Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Ooh yek wat eng lampolie...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet alles achter slot en grendel heb.... Sterker nog het staat hier op grijphoogte.
Ja zonder zijwieltjes hoor! Knap hè. Nu moet hij wel, haha! (Zag er ook niet uit op die 12 inch fiets hoor...)

Hmmm niet doorzetten... Dus al het lekkers wat ik uit de kast trok voor op de tribune mag ik nu weer opruimen of opeten? Nee hoor. Ik vind dat dame eruit mag!

Ik wacht op mijn mannen. Komen vast zo terug van de derde avond...
Ladies and gentleman, we've got him.

Joran dus.
Ik heb ook alles op grijphoogte zonder haakjes. Ceetje heeft er nooit interesse in gehad op jonge leeftijd.

Zal eens even op site kijken wat status van bestelling van fiets is Bridge
Nog niets bekend
je loopt achter wb joran Star

Eet maar lekker op Bridges.

Hé je ging toch uit eten vanavond???? Wat doe je hier?
Dat was gisteren volgens mij Amaal.

Maar vertel, hoest met buik nu?
Was gister ja. Heerlijk! Erg lekker en gezellig gegeten!
Amalia weg? Hmmm...
Het was Jeetje van de patronen. En nog ander nieuws: ze doet mee aan de cito-toetsen voor overgang van 1 naar 2 en dat gaat prima. Ze gaat dus of direct na de zomervakantie of na de herfstvakantie naar groep 2 als ze dat wil (als ze zin heeft in meer werkjes).
Oh ik zat in bad. Nou niets hoor, gaan jullie maar van die tribune af... helaas pindakaas. Wat ook te mooi om waard te zijn hè, bevallen met 39w4d... whisfull thinking...
Hè jammer....

Suus: kijk dat is leuk! dan is ze van de vlotte hoor! Leuk!
Hoe zit dat met die cito-toetsen Bridge? Ze scoort nu B. Is het ABC? Ik vind het wel fijn voor haar als het door kan gaan. Blijft ze bij al haar vriendinnetjes in de klas. Sinds ze naar school is zijn er maar 3 andere nieuwe in de klas gekomen waarvan 2 jongens dus das wel een leegloop volgend jaar.
Het is ABCDE zelfs...

Waarom zou zij al naar groep 2 gaan, ze is toch van januari? Dan is ze toch heel jong?

B is goed hoor!

Ha, lief zegt net dat er een tennisbal in mijn buik beweegt... ziet er ook spooky uit, voelt nog minder fijn
Ze vinden op school dat ze er klaar voor is vandaar dat ze mee doet met de testen. Als ze zelf ook wil (ze moet echt meer werkjes doen dan) vind ik het best. Ik neem aan dat de school eerder met dat bijltje gehakt heeft.
Ze is dan wel jong inderdaad maar als het uiteindelijk net zo'n lui varken als haar moeder is komt dat in de 1e klas van het VO helemaal goed
Desteny heeft een feestje dus?

Gezellig voor haar, minder voor jou! De kabbelende badgeluiden hebben haar niet in slaap gekregen dus...
Nee absoluut niet in slaap.

Misschien had ik dat glaasje cola moeten laten staan

B is goed hoor qua score! A is zooo overdreven C is okee, maar liever niet en daaronder tja... dan moet je de IB-er tegen die tijd maar eens aan het vestje trekken.
Oh, dan is B idd prima zeg. Gosje, mijn oudste is best een slimmerd dus. Geinig.

Zo, tukkie doen. Jij ook want je moet werpen. Doei!
Ja, ik ga er zo maar eens in ja. Heb alleen geen puf om van de bank te komen.
Hee wat goed van Jeetje! 2,5 jaar kleuteren in haar geval wel heel lang dan. Knap kind

Ik zit nu in wachtkamer van dr te bibberen
Stressed is just desserts spelled backwards
Zwaaaai
Nou appeltje eitje
Ha viel mee dus Star! Mooi!

Suus: ja B is prima. A is "beste" maar je moet je dan wel afvragen of je daar blij mee bent. A betekent dat op alles wat ze heeft gedaan, ze echt duidelijk boven niveau scoort. En dan? Doorgaan lijkt me prima. Lijkt erop of school echt heel goed naar Jeetje kijkt i.p.v. naar leeftijd of die vage grens van 1 oktober die al sinds 1985 niet meer bestaat. (Is nu 1 januari, maar beste is naar kind te kijken...) Koester jouw school maar, doen ze lang nog niet allemaal!

Ga vanochtend thuiswerken. Geen plek voor mij op school achter comp, dus dan maar hier. Prima. Beetje jammer alleen dat ik net 2 kinderen echt brullend heb achtergelaten bij opvang. Ene moe denk ik (logisch) andere driftig nadat ik iets (geen idee wat) met eten verkeerd heb gedaan. Dus die is vanaf ontbijt alleen maar aan brullen geweest. Oudste viel nog voor we weggingen op knietjes dus hij ging lekker. Moest even slikken net... (en dat hielp niet echt...) Maar goed. Is allemaal vast zo over. En oudste zal ook gewoon moe zijn natuurlijk, na 3 avonden. Vanavond mag hij lekker ook evt. op plankje van kinderwagen... (En wat is dat toch jammer dat hij geen uitslaper is... half 8 wakker en dat is voor hem al echt uitslapen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven