Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zaterdag 5 juni 2010 om 01:27
quote:delphicat schreef op 05 juni 2010 @ 01:24:
[...]
Oh, noemt de jeugd van tegenwoordig dat zo?
Ik geloof niet dat ik nog jeugd ben
Vanmiddag was ik bij vriendin bakkie koffie doen,ze was jarig vandaag.
Zegt haar moeder tegen haar vriend: "nou Pietje,je hebt nu een oude vriendin."
Zegt hij:" Ja,ik ruil haar straks ook in voor 2 van 18....."
[...]
Oh, noemt de jeugd van tegenwoordig dat zo?
Ik geloof niet dat ik nog jeugd ben
Vanmiddag was ik bij vriendin bakkie koffie doen,ze was jarig vandaag.
zaterdag 5 juni 2010 om 01:30
quote:biebelie schreef op 05 juni 2010 @ 01:27:
[...]
Wow...
Ik help man er altijd aan herinneren dat hij nog nooit zo´n oude vrouw heeft gehad als nu. En dan is hij toch echt heel wat jaartjes ouder dan ik.
[...]
Wow...
Ik help man er altijd aan herinneren dat hij nog nooit zo´n oude vrouw heeft gehad als nu. En dan is hij toch echt heel wat jaartjes ouder dan ik.
zaterdag 5 juni 2010 om 01:31
He schattenbouten, ik ga even een saai programma zoeken op uitzendinggemist op de laptop, en hoop dat ik dan in slaap val. Ik word bijna altijd rond 5 a 6 uur wakker dus ik mmoet het nu niet te laat meer maken.
Ik spreek jullie morgen, truste alvast he!!!!
Ik spreek jullie morgen, truste alvast he!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 juni 2010 om 01:37
Slaap lekker Myleen! Je had vannacht ook al zo weinig geslapen, dus we spreken gewoon af dat je niet voor 8 uur wakker bent, goed?
Bieb, lastig joh. Het is kiezen tussen nu genieten van je mooie ogen en misschien straks gekwetst worden. Of niet. Of nu eieren voor je geld kiezen en iets heel leuks missen en je daarmee nu al rot voelen.....
Misschien wat afstand inbouwen en kijken hoe dat voelt?
Bieb, lastig joh. Het is kiezen tussen nu genieten van je mooie ogen en misschien straks gekwetst worden. Of niet. Of nu eieren voor je geld kiezen en iets heel leuks missen en je daarmee nu al rot voelen.....
Misschien wat afstand inbouwen en kijken hoe dat voelt?
zaterdag 5 juni 2010 om 01:41
Splinter het stomme is dat dat gevoel niet door hem komt hoor.
Heb het idee dat hij er zelfs vol voor wil gaan.
(is alleen een beetje onhandig ermee omdat dat niet iets is waar hij veel ervaring mee heeft)
de angst zit in mijn hoofd...
moet er misschien aan wennen iemand te treffen die niet alleen aan zichzelf denkt (to good to be true ofzo..)
Najaaa....ander onderwerp...
Olijf hoest met de deuken in de bank nu Puk weer normaal kan zitten ?
Heb het idee dat hij er zelfs vol voor wil gaan.
(is alleen een beetje onhandig ermee omdat dat niet iets is waar hij veel ervaring mee heeft)
de angst zit in mijn hoofd...
moet er misschien aan wennen iemand te treffen die niet alleen aan zichzelf denkt (to good to be true ofzo..)
Najaaa....ander onderwerp...
Olijf hoest met de deuken in de bank nu Puk weer normaal kan zitten ?
zaterdag 5 juni 2010 om 01:44
Ik denk dat het al heel veel gaat uitmaken dat je straks je eigen plek hebt. Dan zullen er vele kilo's van je schouders vallen. Misschien dat je dan meer ruimte hebt, en die angst om gekwetst te worden minder is? Nu speelt ook de stress mee dat niet iedereen merkt wat er speelt...
Ik denk dat het wel goed is om volgend weekend te merken hoe het voelt om elkaar eventjes niet te zien. Niet per se als test hoe het zit tussen jullie, maar dat je er weer even wat nuchterder naar kunt kijken. Of juist zeker weet dat je hoteldebotel bent
Ik denk dat het wel goed is om volgend weekend te merken hoe het voelt om elkaar eventjes niet te zien. Niet per se als test hoe het zit tussen jullie, maar dat je er weer even wat nuchterder naar kunt kijken. Of juist zeker weet dat je hoteldebotel bent
zaterdag 5 juni 2010 om 01:48
zaterdag 5 juni 2010 om 01:53
Truste Splinter en Mylene!
Denk dat Olijf ook al naar bed is...?
Krijg het ook koud nu...
morgenochtend trouwens een sidetable ophalen die ik voor een tientje op MP gescoord heb.
wel weer een opknappertje maar daar hou ik van
(donker metalen onderstel,houten blad wat niet meer zo mooi is en oor mij wit gemaakt word en 3 mandjes daaronder)
Denk dat Olijf ook al naar bed is...?
Krijg het ook koud nu...
morgenochtend trouwens een sidetable ophalen die ik voor een tientje op MP gescoord heb.
wel weer een opknappertje maar daar hou ik van
(donker metalen onderstel,houten blad wat niet meer zo mooi is en oor mij wit gemaakt word en 3 mandjes daaronder)