Hoe hangt het toiletpapier bij jou?

03-06-2010 11:29 79 berichten
Even een vraagje in verband met een discussiepunt..

Hang jij de toiletpapierrol zo op dat het papier voorlangs gaat (linker plaatje) of dat het achterlangs gaat (rechter plaatje) en dus tegen de muur hangt?

Hoe hangt het toiletpapier bij jou?

Totaal aantal stemmen: 78

voorlangs (91%)
achterlangs (9%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen idee hoe het er nu bij hangt. Ik hang die rol op, en dan zit er zo'n irritant plakding op (om ervoor te zorgen dat de rol niet voortijdig afrolt). Dat maak ik los en dan zie ik wel of het het linkse voorbeeld of het rechtse voorbeeld is.

Moet eerlijk zeggen dat het me ook letterlijk worst zal zijn.

Ik kom nooit bij mensen met een vieze muur achter hun wc-papier (tenminste... daar hoef ik nooit naar de wc )... en als ik al in openbare gebouwen, café's, etc.etc. ga dan hebben ze altijd van die gigantische ondingen waarvan het papier na één velletje al afscheurt en waarbij ik dus de rest van het papier kwijt ben... ook fijn...
quote:boogje schreef op 03 juni 2010 @ 11:50:

Het schijnt trouwens ook dan vrouwen van voor naar achter vegen en mannen van achter naar voor.. maar die vraag/poll heeft dan weinig nut op een vrouwen forum..ja hallo, maar dat heeft medische redenen...
Deze vraag is zelfs eens bij Willem Wever langsgekomen vroegah!
quote:boogje schreef op 03 juni 2010 @ 11:47:

Eerst hing ik em altijd achterlangs, maar die stomme toiletpapie fabrikanten bedrukken die rollen altijd aan de verkeerde kant.. dus dan zie je de bloemetjes niet meer :(..

Moest ik altijd die hele rol afrollen en weer opnieuw oprollen en het was verdomde lastig om dat een beetje netjes te doen, dus ben ik op een gegeven moment maar overstag gegaan..

Je weet dat je dit probleem heel simpel kunt oplossen???

Gewoon heel saai onbedrukt papier kopen en dan zelf met een kleurpotlood bloemetjes tekenen...
Ben ook voor (traditioneel) voorlangs.
quote:boogje schreef op 03 juni 2010 @ 11:50:

Het schijnt trouwens ook dan vrouwen van voor naar achter vegen en mannen van achter naar voor.. maar die vraag/poll heeft dan weinig nut op een vrouwen forum..Ter voorkoming van hele nare dingen. Dan krijg je weer het probleem op de sekspijler met topics als 'Mijn man wil mij niet oraal bevredigen'
quote:Bugzy schreef op 03 juni 2010 @ 11:47:

Voorlangs, anders zie je de plaatjes niet.

En dit is een hele zinvolle discussie hoor , want het is ook een keer bij Oprah besproken. En toen werd er gezegd dat voorlangs beter is i.v.m. de plaatjes.

!

Heerlijk dit. Oh ja, in antwoord op de vraag, het maakt me niks uit.
verplaatst naar thuis!
quote:boogje schreef op 03 juni 2010 @ 11:45:

[...]

Je wil toch niet zeggen dat je nog nooit bij dit serieuze vraagstuk hebt stilgestaan?Nou, nee. Eigenlijk niet.
dat verschilt. Haal het plakrandje los en hang hem op. Soms voorlangs, soms achterlangs. Als ie hangt dan hangt ie.
quote:Viva Angel5 schreef op 03 juni 2010 @ 12:11:

verplaatst naar thuis!er zijn ook mensen die buitenshuis poepen hoor!
plakrandje???
Wat doe jij ondertussen? ...
quote:misschicken schreef op 03 juni 2010 @ 12:14:

plakrandje???da's bij mij alleen na gebruik..
Wat, een plakhandje? hahaha
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 03 juni 2010 @ 11:33:

Voorlangs, anders heb ik het idee dat de muur ook alvast geveegd is. Raar? Ja! Maar ik dacht er als kind al zo over. Vond dat papier altijd viezig.

Als ik nu een rol achterlangs aantref, haal ik hem van de houder rol de eerste laag eraf, gooi dat weg en gebruik dan het papier wat dan vand e rol afkomt. En ja, vriend zegt wel eens vaker dat ik rare smetvrees heb, hahahahaJa dat idee heb ik ook bij rollen die achterlangs hangen. Ik haal trouwens bij beide eerst de eerste laag eraf. Behalve als ik bij m'n eigen wc ben.
Bij ons hangt het voorlangs. Van huis uit heb ik dat overigens niet meegekregen. Bij mijn ouders hangt het papier achterlangs. Behalve als ik daar naar het toilet ben geweest. Dan hangt het ineens wel goed.
Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk.
Maar als je je papier vouwt, dan zie je de mooie bedrukking juist als je hem achterlangs ophangt....
quote:DarkRosePrincess schreef op 03 juni 2010 @ 11:40:

Achterlangs omdat anders de rol niet draait in de wcrolhouder. Normaal had ik het voorlangs hangen.Ja ik denk dat dit de reden is voor de andere 12%. Ik heb ook zo'n wcrolhouder''bakje'' gehad. Als je dan het papier voor hebt, rolt hij niet en trek je steeds de hele rol eruit.
Voor degenen die het van de muur afplukken niet herkent .

Als je deze:toiletrolhouder bijvoorbeeld hebt en je doet de rol verkeerd om... (geen plaatjes van kunnen vinden want niemand doet het bijna verkeerd om... hehe) dan... zouden je vingers niet tussen het toiletpapier wat tegen de muur aanhangt en de muur passen om het vast te pakken...

Dat van het motiefje wat je anders niet ziet vind ik wel een hele goeie andere (logische) reden overigens!

Onderlangs want anders trek je de rol er steeds uit omdat hij niet rolt.
Die zou er hier niet inkomen hahaha
Voorlangs!!

Heel irritant als hij andersom hangt, ik moet dan altijd aan een verhaal van m'n moeder denken. Het wc papier hing toen dus nog tegen de muur aan. Daar waren ooit mensen met kinderen op bezoek, en 1 van die kleintjes ging dus zelf naar de wc voor een grote boodschap. Je raadt het al, poepvegen tegen de muur...

Denk daar maar eens aan de volgende keer dat je een rol tegen de muur ziet hangen

Volwassenen hebben dan hopelijk geen poephanden, en je mag het smetvrees noemen, maar toch vind ik het smerig.
quote:Yiha schreef op 03 juni 2010 @ 11:35:

Ik verander het ook als hij verkeerd om hangt.. Hij moet voorlangs!

Snap ook niet waarom mensen zouden willen dat hun wcpapier tegen een vieze muur aanhangt..Maar het wcpapier hangt toch ook tegen de muur als het omgedraaid is? Of ben ik nu gek?
Haha, grappig. Vriend en ik willen het anders. Vriend links, ik de rechtse tekening met het gevolg dat het rolletje steeds wordt op gedraaid..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven