Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
1 bladzijde he... enne... ik doe ook aan postcrossing... alhoewel ik er geen van (enkele) ansichtkaarten af haal, alleen van enveloppen.
Gevonden!!!!

Gelokt met een lekker luchtje.

Waar blijven de foto's? Hier eentje van een niet zo geslaagde pag. vind ik. Beetje saai.

Ik vind hem juist helemaal niet saai Mocy, hij is echt super!
Saai? ik heb braaf maar op één pagina die lijnen bijna kaarsrecht gemaakt. Dit is gaaaaaaaaaaaaaf.
ik begin nu al bijna te hyperventileren, nog 4 opdrachtjes en hij is vol! :(
Chayuz, dan ga je toch gewoon weer een rokje in elkaar flansen
O jee, dat wordt afkicken Chayuz!

Ik heb hem nog langer niet vol gelukkig.
Huh? Nou dank iig.

Chayuz, helemaal vol? Wow! Hoe lang heb je daar over gedaan?
haha Neferisis, ik ben nog steeds op zoek naar 'het' stofje, maar als ik hem helemaal uit heb mag ik van mij zelf This Is Not A Book bestellen dus dan gaan wij weer gewoon verder,

oeh hoelang ik het boek heb, even denken, dit topic is 12 maart aangemaakt, dus ik denk dat ik hem rond 10 maart had..

zo'n 3 maand dus
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 05-06-2010 09:13
Reden: goedemorgen
% gewijzigd
Wordt er niet meer gewreckt dezer dagen?

Ik ga morgen of zo weer eens ff aan de slag,
Ik ontdek dit topic nu pas. Nou ja, ik had de titel wel veel eerder al eens zien staan, maar er nooit op geklikt. Ik heb nu de eerste tien pagina's gelezen en ik ben ook enthousiast, dus ik ga de overige pagina's ook nog lezen binnenkort. Ik zag echter dat mensen het boek voor 12 of 14 euro besteld hadden. Hier is hij slechts zevenenhalve euro, inclusief gratis verzenden! En ik denk dat de andere boeken die genoemd worden ook goedkoper zijn op deze site.
Bij een abonnement op de Flow krijg je 'm gratis
Later is nu
Pfjoew, ik heb eindelijk alle 136 pagina's gelezen, en ik heb zin om ook te fröbelen! Ik probeerde net aan mijn man uit te leggen wat voor boek ik wil gaan kopen, maar hij keek me aan alsof ik gek ben. Ik heb hier echter al zoveel mooie dingen voorbij zien komen, dat wil ik ook! En dan maar hopen dat ik creatief genoeg ben om zelf dingen te verzinnen, want stiekem heb ik best wel zin om ideetjes te jatten die ik hier heb gezien.
Capibara, leuk dat je em ook (bijna?) hebt! Als je 't googled zie je nog meer Flick-r sites enzo met foto's. Hihi!
Ik heb die pagina die je ergens naar moet laten ruiken trouwens ingesmeerd met Lush zeep! Ruikt heerlijk nu
Leuk, weer wat activiteit hier.

Ik heb mijn Wreckie de laatste tijd erg verwaarloosd
Ja, ik ook... erg he... Maar als het mooi weer is heb ik niet zo'n zin om te wrecken...
mn Wreckie is officieel uit maarr ik heb mijn "this is not a book" al een poosje binnen. Helaas te "druk" met andere dingen maar dat gaat helemaal goedkomen! Mag ik hier nu nog wel stiekem meelezen en schrijven??? *trekt klein pruillipje*
quote:Janna80 schreef op 13 juni 2010 @ 09:37:

Ik heb die pagina die je ergens naar moet laten ruiken trouwens ingesmeerd met Lush zeep! Ruikt heerlijk nu Hahaha Janna, hoe voorspelbaar
quote:chayuz schreef op 14 juni 2010 @ 23:04:

! Mag ik hier nu nog wel stiekem meelezen en schrijven??? *trekt klein pruillipje*Als kampioen snel wrecken heb je bepaalde privileges
quote:_Soleil_ schreef op 14 juni 2010 @ 21:14:

Leuk, weer wat activiteit hier.Dat heb ik weer; ik ga pas meedoen als de hype allang over is. Ik heb 'm nog niet binnen, dus ik kan nog niets vertellen over de voortgang. Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen...
quote:neferisis schreef op 14 juni 2010 @ 23:12:

Hahaha Janna, hoe voorspelbaar Yep! Maar wel lekker! Enne, ik heb gelukkig alleen redelijk gezonde verslavingen, hihi!
quote:Capibara schreef op 15 juni 2010 @ 07:26:

Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen... Hihi! Nu al verslaafd!
quote:chayuz schreef op 14 juni 2010 @ 23:04:

Mag ik hier nu nog wel stiekem meelezen en schrijven??? *trekt klein pruillipje*Heb je al ál je foto's laten zien? Wat dat moet eerst hè
quote:Capibara schreef op 15 juni 2010 @ 07:26:

[...]

Dat heb ik weer; ik ga pas meedoen als de hype allang over is. Ik heb 'm nog niet binnen, dus ik kan nog niets vertellen over de voortgang. Al zag ik toen ik net bij de koffie-automaat op mijn werk stond wel dat er een paar fruitstickertjes op de muur ernaast geplakt zitten. Ik geloof dat ik die daar toch maar even vanaf moet gaan halen...

Ach, als je hier wat van je werk toont, gaan er vast weer meer mensen wat posten. Ik heb mijn WTJ nog lang niet vol hoor!

En over je fruitsickers, daar begint de ellende mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven