Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
geen last van doordeweeks is mijn vriend op de kazerne dus kan ongeneerd de pfaffs kijken
quote:Jala5 schreef op 07 juni 2010 @ 10:34:

Lieve Binkie, tja wat zal ik zeggen, het gaat het gaat. Ik hoop dat je dit ook hebt gekregen door een beetje gratis reclame te maken, want tja, wat al ik zeggen.

Nee hoor, je was een lekker ding en nu ben je nog meer een lekkerder ding, geef het adres van je Sjumagger even aan Louisa, ze kan nog wel wat gebruiken, en hij is beter dan die van Carmen.

En louisa ik zing graag met jou een duet, ik ben vereerd.

.

Lieve Jalaake,

Zag net je post pas, er hing ook een fruitmachine/flipperkast boven

Dankjewel voor je compliment, ik ben erg blij ermee, omdat ik weet, dat het ècht gemeen(d) is.

Tot subietekus hè.......
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Staan wij in de Viva van deze week? Ga ik morgen even kopen!
Ik verdenk debby trouwens van een slippertje met de plastisch chirurg. Hij kijkt haar zo verliefd aan en zij vindt hem absoluut niet leuk, maar ja....hij kan haar dingen geven die zij nog niet heeft.

Daarom moest Carmen ook alles laten zien wat die OK betreft. Gratis reclame maakt de weg vrij voor Debby en hoeft ze nu eventjes niet e slijme met de plast. chirurg. Ik had echt te doen met Carmen vrijdag!

En Mar, welkom hier. Je kan hier lekker alles kwijt t.a.v.de Pfaffs. En als je naar de bruiloft wil met ons, dan moet je het even laten weten. ik heb nog kaarten en heb plaats in delimo. Wel even fotootje sturen van jezelf en de dress code is Burberry.
quote:louisavuitton schreef op 07 juni 2010 @ 22:03:

Ik verdenk debby trouwens van een slippertje met de plastisch chirurg. Hij kijkt haar zo verliefd aan en zij vindt hem absoluut niet leuk, maar ja....hij kan haar dingen geven die zij nog niet heeft.

Daarom moest Carmen ook alles laten zien wat die OK betreft. Gratis reclame maakt de weg vrij voor Debby en hoeft ze nu eventjes niet e slijme met de plast. chirurg. Ik had echt te doen met Carmen vrijdag!

En Mar, welkom hier. Je kan hier lekker alles kwijt t.a.v.de Pfaffs. En als je naar de bruiloft wil met ons, dan moet je het even laten weten. ik heb nog kaarten en heb plaats in delimo. Wel even fotootje sturen van jezelf en de dress code is Burberry.

Louisake,.....

Je haalt de woorden weer uit mijn mond.

Ik heb het vrijdag ook waargenomen.

De dames Pfaff kwamen binnen, Coopman kwam er aan, hij kuste Debs, en voor of na die (overigens keurige) kus, toen was er een ogenblik van YES.

Ik kan het niet zo goed beschrijven, maar ik snap wat je bedoelt.

Snap jij ook wat ik bedoel?

Tot laterkes hè.........
Pffff Bruce en die chippies.. Als hij elke keer aan de chippies zit dan ga je ze toch de eerste keer al verplaatsen naar een kast waar hij niet bij kan... Nee hoor, Linsey moet 6 keer zeggen dat het niet mag.....
Binkieke...wij begrijpen elkaar toch altijd! Dus jij hebt het ook gezien...ik wist het, ik wist het..

Kun je mij trouwens wat van dat wondermiddel sturen? Je ziet er fabulous uit!

Nou bedankt he, salutekes en bedankt voor het opsturen Bink, je bent een schatteke, nogmaals bedank he en tot subietekes!
quote:liefie2003 schreef op 08 juni 2010 @ 15:27:

Pffff Bruce en die chippies.. Als hij elke keer aan de chippies zit dan ga je ze toch de eerste keer al verplaatsen naar een kast waar hij niet bij kan... Nee hoor, Linsey moet 6 keer zeggen dat het niet mag.....Erg hè, de woorden, Néé, da ma nie , zijn door de Pfaffs uitgevonden.

Die Broes is trouwens erg gefixeerd op snaaien, bah, ergelijk kind!
@ Lieffie: Ik zou 1000 keer zeggen dat het niet mocht hoor.

Dat heet volhouden en opvoeden.

Gaat ze de rest van zijn leven ook alle verleidingen/dingen die hij niet mag hoog wegstoppen?
Het was vrijdag de laatste aflevering toch betreft de nieuwe serie?

Hopelijk trekt carmen een beetje bij hihi, arm mens!

Vond het echt zielig om haar zo te zien.

Moet zeggen dat bruce wel een volhouder is hoor....

mijn zoontje kon ook altijd zo vreselijk schooien :-)

Na een paar honderd keer zeggen snapte hij wel dat het snoepkastje er niet is voor je gezondheid :-)))

idd...volhouden en opvoeden die hap.
oi oi oi, amaikes en och arme....

Ik vind Broes wel een leuk kind. Lekker ondeugend. En ik ben overigens ook gek op chips, dus ik voel wel een band...

Hoest met onze vriend Niekoolaai koeienvlaai? Het blijft verdacht stil na zijn spraakmakende, intelligente en ruimdenkende interview.

Goe,

Ik ga patattekkes moaken. We eten vroeg want zoonlief loopt te kloten. Ik ga hem straks, a la Linsie, zo in bed smijten. Dat zal 'm leren da schatteke.....

Saluuuuuukes, tot subiet, bedankt he, schattig he, taddaaaaa, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

M.
Dit is de reden dat Carmen naar de plastisch chirurg is geweest.

Bompa

Bovendien gaat de reden voor de ingreep terug tot het overlijden van Carmens vader. Lyndsey: "De ene valt tien kilo af, de andere komt tien kilo bij of krijgt grijze haren. Wel, bij mij had het een effect op de ogen, zei mama."

Wat een Pfaff logica weer. Verdriet kan wel sporen achterlaten in je gezicht, maar niet op je oogleden.
Ben trouwens alvast begonnen met het ABC over de Pfaffs.

Als het helemaal af is, plaats ik hem in de OP van ons nieuwe topic en kunnen wij hem met zijn allen voorlezen op de bruiloft

De A is van Amor, wij van het forum houden van dit gezin

De B is van Bompa , je gaf hem een wijntje of 10 en hij had weer goede zin

Als jullie betere ideeen hebben, dan nemen we dat over. Dit is het begin......
Lieve Louisake,

Mijn ogen worden echt slecht.

Ik zie zomaar je berichtje over het hoofd.

A M A A I

Natuurlijk maak ik jouw deelgenoot van mijn perfecte schoonheidsmiddel.

(mits het wèl "onder ons" blijft).

.

Meis, als ik je adres weet, stuur ik je een dozijn potjes op.

Ik heb een goede deal bedongen, rechtstreeks met de fabrikant, en mijn kelder staat hélemaal vol.!

En je ziet snel resultaat!!, bovengetoonde foto's zijn genomen, na de inname van een capsule of 3/4.

Ik weet het niet meer precies.

Natellen heeft ook geen zin, want het potje is vh aanrecht gevallen, en mijn hond heeft er van gesnoept.

Ik doe even wat voor en na van haar:

Mijn lieverd in een èchte Louis Vuitton, (geen ordinaire burberry voor mijn snuit)

En na:

Nou is dit een wondermiddel of niet??.

Schat, doe je voordeel er mee, ik deel mijn schoonheid met alle liefde met jou!

Tot Subietekus, laterkus hè................
Stel je voor: je hebt een ongeluk gehad, met klauwen in je schouder word je geholpen en het geneest redelijk. Je moet een beetje oefen , dus je gaat met je echtgenoot (de man die van jou houd) het zwembad in, maar de oefening die hij je voordoet zijn te zwaar en ook pijnlijk. Erg pijnlijk zelfs, je moet er van huilen.

hoe reageert echtgenoot:

A: ,,ach arme lieverd", hij komt gelijk een knuffel geven, ,,als het zo'n pijn doet, dan moeten we het rustiger aan doen."

of

B: hij blijft stokstijf staan en zegt: ,,ach komop."

Wie van de twee Is Jean Marie, onze el sympatico??

of bedoelen ze toch el stupido?
De C = van cadeautjes, hebben we veel van meegenomen, helemaal in jullie stijl.

(ja ik was al begonnen he )
Louisake,

Ik doe wat suggesties voor het alfabet.

Dan sta je er niet helemaal alleen voor!.

Het zijn maar suggesties hoor, aarzel niet, mij te verbeteren.

De C is van Carmen, de moeder van de bruid.

De D is van Domoor Debby, hoe houdt zij het in dit huwelijk uit!! .
Sorry ik ben mosterd.....
quote:Jala5 schreef op 08 juni 2010 @ 20:13:

Stel je voor: je hebt een ongeluk gehad, met klauwen in je schouder word je geholpen en het geneest redelijk. Je moet een beetje oefen , dus je gaat met je echtgenoot (de man die van jou houd) het zwembad in, maar de oefening die hij je voordoet zijn te zwaar en ook pijnlijk. Erg pijnlijk zelfs, je moet er van huilen.

hoe reageert echtgenoot:

A: ,,ach arme lieverd", hij komt gelijk een knuffel geven, ,,als het zo'n pijn doet, dan moeten we het rustiger aan doen."

of

B: hij blijft stokstijf staan en zegt: ,,ach komop."

Wie van de twee Is Jean Marie, onze el sympatico??

of bedoelen ze toch el stupido? A

Dat kan toch niet anders?

Jala, zullen wij dit even meenemen in het ABC?
quote:binkie14 schreef op 08 juni 2010 @ 20:21:

Louisake,

Ik doe wat suggesties voor het alfabet.

Dan sta je er niet helemaal alleen voor!.

Het zijn maar suggesties hoor, aarzel niet, mij te verbeteren.

De C is van Carmen, de moeder van de bruid.

De D is van Domoor Debby, hoe houdt zij het in dit huwelijk uit!! .Maar die van jouw rijmt, die van mij kunnen we ook wel bij de k kwijt, weten zij veel hoe alles geschreven wordt
Sjuust, Jala geen probleem,

de K is van kadootjes, hebben wij veel van meegenomen helemaal in jullie stijl

De L is van lamlul lolbroek, "ons" Nicolaas profiteert graag van Debby's vijl.

Zullen ze dit snappen??

Ligt ook even aan het alcoholgebruik welke versie, vind je niet?

Als alternatief, kunnen we zingen:

De L. is van lolbroek, "Ons" Nicolaas, de dweil.

Goe hè....... Dadaaaaaaaaaa............
quote:louisavuitton schreef op 08 juni 2010 @ 16:30:

Dit is de reden dat Carmen naar de plastisch chirurg is geweest.

Bompa

Bovendien gaat de reden voor de ingreep terug tot het overlijden van Carmens vader. Lyndsey: "De ene valt tien kilo af, de andere komt tien kilo bij of krijgt grijze haren. Wel, bij mij had het een effect op de ogen, zei mama."

Wat een Pfaff logica weer. Verdriet kan wel sporen achterlaten in je gezicht, maar niet op je oogleden.

En ik ben bijziend geworden, omdat ik altijd zo veel geld uitgeef.

Mijn ogen zijn versleten, van het vele rekenen.
Waarom praat Dave zo hard tegen Broes?

Toen hij hem vanavond naar bed deed: BROES GAAT LIGGEN EN PAPA VERTELT EEN VERHAALTJE, DEAL ???????

Is 't kind doof?

M.
De E is van echtgenoot, die voert geen reet uit

De F is van Feeke, die heeft een 'aparte' snuit

De G is van gladjes, dat is Niekoolaai ten top

De H is van homo, een homo in de dop

Saluuuuuuuuuuuuuuukes he?

M.
kan er niks aan doen maar ik vind bruce zo lief en grappig haha vind alleen beetje jammer dat lindsey zo negatief doet tegen bruce en dat terwijl fay alles goed kan doen bij haar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven