Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 2 juni 2010 om 15:03
Jah ik wil ook weten of dat campingbedje van prenatal wat is.. Kreeg gister de folder bij de 'wij jonge ouders' en zag het staan.. Wil er een om in de tuin te zetten..
Ik vind prenatal een dure rotzaak.. en niet kinderwagen vriendelijk, tenminste, die hier in de stad zit dan..
Lxsje is net als Poessekind.. die was vanmorgen op zn gemak dingen uit de kast aan het vissen vanuit zijn box.. en toen ik heb streng toesprak ging hij zitten schaterlachen... (en toen moest ik mee lachen, want hij is zoo grappig! slecht slecht slecht van me...)
gelfling, balen dat de operatie is uitgesteld, als je er zo op voorbereid bent.. sterkte met poes in het mandje krijgen..
Ik vind prenatal een dure rotzaak.. en niet kinderwagen vriendelijk, tenminste, die hier in de stad zit dan..
Lxsje is net als Poessekind.. die was vanmorgen op zn gemak dingen uit de kast aan het vissen vanuit zijn box.. en toen ik heb streng toesprak ging hij zitten schaterlachen... (en toen moest ik mee lachen, want hij is zoo grappig! slecht slecht slecht van me...)
gelfling, balen dat de operatie is uitgesteld, als je er zo op voorbereid bent.. sterkte met poes in het mandje krijgen..
woensdag 2 juni 2010 om 15:19
Niet teruggelezen, maar ik zie dat er goed nieuws is van Zoeb!!! Wat geweldig zeg!
Verder even een turbolijstje en een egopost, want ik heb drie kwartier om het huis zo te maken dat ik de makelaar binnen kan laten.
To do;
- opruimen
- stofzuigen
- stoffen
- slaapkamer opruimen (er moet een bord opgehangen worden, aan het slaapkamerraam)
- als ik tijd heb beginnen met dweilen
Verder even een turbolijstje en een egopost, want ik heb drie kwartier om het huis zo te maken dat ik de makelaar binnen kan laten.
To do;
- opruimen
- stofzuigen
- stoffen
- slaapkamer opruimen (er moet een bord opgehangen worden, aan het slaapkamerraam)
- als ik tijd heb beginnen met dweilen
668, the neighbour of the Beast
woensdag 2 juni 2010 om 15:31
Zie het voor me Yonna En Poes natuurlijk.Wacht maar tot ze gaan brabbelen/praten.Ik word met mijn eigen woorden terug gepakt.Ukkie in de auto:rij toch door,sukkel.Wat een (piepcensuur) he.Ik kan er hele boeken over schrijven.
Nichtje is weer hier,mama moet voor het eerst werken en papa moest wat dingen regelen.Handig ook dat ze afgezet word zonder tas,dus geen knuffels,eten of schone luier.Gelukkig heeft tante Coe dat allemaal
Nichtje is weer hier,mama moet voor het eerst werken en papa moest wat dingen regelen.Handig ook dat ze afgezet word zonder tas,dus geen knuffels,eten of schone luier.Gelukkig heeft tante Coe dat allemaal
woensdag 2 juni 2010 om 15:45
quote:Marels schreef op 02 juni 2010 @ 15:19:
Verder even een turbolijstje en een egopost, want ik heb drie kwartier om het huis zo te maken dat ik de makelaar binnen kan laten.
To do;
- opruimen
- stofzuigen
- stoffen
- slaapkamer opruimen (er moet een bord opgehangen worden, aan het slaapkamerraam)
- als ik tijd heb beginnen met dweilen
Is dat turbo of is dat turbo?
Overigens belt ie net dat ie een half uurtje later is dus ik voeg aan de planning toe, voor de rest van de week;
- dweilen
- wc schoonmaken
- voortuin onkruidvrij maken
- twee tegels in de voortuin wat ophogen
- latje aan de gevel vastspijkeren
Verder even een turbolijstje en een egopost, want ik heb drie kwartier om het huis zo te maken dat ik de makelaar binnen kan laten.
To do;
- opruimen
- stofzuigen
- stoffen
- slaapkamer opruimen (er moet een bord opgehangen worden, aan het slaapkamerraam)
- als ik tijd heb beginnen met dweilen
Is dat turbo of is dat turbo?
Overigens belt ie net dat ie een half uurtje later is dus ik voeg aan de planning toe, voor de rest van de week;
- dweilen
- wc schoonmaken
- voortuin onkruidvrij maken
- twee tegels in de voortuin wat ophogen
- latje aan de gevel vastspijkeren
668, the neighbour of the Beast
woensdag 2 juni 2010 om 16:41
Oh, wát fijn Zoeb! Mensenkinderen, ik had er eigenlijk zo'n hard hoofd in. Maar dit is fantastisch! Oh, je hebt druppels gehad he, kun je dit nog wel lezen dan?
Wat fijn!
Ben total loss van werken, fietsen naar gyn, naar feestje, naar drukker en nu zit ik op de bank.
Skippy is weer goedgekeurd, ligt lekker met het koppie naar beneden, dus ik ben blij
Wat fijn!
Ben total loss van werken, fietsen naar gyn, naar feestje, naar drukker en nu zit ik op de bank.
Skippy is weer goedgekeurd, ligt lekker met het koppie naar beneden, dus ik ben blij
woensdag 2 juni 2010 om 17:13
jeah, ook alles goed met skippy. Veel goed nieuws op een dag dus
MissM wat kut van de prenetal. Itsman en ik hadden het dinsdag bij de mediamarkt. We wilden van ons geld een videocamera kopen (voor strakjes met eventuele kindjes). Daar hadden we er eentje zien staan maar die leek niet meer op voorraad. Itsman vond er wel een doos van. Zei die man in de winkel dacht u soms dat ik hem voor u gaan inpakken. Dus. Als ze het showmodel niet verkopen prima maar dat kan ook anders gezegd worden
MissM wat kut van de prenetal. Itsman en ik hadden het dinsdag bij de mediamarkt. We wilden van ons geld een videocamera kopen (voor strakjes met eventuele kindjes). Daar hadden we er eentje zien staan maar die leek niet meer op voorraad. Itsman vond er wel een doos van. Zei die man in de winkel dacht u soms dat ik hem voor u gaan inpakken. Dus. Als ze het showmodel niet verkopen prima maar dat kan ook anders gezegd worden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 2 juni 2010 om 17:17
woensdag 2 juni 2010 om 17:20
quote:itsme26 schreef op 02 juni 2010 @ 17:13:
We wilden van ons geld een videocamera kopen (voor strakjes met eventuele kindjes).
Its, wat een lief vooruitzicht!
Oh, en MissM, de gyn heeft me al toegezegd dat ik geen 2 weken overtijd hoef te lopen
Marels, hou maar de WKfinale aan, dan zit je mooi in de buurt
We wilden van ons geld een videocamera kopen (voor strakjes met eventuele kindjes).
Its, wat een lief vooruitzicht!
Oh, en MissM, de gyn heeft me al toegezegd dat ik geen 2 weken overtijd hoef te lopen
Marels, hou maar de WKfinale aan, dan zit je mooi in de buurt
woensdag 2 juni 2010 om 17:57
Gelfje wat vervelend van poes. Lastig hé om hem in zo'n ding te krijgen. Kunnen ze zich zo lekker eigenwijs afzetten met hun pootjes.
Oh maar marels daar kom je echt niet omheen hoor. Om die wk voetbal. Het is zo'n hype. Let maar op die kl*te banners hieronder. Het beste is om Viva af te sluiten en opnieuw te starten. Dat gaat het snelst.
Its, het is net of die man gewoon geen zin had om de camera in te pakken. Wt een luiwammes zeg. Dan ben je toch bijna voorgoed genezen van zo'n winkel.
Oh maar marels daar kom je echt niet omheen hoor. Om die wk voetbal. Het is zo'n hype. Let maar op die kl*te banners hieronder. Het beste is om Viva af te sluiten en opnieuw te starten. Dat gaat het snelst.
Its, het is net of die man gewoon geen zin had om de camera in te pakken. Wt een luiwammes zeg. Dan ben je toch bijna voorgoed genezen van zo'n winkel.
zoebie wijzigde dit bericht op 02-06-2010 17:57
Reden: spatie vergeten in een smiley
Reden: spatie vergeten in een smiley
% gewijzigd
woensdag 2 juni 2010 om 18:04
Even plakken van Bo's topic hoor. 't Is zo'n verhaal.
En ik had het even heel ver weg gestopt omdat ik wel wat belangrijkers aan mijn hoofd had, maar dit spant toch de kroon.
Gisteren moest ik bij mijn leidinggevende komen. Zij had de Arbo-arts gebeld, want zij vond dat ik best op kon gaan bouwen en wel meteen vandaag een half uur langer. Niks wachten tot ik naar de oogarts was geweest. Terwijl ze wist dat ik daar vandaag heen moest. Nu zegt de oogarts dat en zij en die arbo-arts flink buiten hun boekje zijn gegaan. Zij mogen dit niet beslissen zonder mijn medeweten. En de oogarts vind dat ik zelf aan moet geven dat ik een half uur langer aan kan. Dat mag niet van mijn leidinggevende afkomen. En hij vond het maar een rare actie van die arbo-arts. Die had mij eerst op moeten roepen voor een afspraak. Dus ik doe het niet. Ik gooi nu mijn kont tegen de krib. Ik denk zelf trouwens zowiezo dat ik beter kan wachten tot ik mijn bril heb.
En ik had het even heel ver weg gestopt omdat ik wel wat belangrijkers aan mijn hoofd had, maar dit spant toch de kroon.
Gisteren moest ik bij mijn leidinggevende komen. Zij had de Arbo-arts gebeld, want zij vond dat ik best op kon gaan bouwen en wel meteen vandaag een half uur langer. Niks wachten tot ik naar de oogarts was geweest. Terwijl ze wist dat ik daar vandaag heen moest. Nu zegt de oogarts dat en zij en die arbo-arts flink buiten hun boekje zijn gegaan. Zij mogen dit niet beslissen zonder mijn medeweten. En de oogarts vind dat ik zelf aan moet geven dat ik een half uur langer aan kan. Dat mag niet van mijn leidinggevende afkomen. En hij vond het maar een rare actie van die arbo-arts. Die had mij eerst op moeten roepen voor een afspraak. Dus ik doe het niet. Ik gooi nu mijn kont tegen de krib. Ik denk zelf trouwens zowiezo dat ik beter kan wachten tot ik mijn bril heb.
woensdag 2 juni 2010 om 19:16
Gelfling, zou het lukken om poes eerst in een handdoek te rollen en daarna in het mandje? Zo werkt dat in elk geval wel bij onwillige konijnen.
Zoebie, Gelfling, die oogdruppels, betekent dat dan dat zo'n oogarts de sterkte van je ogen bepaalt zonder dat je allemaal van die glaasjes voor je neus hoeft te testen? Zou me namelijk ideaal lijken (dan maar een paar uur niets zien).
Itskie, ga je al op korte termijn naar het gebruik van die videocamera toewerken? Leuk
Zwemweer dus. Oudste had een vriendje meegevraagd (had 'ie al eerder aan me gevraagd of dat mocht). Maar vriendje moest eerst huiswerk maken. Nou ja, okee, het wordt wel kort zwemmen dan, maar hij wilde echt echt echt en het mocht ook van de andere mama, dus daar gingen we dan.
Op topspeed. Nog even pinnen om wat te drinken mee te kunnen sleuren. Niet al te goed opletten bij het scherm van de ABN/Amro. Ding spuugt pas uit zonder geld en zonder dat ik iets moet intikken, dus ik ram de pas er nog maar eens in.
Pas weg.
Toets uw pincode niet in als deze automaat buiten werking is, lees ik daarna pas.
Uiteindelijk hebben we dus maar anderhalf uur gezwommen (was wel lekker) en kan ik weer afwachten hoe snel het gaat met een nieuwe pas krijgen (dat is bij mij nooit erg snel). Voordeel is dan weer wel dat als je moeilijk aan je centjes komt, dat je ook drie keer nadenkt als je ze uit moet geven, en dat was toch al handig voor deze week.
Ik was het alweer vergeten als Muis me niet iets uit mijn tas had gevraagd nu net, dus zal inmiddels wel gewend zijn aan trammelant met mijn bankpas.
Zoebie, Gelfling, die oogdruppels, betekent dat dan dat zo'n oogarts de sterkte van je ogen bepaalt zonder dat je allemaal van die glaasjes voor je neus hoeft te testen? Zou me namelijk ideaal lijken (dan maar een paar uur niets zien).
Itskie, ga je al op korte termijn naar het gebruik van die videocamera toewerken? Leuk
Zwemweer dus. Oudste had een vriendje meegevraagd (had 'ie al eerder aan me gevraagd of dat mocht). Maar vriendje moest eerst huiswerk maken. Nou ja, okee, het wordt wel kort zwemmen dan, maar hij wilde echt echt echt en het mocht ook van de andere mama, dus daar gingen we dan.
Op topspeed. Nog even pinnen om wat te drinken mee te kunnen sleuren. Niet al te goed opletten bij het scherm van de ABN/Amro. Ding spuugt pas uit zonder geld en zonder dat ik iets moet intikken, dus ik ram de pas er nog maar eens in.
Pas weg.
Toets uw pincode niet in als deze automaat buiten werking is, lees ik daarna pas.
Uiteindelijk hebben we dus maar anderhalf uur gezwommen (was wel lekker) en kan ik weer afwachten hoe snel het gaat met een nieuwe pas krijgen (dat is bij mij nooit erg snel). Voordeel is dan weer wel dat als je moeilijk aan je centjes komt, dat je ook drie keer nadenkt als je ze uit moet geven, en dat was toch al handig voor deze week.
Ik was het alweer vergeten als Muis me niet iets uit mijn tas had gevraagd nu net, dus zal inmiddels wel gewend zijn aan trammelant met mijn bankpas.
woensdag 2 juni 2010 om 23:23
of misschien met kattensnoepjes hem erin lokken?
van uitstel komt... nou ja het heeft ervoor gezorgd dat Poessieman de spiegel heeft goud gespoten.. en mooi dat ie is geworden! gewoon een goedkope goudspray van de Action.. maar het is een zachte kleur goud zeg maar.. Heuul sjiek issie nu! (hij was zwart.)
En weet je wat ik vandaag verzonnen heb?
Ik wil dit aan mn vers gestuucte en binnenkort geverfde muur:
En dan 2 naast elkaar.. lijkt me best stoer...
Verder denk ik steeds aan de goede uitslag van Zoebman, ben zo blij voor ze..
Jeutje ik was er onderbewust iets te veel mee bezig kennelijk dat ik vanacht gedroomd heb over schoonmoeder (9 jaar geleden overleden aan die rotziekte) dat ik haar een morfine infuus moest geven en dat ze het utischreeuwde van de pijn...Heb werkelijk waar nog nooit over het beste mens gedroomd...
Ok genoeg over mij...
Its, wat leuk een camera, vooral voor jullie toekomstdoel.. heel mooi!
Marels, wat heb jij had gewerkt joh, zo'n lijst in zo'n korte tijd! goed joh!!
Nu gaat ik proberen te slapen, slaap lekker meisjes!
van uitstel komt... nou ja het heeft ervoor gezorgd dat Poessieman de spiegel heeft goud gespoten.. en mooi dat ie is geworden! gewoon een goedkope goudspray van de Action.. maar het is een zachte kleur goud zeg maar.. Heuul sjiek issie nu! (hij was zwart.)
En weet je wat ik vandaag verzonnen heb?
Ik wil dit aan mn vers gestuucte en binnenkort geverfde muur:
En dan 2 naast elkaar.. lijkt me best stoer...
Verder denk ik steeds aan de goede uitslag van Zoebman, ben zo blij voor ze..
Jeutje ik was er onderbewust iets te veel mee bezig kennelijk dat ik vanacht gedroomd heb over schoonmoeder (9 jaar geleden overleden aan die rotziekte) dat ik haar een morfine infuus moest geven en dat ze het utischreeuwde van de pijn...Heb werkelijk waar nog nooit over het beste mens gedroomd...
Ok genoeg over mij...
Its, wat leuk een camera, vooral voor jullie toekomstdoel.. heel mooi!
Marels, wat heb jij had gewerkt joh, zo'n lijst in zo'n korte tijd! goed joh!!
Nu gaat ik proberen te slapen, slaap lekker meisjes!
woensdag 2 juni 2010 om 23:30
Nee helaas Mamz. Ook de glaasjes heb ik gehad. De druppels zijn om je pupillen wijd open te doen gaan zodat de oogarts in je ogen kan kijken. Ik heb nog steeds last van die rot druppels.
Poes wat een nare droom. En een gouden spiegel is helemaal in. Wat je met zo'n goedkope bus al niet kan doen hé.
Leuk die vissenkommen, maar hoe maak je die in hemelsnaam schoon.
Poes wat een nare droom. En een gouden spiegel is helemaal in. Wat je met zo'n goedkope bus al niet kan doen hé.
Leuk die vissenkommen, maar hoe maak je die in hemelsnaam schoon.
woensdag 2 juni 2010 om 23:36
Hmm daar zeg je me wat Zoeb.. maar aan de boven kant issie open.. en als we hem nou zo hangen dat ie van de muur af kan, dan kan ik visje toch in een andere bak doen en zo haar kommetje schoonmaken? Ik heb geen ervaring met vissen (alleen met katten haha) dus ik moet me er nog in verdiepen, maar het lijkt me best leuk om zo iets aan de muur te hebben... En de katten kunnen er niet bij..
Droom was heel naar inderdaad.. kan er ook niet met Poessieman over praten, hij weet niet zo wat ie er mee moet dan.. Dus ik heb er heel de tijd aan gedacht.. Maar goed.. het was maar een droom..
Droom was heel naar inderdaad.. kan er ook niet met Poessieman over praten, hij weet niet zo wat ie er mee moet dan.. Dus ik heb er heel de tijd aan gedacht.. Maar goed.. het was maar een droom..
woensdag 2 juni 2010 om 23:39
Ja ik kan me voorstellen dat het ene nare droom was. Dromen over mensen die er niet meer zijn, zijn vaak naar. Het gekke is dat ik nooit droom over alle geliefden die ik al heb verloren. Manlief droomt erg vaak van Nienke en als hij dan wakker wordt is hij gewoon van de kaart. Zo levensecht is ze er dan.
donderdag 3 juni 2010 om 06:10
donderdag 3 juni 2010 om 08:30
Zo koffie op en oudste 2 naar school.
Lijstje vandaag:
kadootje vriend
kamer middelste herorganiseren
kleren Ukkie uitzoeken
Belafspraak heeft eigenlijk niet zoveel opgeleverd.Ukkie heeft chronische bronchitis en als hij dan verkouden is,levert dat een luchtweginfectie op.Ik wil nu geen nieuwe abkuur,ga zoveel mogelijk met hem naar buiten en hoop dat zijn lijfje de rommel deze keer zelf opruimt.
Lijstje vandaag:
kadootje vriend
kamer middelste herorganiseren
kleren Ukkie uitzoeken
Belafspraak heeft eigenlijk niet zoveel opgeleverd.Ukkie heeft chronische bronchitis en als hij dan verkouden is,levert dat een luchtweginfectie op.Ik wil nu geen nieuwe abkuur,ga zoveel mogelijk met hem naar buiten en hoop dat zijn lijfje de rommel deze keer zelf opruimt.
donderdag 3 juni 2010 om 08:42
Goeiemorgen
Verstandig Coe, al die AB tast zijn lijfje ook zo aan. Lekker buiten spelen en weerstand opdoen dna maar. Moet lukken vandaag
Ik vind het een beetje zielige kommetjes Poes. Ze zien er niet uit alsof de vis veel ruimte heeft. Alhoewel goudvisjes groeien naar gelang ze ruimte hebben. Wij hebben intussen een reuzegoudvis (wel waardevast, hij zou nu 5 euro kosten waar het eerst 3 kwartjes was ) Visjes zijn wel heel gezellig
Hoe reageerden je kinderen Zoeb? En wat stom van je werk! Dan ga je niet echt met plezier werken lijkt me
We hadden gisteren een harde schijf gekocht. Echt te erg, goud met michael jackson erop. Maar het was de goedkoopste met de meeste ruimte erop. Het kreng deed het alleen niet. Dus Lief gaat vandaag nog maar een keertje naar de mediamarkt Das volgens mij voor geen enkele man een straf.
Oh, en we hebben gisteren eindelijk de box opgehaald bij een vriendin. Nu kan ik dus gaan schuren en lakken. Maar wat is mijn huis nu vol, echt wennen....
Drukke lijst vandaag, hoop dath et lukt want ik heb echt beroerd geslapen.
- vaatwasser uit- en inruimen
- koelkast nakijken op klikospul
- kliko aan de weg zetten
- box schuren
- opruimen
- vensterbank leegmaken
- evt nog naar de bieb
- iets bedenken om te eten....
Nu nog een klein rondje forummen en dan gaat de pc eerst maar uit. Anders hang ik alleen maar
Verstandig Coe, al die AB tast zijn lijfje ook zo aan. Lekker buiten spelen en weerstand opdoen dna maar. Moet lukken vandaag
Ik vind het een beetje zielige kommetjes Poes. Ze zien er niet uit alsof de vis veel ruimte heeft. Alhoewel goudvisjes groeien naar gelang ze ruimte hebben. Wij hebben intussen een reuzegoudvis (wel waardevast, hij zou nu 5 euro kosten waar het eerst 3 kwartjes was ) Visjes zijn wel heel gezellig
Hoe reageerden je kinderen Zoeb? En wat stom van je werk! Dan ga je niet echt met plezier werken lijkt me
We hadden gisteren een harde schijf gekocht. Echt te erg, goud met michael jackson erop. Maar het was de goedkoopste met de meeste ruimte erop. Het kreng deed het alleen niet. Dus Lief gaat vandaag nog maar een keertje naar de mediamarkt Das volgens mij voor geen enkele man een straf.
Oh, en we hebben gisteren eindelijk de box opgehaald bij een vriendin. Nu kan ik dus gaan schuren en lakken. Maar wat is mijn huis nu vol, echt wennen....
Drukke lijst vandaag, hoop dath et lukt want ik heb echt beroerd geslapen.
- vaatwasser uit- en inruimen
- koelkast nakijken op klikospul
- kliko aan de weg zetten
- box schuren
- opruimen
- vensterbank leegmaken
- evt nog naar de bieb
- iets bedenken om te eten....
Nu nog een klein rondje forummen en dan gaat de pc eerst maar uit. Anders hang ik alleen maar
donderdag 3 juni 2010 om 09:34
Zoebie, ik hoop dat het nu voorlopig even ophoudt daar bij jullie. Het is altijd leuk om een feestje te vieren na goed nieuws maar als je daar eerst een paar dagen voor in de stress moet zitten.....laat dan maar.
Ik zit hier te werken in het altijd pittoreske Goes, Yonna heeft een reportage in de buurt en gaat altijd alleen op pad, maar ik kan over het algemeen mijn agenda zelf bepalen en bij dit soort afstanden is het dan prettig als zij mee kan rijden. En het is natuurlijk nooit weg om een visje in Zeeland te eten voor wij naar huis gaan
Veel plezier allemaal!
Ik zit hier te werken in het altijd pittoreske Goes, Yonna heeft een reportage in de buurt en gaat altijd alleen op pad, maar ik kan over het algemeen mijn agenda zelf bepalen en bij dit soort afstanden is het dan prettig als zij mee kan rijden. En het is natuurlijk nooit weg om een visje in Zeeland te eten voor wij naar huis gaan
Veel plezier allemaal!