zit ook met Male bij de Tetterettes, maar dat is geen rel groepje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Plus dat dit het 38e topic is over 'gut, wat wordt er soms toch hard gereageerd op forummers' (met nog eens 56 variaties daarop over hoe hard er wel niet op nieuwkomers gereageerd wordt).
quote:Maleficent schreef op 03 juni 2010 @ 12:02:

Anders zaten we wel op Fok! of B*********l of op de L*****e.Ooooooooooh... 2 site's die je hier niet mag noemen!!
Voordat we opnieuw verzanden in een "Wie is het groepje"- topic; deze gaat op slot.

@TO: wanneer je je afgezeken voelt, of je ziet dat er ergens regels worden overtreden; licht de moderators in dmv de meldknop, rechtsboven een bericht (vergrootglaasje). Wij beoordelen dat of er al dan niet ingegrepen wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven