uitzieken
vrijdag 4 juni 2010 om 07:07
hoi, ik heb een wat suffe vraag. Gister ziek geworden, koorts, rillerig, spierpijn, bekende werk. Rustig aan gedaan, maar beroerd geslapen. Nu voel ik me nog niet heel goed, maar koorts is gezakt tot 'verhoging'. Nu is er een conferentie waar ik heen zou, die vandaag en morgen is. Ik ben er niet onmisbaar, het was meer voor gezelligheid, al is er al wel betaald. Het is echter 2,5 uur reizen en ik vraag me af of ik me eenmaal daar en dan bij kraam niet slechter weer ga voelen. Het idee is ook daar te overnaxhten en dan lig ik met een collega op een kamer. Ik vraag me af of het niet wat too much is. Heb zondg nog ieta belangrijks (niet van werk).
Iemand een advies? Ik vind her altijd zo veevelend om in zon net-niettoestand te zijn na een dag grieperighedem omdat ik niet goed kan beslissen wat wijsheid is. Ben geneigd te willen uitzieken, of is dat erg onbeaxhoft?
Iemand een advies? Ik vind her altijd zo veevelend om in zon net-niettoestand te zijn na een dag grieperighedem omdat ik niet goed kan beslissen wat wijsheid is. Ben geneigd te willen uitzieken, of is dat erg onbeaxhoft?