Nog niets...

03-06-2010 12:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Nog steeds niks, zelfs geen ´gerommel´.

Fijn je berichtje net te lezen Pira, dank! Ik kon t echt even gebruiken.

Gisteren weer voor CTG en echo geweest: alles nog steeds in uitstekende conditie. Ik ga haast zeggen: helaas. Ik zou willen dat ik het fysiek 'zat' was, zoals zovelen, maar dat is gewoon niet zo. Het voelt en ziet eruit alsof ik nog wel een maand kan doorlopen en genieten, maar ja: dat mag niet. En dus wordt het eigenlijk toch een gecompliceerde toestand. Mijn eigen gyn blijkt nu al met vakantie (dacht vlg wk) en ik trof degene die echt wel een vakvrouw zal zijn, maar die minder kaas heeft gegeten van hoe je met de mens achter de patient omgaat. En daar zit 'm voor mij juist veel oud verdriet en daarmee heel veel stress, precies wat een goede bevalling in de weg staat en mn bloeddruk fors deed stijgen. Ik ben zo bang dat t allemaal weer (net als bij de 1e) op n drama uitloopt omdat het kindje en ik er niet echt klaar voor zijn. Gewoon inleiden kunnen ze niet vanwege eerdere sectio en daar moet je rijp voor zijn. Maar door alle nieuwsberichten over de kindersterfte in NL hebben ze de protocollen rondom serotiniteit (42 wk+) aangescherpt.

Het vloog me enorm aan gisteren, maar ik had erg veel steun aan mijn man gelukkig. We hebben gezegd dat we eerst naar huis wilden en er over terug zouden bellen. "Nou ik zet in uw status dat ik toch echt een ander advies geef, maar we kunnen u niet dwingen'. Tja, ik was ook nog jarig en met de kinderen die gisterenmiddag natuurlijk vrij waren was dat ook niet zo leuk en wat ik al zei: die ene dag...

We zijn naar de poli gelopen om nog te overleggen met een andere gyn en daar troffen we de aardige assistente die we al vaker hebben gezien. Ze vond t stoer en juist goed dat ik bedenktijd en overleg wilde. Nav telcontact met andere gyn, word ik vanavond opgenomen en kijken we/ze morgenochtend verder. O ja, werd me ook gevraagd of ik anders mss liever voor ks zou gaan? Hmm, ook geen prettig vooruitzicht terwijl alles zo perfect verloopt.

Sorry voor dit egobericht, maar ik probeer me echt te focussen op 'overgave' en positieve gedachten, maar t valt me niet echt mee.

Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, wens jullie allemaal iig alle goeds, geniet van het verrukkelijke weer, proficiat voor de jarigen en ik hoop snel te laten weten of we een gezonde zoon of dochter hebben gekregen en wanneer...
Hoi Carlot,

Als je wilt reageren op een topic, maar een titel moet invullen, zit je meestal een knop ernaast

Veel succes met zwanger worden. baren!

*beter lezen, Tia*
Hier nog iemand die zit te wachten op de bevalling.... Al sinds vorige week dinsdag voorweeen.... Ben t zo beu......
He meid, wat vervelend. De laatste loodjes! Heel veel sterkte en succes straks met bevallen.
Volg je hart. Dat klopt.
Lastig, overgave als het over je bevalling gaat en ook nog eens met artsen waar je geen klik mee hebt. Goed dat je hebt gezegd dat je even na wilt denken.

Succes met wachten, ik ben 'pas' 38 weken, maar wacht een beetje met je mee.

Ik wens je alvast een prettige bevalling toe, hoe het ook loopt.
Hey Carlootje

Ik had zo'n zelfde soort scenario helaas.

Bij mij is de bevalling achteraf mee gevallen. Ik wilde net als bij de andere 2 zo graag thuis bevallen. Maar ja.. een inleiding doen ze in het ziekenhuis

Ik vond het jammer, maar geen drama.

Laten we hopen dat het meevalt en daarna lekker genieten.

Ik check iedere dag even op nieuws

Dus ik hoop snel babynieuws te horen. Ben zo nieuwschierig hoe ze bij jou zullen reageren. Tis zo leuk joh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven