Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 05 juni 2010 @ 13:42:

ps, dat ABC kun je ook voor Jolanthe en Wes verder maken?Wie zijn dat??
Jolanthe Kabouw van weet ik veel en Wesley Snijder (voetballer en aanstaande)...

En natuurlijk gaan we in vol ornaat!!!!

M.
Goed plan , J A L A en Moniekske, sorry lieverd.

Ik ga ook even broeden op wat gemeens leuks.

Mijn burberrycadeaus komen uit Honk Kong, kunnen niet terug.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Schatteke Bink,

Ik heb gesproken met de weddingplanner van Jo en Wes, we kunnen met al onze spullen bij hun terecht. Dus alle cadeaus niet voor niets gekocht (ook Jo vind het leuk!) en we kunnen onze speciale kleedjes aan!

Nu alleen nog verzinnen hoe we Niekoolaai pakken Theoretisch dan he, ik moet er niet aan denken om met hem......... GADVERDAMME!

M.
Wat een trieste aflevering gisteren. moet Carmen zich zó te kijk zetten om een gratis facelift en ooglift te krijgen...

Had plaatsvervangende schaamte.
En even over die actie Schattekes...

Als Debby zo dom is om voor zo´n looser te vallen, dan zal ik de laatste zijn om deze idylle te doorbreken.

Denk eens aan het feest, denk aan de eerste rij die ik heb geregeld om onze hulpmiddelen en rollators kwijt te kunnen, denk aan onze geweldige entree die wij maken op de televisie, want televisie zal er genoeg zijn. Denk aan de vele (gratis) drank die er geschonken zal worden, Binkie denk aan JM die je nu eindelijk in levende lijve zal ontmoeten. Ik zelf heb warme gevoelens voor de broer van Nicholas en wil graag dansen met hem op het grote feest.

Nee dames, ik doe dus niet mee aan jullie actie. Neem mij niet kwalijk dat ik bij de bruiloft niet denk aan Debby en Nicholas maar eigenlijk dus aan mijzelf.

Willen jullie wel even laten weten of jullie doorgaan met deze actie, anders probeer ik de broer van Nicholas te strikken en ga met hem naar de bruiloft.

Bedankt he, salutekes en tot zeer subietekes!
Tja LV, als je het zo schetst. Ik denk dat ik in een vlaag van irritatie handelde. Ik heb er nog even een nachtske over gesloapen. En ik heb nog meer een hekel aan Jolanthe, dan aan Niekolaai.

Dus, allez. WE GAAN!!!

Bink, ga maar weer verder met je ABC. Ik ben bezig om een hele grote sjampanjefles te beplakken met roze en blauwe swarofskiesteentjes. Leuk he?

Saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukes!

M.
quote:louisavuitton schreef op 06 juni 2010 @ 00:01:

Wat een trieste aflevering gisteren. moet Carmen zich zó te kijk zetten om een gratis facelift en ooglift te krijgen...

Had plaatsvervangende schaamte.

Ik vond 't zo eng!!!.En Ja Louisake 't zal wel gratis zijn.

Een schone spot voor Coopman van ca 20 minuten.

BRRRRRRRRRRRRRRR.

Schattekes............

Het feest gaat door!!, joepie, ohohoh wat mogen wij toch blij zijn, met zo'n verstandige achterban, in de vorm van ons Louisa.

En wat een sterke argumentatie.!!

* rent nu naar vrienden/kennissen, om de (voorbarig), geschonken burberry terug te halen *.

* pakt de kuur, facelift uit een potje weer op *

* belt de AA af, lukt nu toch niet meer. *

*gaat verder met oefenen, op de zin ,in het Frans :

Nicolaas, sukkelige zakkenwasser, jongen, hoe krijg je het voor elkaar???*

* moet dat ook nog glimlachend uitspreken, niet eenvoudig, maar mijn spiegel is geduldig. *

Kortom, dankzij deze wijze beslissing, hoef ik mij vandaag niet te vervelen.

Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tot later hè.......
Binkske,

Anything to make you happy darling... Mijn tekst voor Niekoolaai heb ik al klaar. Nu nog uit mijn hoofd leren.

Dork, vous sont proprement gai !

Sukkel, je bent eigenlijk homo !

Saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukes!!!!!!

M.
Zo dat was weer, de voorlopig, laatste aflevering op vrijdagavond laat. Nu kunnen we gaan kijken naar de herhalingen waarin we alles en iedereen nog leuk vinden.
quote:mjdh schreef op 06 juni 2010 @ 19:24:

Binkske,

Anything to make you happy darling... Mijn tekst voor Niekoolaai heb ik al klaar. Nu nog uit mijn hoofd leren.

Dork, vous sont proprement gai !

Sukkel, je bent eigenlijk homo !

Saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukes!!!!!!

M.

Moniekske,

Thanks, you've just made my day !!

(Gaat van opgewondenheid spontaan Engels praten )

Salukes hè,
oké the wedding is on....................... ga weer verder oefenen voor het Ave Maria

quote:Jala5 schreef op 06 juni 2010 @ 21:31:

oké the wedding is on....................... ga weer verder oefenen voor het Ave Maria

[afbeelding]

Ow Jala meis, ik ben zo blij,

Trouwens even onder ons...................

Vind je dat de kuur uit het potje al werkt.......???

Voorheen..............

Nu........................

Eerlijk zijn alsjeblieft,....................
Misschien kunnen we een duetje zingen. Ben blij dat jullie mee willen naar de bruiloft. en het is een BRUI-loft. Ik denk zelf dat Debs er na de bruiloft snel de brui aan geeft,

Ik ben er even niet deze week...ga naar de plastisch chirurg van Carmen.

Ik vind dit topic echt hilarisch. Ik las in de viva dat er een topic was over de Pfaffs en laat ik nu ook een trouwe kijker zijn :$.

Alles wat me is opgevallen is hier al een keer voorbij gekomen geloof ik. Zijn zulke herkenbare dingen haha.

Wat vinden jullie van Nicolas die altijd heel irritant schreeuwd DEBBYYYYYYY. Eerder dacht ik altijd dat hij het arme schaap was en moest incasseren, maar ik wee tnu wel beter hihi.

Toch vind ik het heel leuk om naar te kijken. Mijn vriend vind het vreselijk. Hij vind Sammeke ontzettend irritant. En J.M. vind ie ook vreselijk ONsympathiek.
O, help. Bedenk me net dat ik de uitzending van vrijdag heb gemist. Ik weet dat jullie druk zijn met de aankomende wedding, maar wie o wie praat me weer hélemaal bij?

Dadaaa!
El Onsympaaaaaticoooo

wij staan in de viva, wij staan in de viva

Lieve Binkie, tja wat zal ik zeggen, het gaat het gaat. Ik hoop dat je dit ook hebt gekregen door een beetje gratis reclame te maken, want tja, wat al ik zeggen.

Nee hoor, je was een lekker ding en nu ben je nog meer een lekkerder ding, geef het adres van je Sjumagger even aan Louisa, ze kan nog wel wat gebruiken, en hij is beter dan die van Carmen.

En louisa ik zing graag met jou een duet, ik ben vereerd.

@Linda1985, helaas ben ik weer in slaap gevallen dus heb ook deze vrijdag weer niet gekeken.
Een update van vrijdag: Het was wederom een ontzettend saaie aflevering eigenlijk. Carmen ging onder het mes om haar zwaar overhangende oogleden te laten liften en nog een paar ouderdomsverschijnselen kleine oneffenhedentjes te laten corrigeren. Debby was erbij en was erg nerveus. Ze hield JM en Lindsey per sms op de hoogte. JM en Lindsey waren nl. in het buitenland om in één of ander stadion een doelpunt van honderd jaar geleden na te spelen voor een cameraploeg uit weetikveelwaar. Lindsey vertaalde de vragen uit het Frans voor haar vader en die antwoordde in het steenkolenduits.

Verder kan ik het je niet vertellen, hoewel ik wel gekeken heb. Het was blijkbaar zo oninteressant dat er niet veel is blijven hangen.

Wat stond er eigenlijk in de viva dan?
Oh, niks gemist dus JM zap ik toch altijd door. Geen gezellige aangelegenheid in huize Gooris?
Nee je hebt niks gemist. Ik heb echt nog zitten denken of er dan helemaal niks leuks gebeurd was met de Goorissen maar kan me er niks van herinneren. Kan ook aan mijn geheugen liggen natuurlijk
quote:_MAR_ schreef op 07 juni 2010 @ 09:27:

Ik vind dit topic echt hilarisch. Ik las in de viva dat er een topic was over de Pfaffs en laat ik nu ook een trouwe kijker zijn :$.

Alles wat me is opgevallen is hier al een keer voorbij gekomen geloof ik. Zijn zulke herkenbare dingen haha.

Wat vinden jullie van Nicolas die altijd heel irritant schreeuwd DEBBYYYYYYY. Eerder dacht ik altijd dat hij het arme schaap was en moest incasseren, maar ik wee tnu wel beter hihi.

Toch vind ik het heel leuk om naar te kijken. Mijn vriend vind het vreselijk. Hij vind Sammeke ontzettend irritant. En J.M. vind ie ook vreselijk ONsympathiek.

Welkom MAR,

de meesten van ons hebben partners, die de Pfaffkes niet zo kunnen waarderen.

Daarom zijn wij zo blij met dit topic, wij hoeven onze ergenis/verwondering/irritatie/enz , LIEFDE voor deze royals, hier niet onder stoelen of banken te stoppen.

Een zegen voor ons allen.

Klets maar lekker mee, hoor
quote:louisavuitton schreef op 06 juni 2010 @ 22:40:

Misschien kunnen we een duetje zingen. Ben blij dat jullie mee willen naar de bruiloft. en het is een BRUI-loft. Ik denk zelf dat Debs er na de bruiloft snel de brui aan geeft,

Ik ben er even niet deze week...ga naar de plastisch chirurg van Carmen.

[afbeelding]

Lieve Louisa,

Nèrgens, ik herhaal nèrgens voor nodig.

Je ziet er f a n t a s t i s c h uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven