Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zaterdag 5 juni 2010 om 01:02
zaterdag 5 juni 2010 om 01:02
Ik ben in december nog naar paul McCartney hier in het Gelredome geweest. Geweldig concert, wat een charisma en energie heeft die man nog (op z'n 67e!!). Heb er dagen van nagenoten.
Klopt Splinter, het is bikkelen. Eerst al 2 audities en een strenge medische keuring. Dan elke dag 3 uur ballet (1,5 uur klassiek en 1,5 uur iets anders (modern of caractère) en ook nog gewoon school. Plus je reistijd en je huiswerk en thuis nog oefenen. In april had je altijd je beoordelingen en dan ontving je een paar weken later een brief met daarin de mededeling of je wel of niet mocht blijven (lekker persoonlijk ja, maar misschien is dat nu wel veranderd hoor). De lessen op zich en de uitvoeringen (3 x per jaar in het eigen theater compleet met costuums, make up, de hele rataplan) vond ik zalig maar alles eromheen niet zo, ze waren destijds didactisch niet echt sterk zeg maar. Het was heel normaal om uitgescholden, voor gek gezet of gekleineerd te worden in de lessen.
Klopt Splinter, het is bikkelen. Eerst al 2 audities en een strenge medische keuring. Dan elke dag 3 uur ballet (1,5 uur klassiek en 1,5 uur iets anders (modern of caractère) en ook nog gewoon school. Plus je reistijd en je huiswerk en thuis nog oefenen. In april had je altijd je beoordelingen en dan ontving je een paar weken later een brief met daarin de mededeling of je wel of niet mocht blijven (lekker persoonlijk ja, maar misschien is dat nu wel veranderd hoor). De lessen op zich en de uitvoeringen (3 x per jaar in het eigen theater compleet met costuums, make up, de hele rataplan) vond ik zalig maar alles eromheen niet zo, ze waren destijds didactisch niet echt sterk zeg maar. Het was heel normaal om uitgescholden, voor gek gezet of gekleineerd te worden in de lessen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 5 juni 2010 om 01:06
Ik kende een meisje en die zat op de dansschool Scapino in Amsterdam. Maar zo zwaar was het. En steeds kwam ze door maar op een gegeven moment raakte ze in aanraking met uitgaan en ja, die combi is niet mogelijk. Toen is ze gestopd Maar wat een gedril daar, ik zou daar dus niet tegen kunnen. Het lijkt wel een sekte. En absurd hoeveel uur per dag je daarmee bezig bent, bijna altijd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 juni 2010 om 01:07
Yep, ook naar het westen. We zijn daar al eerder geweest, ook bij de Cliffs van Moher, maar nu gaan we ook nog wat hoger, naar de Connamara.
Maak het niet te gek hè, met die zoektocht! Ik zie je al helemaal zitten tussen ontplofte verhuisdozen. Met alle katten natuurlijk, die zoiets waarschijnlijk geweldig vinden.
Het adres van dat café zou ik wel erg leuk vinden, maar als je je huis ervoor op z´n kop moet zetten, dan hoeft het niet hoor.
Doet me ineens denken aan: hoe is het met de voorbereiding voor jullie eet-date?
Maak het niet te gek hè, met die zoektocht! Ik zie je al helemaal zitten tussen ontplofte verhuisdozen. Met alle katten natuurlijk, die zoiets waarschijnlijk geweldig vinden.
Het adres van dat café zou ik wel erg leuk vinden, maar als je je huis ervoor op z´n kop moet zetten, dan hoeft het niet hoor.
Doet me ineens denken aan: hoe is het met de voorbereiding voor jullie eet-date?
zaterdag 5 juni 2010 om 01:11
Nee komt in orde dat adres, oh de boys vinden dat prachtig zoeken in dozen, meestal ben ik alleen maar kat eruit aan het plukken. Want ze kennen die dozen niet, komen ze niet in die kamer. Dus ja, ze MOETEN toch weten wat erin zit.
Ja die eetdeed gaat denk ik goed, ik ga van het weekend even wat voor maken of ik alle tapas nog in mijn vingers heb.
Mittens moet nog kiezen wat ze gaat maken, ik heb haar een lijstje gestuurd dus ik hoor nog van haar. Spannend hoor volgende week vrijdag al.
Ja die eetdeed gaat denk ik goed, ik ga van het weekend even wat voor maken of ik alle tapas nog in mijn vingers heb.
Mittens moet nog kiezen wat ze gaat maken, ik heb haar een lijstje gestuurd dus ik hoor nog van haar. Spannend hoor volgende week vrijdag al.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 juni 2010 om 01:14
Annekeg, gefeliciteerd! Ik begin vast met duimen
Splinter, ik ben jaloers, Ierland is heerlijk! Achyll Island vind ik een aanrader, en het bekende Glendalough, en Dingle peninsula. Mag ik mee in de koffer?
Mijn presentaazje ging trouwens super, men was werkelijk dolenthousiast. (Had een presentatie over wat ik in mijn masterthesis-onderzoek ga doen, voor de mensen die weer nuttig gebruik kunnen maken van de resultaten. Nu nog resultaten krijgen, help! Is wat cryptisch, maar anders veel te herkenbaar...)
Splinter, ik ben jaloers, Ierland is heerlijk! Achyll Island vind ik een aanrader, en het bekende Glendalough, en Dingle peninsula. Mag ik mee in de koffer?
Mijn presentaazje ging trouwens super, men was werkelijk dolenthousiast. (Had een presentatie over wat ik in mijn masterthesis-onderzoek ga doen, voor de mensen die weer nuttig gebruik kunnen maken van de resultaten. Nu nog resultaten krijgen, help! Is wat cryptisch, maar anders veel te herkenbaar...)