Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 3 juni 2010 om 13:30
Ik zit dan ook in de zon, het drinken is gratis en ik hoef niet te werken. Moet alleen wel mezelf bedienen
Ja, ik ben ook echt niet gek. Ik zou dan mijn geld terug krijgen als het mis ging. Maar dat gebeurd bij iedere stomerij dus om daarom nou zoveel geld te vragen
Ja, ik ben ook echt niet gek. Ik zou dan mijn geld terug krijgen als het mis ging. Maar dat gebeurd bij iedere stomerij dus om daarom nou zoveel geld te vragen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 3 juni 2010 om 13:42
Mogguh
Ik heb vandaag volledig afgeschreven. Moet nog wel perse de was ophangen en de logeertassen inpakken. Plus afwas.
Happy, werkse Kusje voor Yonna met haar luizenbaantje
Poessie, die vissenkom ziet er reuzegaaf uit, maar niet voor de visjes. Je zou er een of twee guppy's in kunnen doen maar dan nog blijft het een onpraktisch monster wat niet schoon te houden is.
Ik heb vandaag volledig afgeschreven. Moet nog wel perse de was ophangen en de logeertassen inpakken. Plus afwas.
Happy, werkse Kusje voor Yonna met haar luizenbaantje
Poessie, die vissenkom ziet er reuzegaaf uit, maar niet voor de visjes. Je zou er een of twee guppy's in kunnen doen maar dan nog blijft het een onpraktisch monster wat niet schoon te houden is.
donderdag 3 juni 2010 om 14:41
quote:Happy_Me schreef op 03 juni 2010 @ 13:11:
Even voor de duidelijkheid.....ik zit hier wel degelijk heeeeel hard te werken, al is het in de zon en met bediening. Jullie mochten eens gaan denken dat ik maar wat zit te luieren hier
Jaja en dat moeten wij nu meteen geloven. Beetje forummen ja.
Ik zit al de hele middag binnen met die rotogen van me. (Ik zeg niet rotzon want ik ben ook blij dat die er is).
Het lijkt inderdaad wel of ik nu meer en langer last heb van die druppels. De vorige keer ben ik meteen naar huis kunnen rijden.
Nou ja, ze hebben het nu eens duidelijk kunnen zien.
Ik heb het echt niet voor mijn lol.
Even voor de duidelijkheid.....ik zit hier wel degelijk heeeeel hard te werken, al is het in de zon en met bediening. Jullie mochten eens gaan denken dat ik maar wat zit te luieren hier
Jaja en dat moeten wij nu meteen geloven. Beetje forummen ja.
Ik zit al de hele middag binnen met die rotogen van me. (Ik zeg niet rotzon want ik ben ook blij dat die er is).
Het lijkt inderdaad wel of ik nu meer en langer last heb van die druppels. De vorige keer ben ik meteen naar huis kunnen rijden.
Nou ja, ze hebben het nu eens duidelijk kunnen zien.
Ik heb het echt niet voor mijn lol.
donderdag 3 juni 2010 om 15:28
Oke,goed dat je collega's iig gezien hebben dat je oog nog "raar"doet.Raar hoor dat zo'n leidinggevende zomaar kan beslissen dat je wel kan werken.
Ik ga zometeen naar een feestje!!Vriend moet tot laat werken dus ik ga alvast met de kinderen.Nu nog uitzoeken waar het is
Had ik al verteld dat het de laatste maanden erg goed gaat tussen ons?Ben blij dat ik toen de beslissing heb genomen om te latten.Doet ons echt goed!Al is het de laatste weken alleen voor het idee,hij is meer hier dan elders
Ik ga zometeen naar een feestje!!Vriend moet tot laat werken dus ik ga alvast met de kinderen.Nu nog uitzoeken waar het is
Had ik al verteld dat het de laatste maanden erg goed gaat tussen ons?Ben blij dat ik toen de beslissing heb genomen om te latten.Doet ons echt goed!Al is het de laatste weken alleen voor het idee,hij is meer hier dan elders
donderdag 3 juni 2010 om 16:28
Geen foto's in de kerk? Jammer! Wel lekker, een uurtje vrij.
Zoeb, i kvind het maar raar met je werk.
Verbaas me er al langer over. Je zou zeggen dat ze je koesteeren, als je als een van de weinigen alls kunt doen!
Coe, veel plezier. Foijn dat het zo goed gaat!
Ik heb de bibliotheek (en terug) gehaald Had er een hard hoofd in vandaag maar aaaah, ik kan weer lezen. En ook eten voor vanavond gehaald dus dat is allemaal fijn.
Morgen intake voor de kraamhulp.
Zoeb, i kvind het maar raar met je werk.
Verbaas me er al langer over. Je zou zeggen dat ze je koesteeren, als je als een van de weinigen alls kunt doen!
Coe, veel plezier. Foijn dat het zo goed gaat!
Ik heb de bibliotheek (en terug) gehaald Had er een hard hoofd in vandaag maar aaaah, ik kan weer lezen. En ook eten voor vanavond gehaald dus dat is allemaal fijn.
Morgen intake voor de kraamhulp.
donderdag 3 juni 2010 om 18:11
Drukke lijst vandaag, hoop dath et lukt want ik heb echt beroerd geslapen.
- vaatwasser uit- en inruimen
- koelkast nakijken op klikospul
- kliko aan de weg zetten
- box schuren
- opruimen
- vensterbank leegmaken
- evt nog naar de bieb
- iets bedenken om te eten en gekookt ook
- kaartjes gestuurd
box komt morgen of zaterdag. Mag Lief bij helpen
- vaatwasser uit- en inruimen
- koelkast nakijken op klikospul
- kliko aan de weg zetten
- box schuren
- opruimen
- vensterbank leegmaken
- evt nog naar de bieb
- iets bedenken om te eten en gekookt ook
- kaartjes gestuurd
box komt morgen of zaterdag. Mag Lief bij helpen
donderdag 3 juni 2010 om 18:21
Goed gedaan, Fuss!
Coebergh, veel plezier vanavond!
Yonna, dat is helemaal niet verkeerd, een uurtje rust in de zon.
Zoebie, zelfs met zonnebril lukt niet? Naar.
Mijn hele lijstje staat nog. Oeps, niet handig, die was had eigenlijk droog in de logeertassen gemoeten. Wel een gesprek met Oudste en juf gehad en daarna nog lekker in de zon gezeten, Oudste met een boekje, ik met streeksuffertjes.
Coebergh, veel plezier vanavond!
Yonna, dat is helemaal niet verkeerd, een uurtje rust in de zon.
Zoebie, zelfs met zonnebril lukt niet? Naar.
Mijn hele lijstje staat nog. Oeps, niet handig, die was had eigenlijk droog in de logeertassen gemoeten. Wel een gesprek met Oudste en juf gehad en daarna nog lekker in de zon gezeten, Oudste met een boekje, ik met streeksuffertjes.
donderdag 3 juni 2010 om 22:10
donderdag 3 juni 2010 om 23:29
Goedenavond meiden en Happy
Ik logde alleen even in om te kijken hoe het met de mini-meet stond, maar die gaat dus jammer genoeg weer niet door.
Coe, ik moet om 3 uur weer aan het werk ,dus als ik pas om 12 uur bij jou terecht kan en om 1 uur weer moet vertrekken dan heeft het weinig zin he?
Sorry voor de ego posting, maar ik ben nu bekaf dus ik ga plat.
:zwaai:
Ik logde alleen even in om te kijken hoe het met de mini-meet stond, maar die gaat dus jammer genoeg weer niet door.
Coe, ik moet om 3 uur weer aan het werk ,dus als ik pas om 12 uur bij jou terecht kan en om 1 uur weer moet vertrekken dan heeft het weinig zin he?
Sorry voor de ego posting, maar ik ben nu bekaf dus ik ga plat.
:zwaai:
vrijdag 4 juni 2010 om 07:03
Mogguh
Even een bak koffie terwijl Oudste zich zit te frustreren over zijn spreekbeurt. Hardop daar begint hij niet meer aan kennelijk. Ben benieuwd of zijn pleegmoeder wel iets in hem kan bereiken dat hij minder zenuwachtig (en perfectionistisch, maar ietwat aan de luie kant) wordt. Anyway, ik heb hem van de week gehoord en toen ging het redelijk.
Vandaag:
Muis wakker maken (twee minuten te laat)
Hulpverleenster
Afspraak met vriendin
Vrij
Even een bak koffie terwijl Oudste zich zit te frustreren over zijn spreekbeurt. Hardop daar begint hij niet meer aan kennelijk. Ben benieuwd of zijn pleegmoeder wel iets in hem kan bereiken dat hij minder zenuwachtig (en perfectionistisch, maar ietwat aan de luie kant) wordt. Anyway, ik heb hem van de week gehoord en toen ging het redelijk.
Vandaag:
Muis wakker maken (twee minuten te laat)
Hulpverleenster
Afspraak met vriendin
Vrij
vrijdag 4 juni 2010 om 08:30
vrijdag 4 juni 2010 om 08:45
Goedemorgen
Lekker, alweer zon!
Leuk Its, dierentuin! Welke ga je?
Jonna, elke morgen als ik naar mijn navel kijk (oftie al plopt) ben ik blij maar denk ik ook even aan jou, omdat je dochter dat zo leuk had gevonden
Mamz, goed gedaan gisteren!
Jammer van de meet Gold en Coe. Maar Gold als je zo moe bent is het stuk rijden met dit weer ook wel zwaar. Dus dan maar beter een ander keertje idd.
Ik heb zowaar best goed geslapen. Maar goed ook, druk dagje gepland
- raam wassen voor (er stinkt iets en ik weet niet wat, kan ik meteen de voordeur afsoppen...)
- stofzuigen
- keuken opruimen
- toiletten
- wasgoed in de kast leggen
- intake kraamzorg
- naar de fysio
- boodschappen
- Neefje komt logeren
Hmz, ga bij de fysio zeggen dat ik geen steunkousen wil. Ze drong er nogal op aan maar ik wil gewoon niet. Maar het zeggen is dan wel weer lastig
Lekker, alweer zon!
Leuk Its, dierentuin! Welke ga je?
Jonna, elke morgen als ik naar mijn navel kijk (oftie al plopt) ben ik blij maar denk ik ook even aan jou, omdat je dochter dat zo leuk had gevonden
Mamz, goed gedaan gisteren!
Jammer van de meet Gold en Coe. Maar Gold als je zo moe bent is het stuk rijden met dit weer ook wel zwaar. Dus dan maar beter een ander keertje idd.
Ik heb zowaar best goed geslapen. Maar goed ook, druk dagje gepland
- raam wassen voor (er stinkt iets en ik weet niet wat, kan ik meteen de voordeur afsoppen...)
- stofzuigen
- keuken opruimen
- toiletten
- wasgoed in de kast leggen
- intake kraamzorg
- naar de fysio
- boodschappen
- Neefje komt logeren
Hmz, ga bij de fysio zeggen dat ik geen steunkousen wil. Ze drong er nogal op aan maar ik wil gewoon niet. Maar het zeggen is dan wel weer lastig