Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 3 juni 2010 om 09:59
Oh, ik vind de vissenkommetjes wel leuk. Beetje klein misschien. Hopen dat je de dierenbescherming niet op je dak krijgt.
Wat een lief verhaal van Ixsje. Hij weet precies hoe hij oma op z'n hand moet krijgen, lees ik.
Its, je bent toch wel meteen die zaak uitgelopen he?
Rustig dagje vandaag. Heb van de week het huis al grotendeels schoonmaakster klaar gemaakt. Nu er nog even kort doorheen en dan lekker even de stad in. Meiden hebben slippers nodig.
Wat een lief verhaal van Ixsje. Hij weet precies hoe hij oma op z'n hand moet krijgen, lees ik.
Its, je bent toch wel meteen die zaak uitgelopen he?
Rustig dagje vandaag. Heb van de week het huis al grotendeels schoonmaakster klaar gemaakt. Nu er nog even kort doorheen en dan lekker even de stad in. Meiden hebben slippers nodig.
donderdag 3 juni 2010 om 10:01
goedemorgen
poessie, het lijkt me naar zo een levensechte droom
Zoeb, wat naar van je werk. Hoop dat ze een oplossing kunnen bedenken
Fus, als het niet lukt met die mooie glimmende harde schijf. Ik geloof dat hier wel een techneut zit (en anders mag je mijn techneut wel even lenen).
Happy en Jonna, ondanks dat jullie moeten werken, geniet van het heerlijke weertje daar. En Happy je bent net zo een lieverd als mijn itsman
poessie, het lijkt me naar zo een levensechte droom
Zoeb, wat naar van je werk. Hoop dat ze een oplossing kunnen bedenken
Fus, als het niet lukt met die mooie glimmende harde schijf. Ik geloof dat hier wel een techneut zit (en anders mag je mijn techneut wel even lenen).
Happy en Jonna, ondanks dat jullie moeten werken, geniet van het heerlijke weertje daar. En Happy je bent net zo een lieverd als mijn itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 3 juni 2010 om 10:03
druifje, we zijn inderdaad meteen die zaak uitgelopen. Ik ben meestal niet snel kwaad maar dit maakte me heel kwaad. Over itsman maar niet te spreken.
We hebben de camera die we wilden nu ergens anders gehaald. Met mensen die wel weten waar ze het over hebben
en boro
We hebben de camera die we wilden nu ergens anders gehaald. Met mensen die wel weten waar ze het over hebben
en boro
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 3 juni 2010 om 10:10
Mogguh
Vannacht alweer heel slecht geslapen, ben ondertussen echt heel erg moe. Voel me absoluut bagger!
Maar... de zon schijnt dus het wordt vast een mooie dag, toch?
Fus, het begint wel spannend te worden hoor. Ben zo benieuwd of het een meisjes of jongens-skippy wordt
Zoeb, wat een mafkees die leidinggevende van jou. Ik zou echt voet bij stuk houden hoor en in ieder geval niet meer gaan werken zolang je je bril nog niet hebt. Zijn ze nou helemaal raar?
Poessiemauw, lokken met een kattensnoepje zou misschien nog wel kunnen maar... hij moet 12 van te voren nuchter zijn en ik vind het een beetje lullig om hem te lokken met iets wat ie niet krijgt. Het is zo'n smulpaap en zonder eten vind ie echt een ramp. Maar.. het gaat me wel lukken hoor. De handdoek-truc van Mamz wil inderdaad ook nog weleens werken.
Goed, ik ga proberen iets nuttigs te doen (werken dus )
Tot later.
Fijne dag!
Vannacht alweer heel slecht geslapen, ben ondertussen echt heel erg moe. Voel me absoluut bagger!
Maar... de zon schijnt dus het wordt vast een mooie dag, toch?
Fus, het begint wel spannend te worden hoor. Ben zo benieuwd of het een meisjes of jongens-skippy wordt
Zoeb, wat een mafkees die leidinggevende van jou. Ik zou echt voet bij stuk houden hoor en in ieder geval niet meer gaan werken zolang je je bril nog niet hebt. Zijn ze nou helemaal raar?
Poessiemauw, lokken met een kattensnoepje zou misschien nog wel kunnen maar... hij moet 12 van te voren nuchter zijn en ik vind het een beetje lullig om hem te lokken met iets wat ie niet krijgt. Het is zo'n smulpaap en zonder eten vind ie echt een ramp. Maar.. het gaat me wel lukken hoor. De handdoek-truc van Mamz wil inderdaad ook nog weleens werken.
Goed, ik ga proberen iets nuttigs te doen (werken dus )
Tot later.
Fijne dag!
donderdag 3 juni 2010 om 10:17
Hoe komt het Gelf, dat je zo slecht slaapt? En ja, buiten is het heerlijk, dat scheelt al een heleboel! Komt er veel op jou neer momenteel of valt dat mee?
Its, Lief gaat hem terugbrengen. Kom zeg, zulke dingen horen het gewoon te doen!
Poeh, ik hoef niet meer zoveel te doen of ik heb een harde buik te pakken. Het wordt echt
Wel al gedaan (om de moed er voor mezelf in te houden)
- wasdroger loopt
- wasmachine loopt
- vaatwasser loopt
- plantjes hebben drinken gehad
- kliko staat buiten.
tijd voor een pauze
Its, Lief gaat hem terugbrengen. Kom zeg, zulke dingen horen het gewoon te doen!
Poeh, ik hoef niet meer zoveel te doen of ik heb een harde buik te pakken. Het wordt echt
Wel al gedaan (om de moed er voor mezelf in te houden)
- wasdroger loopt
- wasmachine loopt
- vaatwasser loopt
- plantjes hebben drinken gehad
- kliko staat buiten.
tijd voor een pauze
donderdag 3 juni 2010 om 10:26
quote:itsme26 schreef op 03 juni 2010 @ 10:01:
Happy en Jonna, ondanks dat jullie moeten werken, geniet van het heerlijke weertje daar. En Happy je bent net zo een lieverd als mijn itsman
Dankjewel
En laat Yonna nou ook al gezegd hebben dat Itsman een echte ´Happy´ is (lees voor Happy mijn echte naam )
En Yonna werkt bijna de hele dag buiten en ik ga in de loop van de dag met mijn laptop ergens onder een parasol zitten met uitzicht op het Veerse Meer.....wat een straf dat werken
Happy en Jonna, ondanks dat jullie moeten werken, geniet van het heerlijke weertje daar. En Happy je bent net zo een lieverd als mijn itsman
Dankjewel
En laat Yonna nou ook al gezegd hebben dat Itsman een echte ´Happy´ is (lees voor Happy mijn echte naam )
En Yonna werkt bijna de hele dag buiten en ik ga in de loop van de dag met mijn laptop ergens onder een parasol zitten met uitzicht op het Veerse Meer.....wat een straf dat werken
donderdag 3 juni 2010 om 10:48
Ik ben nogal aan t piekeren Fus, ben me er van bewust en snap ook nog dat het allesbehalve constructief is maar maak me op het moment weer eens overal druk om. Heb ik niet per ongeluk iets verkeerds gezegd of gedaan vandaag? Wat nou als het niet goedkomt met poes? Wat nou als dit? Wat nou als dat? En daarbij het standaard: eigenlijk moet ik nog dit, eigenlijk moet ik nog dat. Het is eigenlijk niet eens zo dat er nu veel meer op mijn schouders terechtkomt, ik voel me alleen wel heel erg verantwoordelijk voor alles, ook voor dingen waar dat misschien helemaal niet nodig is. Alles bij elkaar niet erg slaapbevorderend
Komt wel weer goed.
Komt wel weer goed.
donderdag 3 juni 2010 om 12:04
Goeiemorgen allemaal!
Wat een heerlijk weer he!!
Yonna, ik heb 2 katten, maar juist zo'n vissekom aan de muur kunnen ze toch niet bij.. tenminste niet die sufferds van mij..
En als ik er nou hele kleine visjes in doe? Ik heb geen verstand van vissen dus ik zeg maar wat.. maar het lijkt me zo gezellig staan!
gelfling, kattensnoepje als ie nuchter moet zijn is inderdaad dom gedacht van me haha.. Hopelijk lukt het met de handdoek!
Werkse voor de mensen die moeten werken, probeer een beetje zon op te pikken, het is heerlijk!
Mijn lijstje van vandaag:
* naar de bas van der heijden voor avondvierdaagse meuk
* fotolijstjes goud spuiten
* perkplantjes in een bak zetten
* wassen
* drogen
* vaatwasser uitruimen
OO en ik weet waarom Poessekind een spuitluier had.. en zeurderig, en kwijlen en alle andere symptomen van een tandje..
Gisteravond zag ik dat er boven weer een tandje door komt. Zijn 6e tot nu toe!
Wat een heerlijk weer he!!
Yonna, ik heb 2 katten, maar juist zo'n vissekom aan de muur kunnen ze toch niet bij.. tenminste niet die sufferds van mij..
En als ik er nou hele kleine visjes in doe? Ik heb geen verstand van vissen dus ik zeg maar wat.. maar het lijkt me zo gezellig staan!
gelfling, kattensnoepje als ie nuchter moet zijn is inderdaad dom gedacht van me haha.. Hopelijk lukt het met de handdoek!
Werkse voor de mensen die moeten werken, probeer een beetje zon op te pikken, het is heerlijk!
Mijn lijstje van vandaag:
* naar de bas van der heijden voor avondvierdaagse meuk
* fotolijstjes goud spuiten
* perkplantjes in een bak zetten
* wassen
* drogen
* vaatwasser uitruimen
OO en ik weet waarom Poessekind een spuitluier had.. en zeurderig, en kwijlen en alle andere symptomen van een tandje..
Gisteravond zag ik dat er boven weer een tandje door komt. Zijn 6e tot nu toe!
donderdag 3 juni 2010 om 12:14
donderdag 3 juni 2010 om 12:36
Wat een absurd bedrag om je bruidsjurk te laten reinigen Its.
Daar heb je bijna een nieuwe voor. (nou ja bijna hé )
Doet iemand dat???
Wat een baan heeft Happy zeg. Lekker op een terrasje op de laptop zitten.
Nee Happy geen feestje gehad gisteren. Wel de kinderen gebeld. Ik lag vroeg te slapen door de pijn in mijn ogen van die rot druppels.
Vanmorgen ging het ook niet op mijn werk. Ik zat er na een uur al met tranende ogen en behoorlijk rood. Iedereen zag het dus het is wel doorgekomen dat ik het niet ga redden. Nu op afspraak van de Arbo-arts wachten. Zo te horen is mijn leidinggevende toch te ver gegaan.
Daar heb je bijna een nieuwe voor. (nou ja bijna hé )
Doet iemand dat???
Wat een baan heeft Happy zeg. Lekker op een terrasje op de laptop zitten.
Nee Happy geen feestje gehad gisteren. Wel de kinderen gebeld. Ik lag vroeg te slapen door de pijn in mijn ogen van die rot druppels.
Vanmorgen ging het ook niet op mijn werk. Ik zat er na een uur al met tranende ogen en behoorlijk rood. Iedereen zag het dus het is wel doorgekomen dat ik het niet ga redden. Nu op afspraak van de Arbo-arts wachten. Zo te horen is mijn leidinggevende toch te ver gegaan.
donderdag 3 juni 2010 om 12:45
Het meest vervelende is nog dat het restaurant gesloten is omdat er vandaag een bruiloft is.....de bruiloftgasten komen pas om 4 uur....ik heb het terras helemaal voor mijzelf...en alles wat ik wil drinken is gratis. En dat allemaal dankzij het feit dat mijn mooie vrouw hard aan het werk is......eigenlijk is het niet eerlijk....bijna
donderdag 3 juni 2010 om 12:49
quote:Happy_Me schreef op 03 juni 2010 @ 12:45:
Het meest vervelende is nog dat het restaurant gesloten is omdat er vandaag een bruiloft is.....de bruiloftgasten komen pas om 4 uur....ik heb het terras helemaal voor mijzelf...en alles wat ik wil drinken is gratis. En dat allemaal dankzij het feit dat mijn mooie vrouw hard aan het werk is......eigenlijk is het niet eerlijk....bijna
Geniet ! Zou jouw mooie vrouw waarschijnlijk zeggen
Het meest vervelende is nog dat het restaurant gesloten is omdat er vandaag een bruiloft is.....de bruiloftgasten komen pas om 4 uur....ik heb het terras helemaal voor mijzelf...en alles wat ik wil drinken is gratis. En dat allemaal dankzij het feit dat mijn mooie vrouw hard aan het werk is......eigenlijk is het niet eerlijk....bijna
Geniet ! Zou jouw mooie vrouw waarschijnlijk zeggen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 3 juni 2010 om 12:52
ik heb de caafs geknipt.
Pokkewerk. Een tikkie spijt van die schattige langharige cavia's heb ik wel als ik onder de haren die beesten probeer te fatsoeneren
De kooien uitgesopt, stofgezogen, afgewassen en zometeen bij Tante L. op bezoek. Ze kijkt er naar uit zei ze aan de telefoon ( Vriends tante dus )
Pokkewerk. Een tikkie spijt van die schattige langharige cavia's heb ik wel als ik onder de haren die beesten probeer te fatsoeneren
De kooien uitgesopt, stofgezogen, afgewassen en zometeen bij Tante L. op bezoek. Ze kijkt er naar uit zei ze aan de telefoon ( Vriends tante dus )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 3 juni 2010 om 12:55
zwaar leven happy, zo te lezen. Nog een assistente nodig?
wat belachelijk Its, zoveel geld voor het reinigen, groot gelijk, gewoon naar de stomerij
en ik begrijp iets over een skippy Leuk hoor, fijn dat alles weer goed is.
Zoeb wat een gedoe zeg, kom op voor jezelf hoor, als het niet kan, kan het gewoon nog niet
oh en die vissekom aan de muur, dat lijkt me helemaal niets. Bovendien hebben ze er een vis gestopt die je er niet eens in kunt houden, want er zwemt een tropische warmwater vis in. Ben de naam kwijt. Maar afijn, dat beest moet dus in verwarmd water.
Als je zoiets leukt lijkt kun je volgens mij beter een aquarium neerzetten. Dat is afgesloten en kunnen de katten ook niet bij
En ik begrijp ook dat er een kat in een kattenmandje moet, geen tips, wel ervaring mee, wat een gedoe kan dat zijn zeg. Gelukkig hoeft mijn nogal eigenzinnig exemplaar niet vaak naar de kattendokter.
Zo en nu maar eens wat gaan doen
donderdag 3 juni 2010 om 13:03
Ik heb mijn trouwjurk gewoon in de wasmachine gestopt..
Nou had ik er een uit 2 delen, en had de rok nodig om de wieg mee te bekleden, dus de schaar ging er sowieso in.. in de tuin gehangen om te drogen en het was goed gelukt..
Maar vind het wel belachelijk duur hoor Its die prijzen om hem te laten reinigen!
Ik ga nu wat doen hoor.. Poessieman kwam ineens net al thuis.. werk was op, en kwam voor hem en de baas beter uit..nu is hij zijn rijbewijs ophalen bij de gemeente
Nou had ik er een uit 2 delen, en had de rok nodig om de wieg mee te bekleden, dus de schaar ging er sowieso in.. in de tuin gehangen om te drogen en het was goed gelukt..
Maar vind het wel belachelijk duur hoor Its die prijzen om hem te laten reinigen!
Ik ga nu wat doen hoor.. Poessieman kwam ineens net al thuis.. werk was op, en kwam voor hem en de baas beter uit..nu is hij zijn rijbewijs ophalen bij de gemeente
donderdag 3 juni 2010 om 13:17
Goldie,ik wil wel meeten morgen hoor maar heb eerst crematie om 10.15u,dus ben rond 12.00 thuis.Komt dat uit bij jou?
Ik heb me toch flink verstapt,enkel word wel erg dik en blauw dus ik ga zometeen maar even de ijszak erop leggen.
I'ts wat een belachelijke prijzen zeg.Die bruidswinkel heeft aandelen zeker.Mij lijkt een normale stomerij ook voldoen.
Ik heb me toch flink verstapt,enkel word wel erg dik en blauw dus ik ga zometeen maar even de ijszak erop leggen.
I'ts wat een belachelijke prijzen zeg.Die bruidswinkel heeft aandelen zeker.Mij lijkt een normale stomerij ook voldoen.
donderdag 3 juni 2010 om 13:28
Fus, da's misschien wel een goeie! Volgens mij heb ik nog wel ergens zo'n bach-spray, kan het allicht eens proberen.
Balen van je enkel Coe, hoop dat ie niet al te pijnlijk is/wordt.
Zoebie, als ik het zo hoor heb jij denk ik toch andere oogdruppels gehad als ik weleens bij de oogarts. Kan me niet herinneren dat ik daar zolang last van heb gehad toen, na een paar uurtjes kon ik weer redelijk normaal zien en verder ook niet echt last van gehad. Wel balen voor je, hoewel het wel handig is dat ze nu op je werk gezien hebben dat het gewoon echt niet gaat!
Vanmorgen errug weinig gedaan dus ik moet nu echt in actie.
Balen van je enkel Coe, hoop dat ie niet al te pijnlijk is/wordt.
Zoebie, als ik het zo hoor heb jij denk ik toch andere oogdruppels gehad als ik weleens bij de oogarts. Kan me niet herinneren dat ik daar zolang last van heb gehad toen, na een paar uurtjes kon ik weer redelijk normaal zien en verder ook niet echt last van gehad. Wel balen voor je, hoewel het wel handig is dat ze nu op je werk gezien hebben dat het gewoon echt niet gaat!
Vanmorgen errug weinig gedaan dus ik moet nu echt in actie.