3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zondag 6 juni 2010 om 17:42
quote:Petra65 schreef op 06 juni 2010 @ 17:37:
Dus als je gereformeerd bent hou je niet van voetbal?
Geen idee. Ik zal het ze eens vragen. Vraag me wel af hoe jij tot die conclusie komt.
Ik zeg alleen maar dat zij ook geen kermis in hun tuin willen hebben en dat ook niet gebeurd. En ik geef aan het ook niet te willen en dan doen mensen het toch.
Dus als je gereformeerd bent hou je niet van voetbal?
Geen idee. Ik zal het ze eens vragen. Vraag me wel af hoe jij tot die conclusie komt.
Ik zeg alleen maar dat zij ook geen kermis in hun tuin willen hebben en dat ook niet gebeurd. En ik geef aan het ook niet te willen en dan doen mensen het toch.
zondag 6 juni 2010 om 17:45
quote:Petra65 schreef op 06 juni 2010 @ 17:42:
Ja Min dat weet ik, maar ik zie niet in wat je geloof te maken heeft met je liefhebberijen. Als je van voetbal houdt, hou je van voetbal, of je nou katholiek of gereformeerd of niks bent. Ik kan het één en ander niet met elkaar rijmen hoorWaarom trek je je dit zo aan?
Ja Min dat weet ik, maar ik zie niet in wat je geloof te maken heeft met je liefhebberijen. Als je van voetbal houdt, hou je van voetbal, of je nou katholiek of gereformeerd of niks bent. Ik kan het één en ander niet met elkaar rijmen hoorWaarom trek je je dit zo aan?
zondag 6 juni 2010 om 17:54
Ik trek het me niet echt aan Min maar ik hou niet van die mensen-in-hokjes-stoppen-mentaliteit en oke, als je gereformeerd bent versier je je huis niet op zondag omdat dat de dag van de Heer is of zo maar ik bedoel er alleen maar mee dat ook gereformeerde mensen van voetbal kunnen houden en hun huis gewoon oranje kunnen maken op elke dag behalve zondag en ook bedoel ik dat Boarder aangeeft dat er veel "revo"s" in zijn straat wonen en DUS ook niet versieren. Ach, ik zal wel een zeur wezen maar het toontje stond me niet aan............
zondag 6 juni 2010 om 20:03
Zit nu op de wc stiekem een berichtje te sturen naar jullie. Was vreselijk hier. Schoonzus en zwager hadden een gezamenlijk kado voor schoonvader en ons niets verteld. Schoonzus heeft ons heel de tijd genegeerd en iedereen is dol op de kinderen van de vriendin van mijn zwager en dan steekt het wel wat wij nog geen kindje hebben. Ben in huilen uitgebarsten en apart genomen door vriendin van schoonvader en die heb ik alles verteld. Heb nu koppijn
zondag 6 juni 2010 om 20:13
Ik ben rustig alleen thuis. Vriend is met zijn ouders en zus uit eten. Ik ben snipverkouden, koortsig en heb keelpijn, dus ik ben lekker thuisgebleven. Schoonmoeder belde nog wel of ik echt niet mee ging, ze vond het niet gezellig als ik thuis bleef. Maar ik heb lekker voet bij stuk gehouden en gezegd dat ik ziek was.... Net lekker gedouched en nu ga ik zo op bed televisie kijken