Beesies...

07-06-2010 20:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik doe er nooit echt aan.. aan een hype..

en normaal sla ik altijd alles af (of ik ben toch al te laat voordat ik op de hoogte ben)

maar ik was boodschappen doen bij de AH en zag ze liggen.

de nieuwe hype van het WK, de Beesies..

ik dacht.. ahjoh, die laat ik liggen! wat moet ik ermee!

maar iets in mij zei, Koop het! voordat je te laat bent!

dus nu zit ik hier, met een mega-beesie en 2 kleintjes vd boodschappen.. (ze zijn wel zacht trouwens)
Zo zit ik hier nu met een pletterpet. Nou ja, hij ligt in huis, heb m niet op nu
Ik heb ze vanavond ook gekregen en de vensterbank ermee versierd, samen met de welpies van 2 jaar geleden.

Mijn buurkinderen vinden het altijd erg leuk en zitten dan met hun neuzen tegen het raam!
Hier was toch al een topic over? Of zit ik verkeerd?

Edit: in overig was de discussie rondom WK-prullen gestart

In ieder geval: ik bewaar ze alleen als de katten ze leuk vinden, de wuppen sloegen gelijk aan als prooimateriaal.
Viva naar de knoppen.
Ik wil ook een beessie!!!

Ben héél gevoelig voor dit soort acties
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb de boa beesie en de cap beesie (en 2 kleintjes) Ik vind het leuk dit soort dingen. Maar ga er niet meer boodschappen om doen.
Ze zijn erg leuk. Hier een mega en een kleintje. Ook een pet trouwens want stel ze zijn uitverkocht en ik heb spijt dat ik er geen heb. En ik houd niet eens van voetbal.
.
Ben trouwens ook gek op die gekke hamsters.
quote:vlindertje1234 schreef op 07 juni 2010 @ 21:06:

Zet ze op marktplaats, er staan er al genoeg en er wordt zelfs al opgeboden.

Ik snap serieus niet waarom mensen nu al 10 euro bieden op zo'n grote worm, terwijl je ze in de winkel voor 2,50 kunt kopen. Misschien moet ik er morgen ook maar 10 kopen ofzo en dan met dikke winst verkopen op marktplaats...Inderdaad, dat zag ik net ook en dan staat er: zijn al bijna uitverkocht in de winkel terwijl de verkoop net is gestart vanmorgen.
Serieus, 10 euro voor zo'n megading?

Wat een onzin. Ze zijn wel leuk, hier ook een grote en een aantal kleintjes
ja die pet ja... toch maar niet dacht ik.. misschien morgen toch wel.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh..

wat stom eigenlijk, over 3 weken weet je al niet meer wat je ermee aanmoet.. hahaha..
beesies heersen
Ik vind ze leuk
AH lijkt dus toch weer de winnaar. En de aanbiedingen zijn volgens mij ook het spectaculairst, denk bijv. aan de Ola ijs, Heineken bier, Chiquita bananen. Wat ik trouwens ook van de week ga kopen, is het M&M's funpack, zit een leuke peanutbal bij.

nee, die peanutball is niet echt leuk in mijn ogen, want die gaat alle kanten opp, kan je niet echt mee voetballen (of was dat juist de grap ervan?)
Ik hoef al die troep niet.

Weer allemaal meuk die geld kost en die daarna in de vuilnisbak verdwijnt.

Ik neem alleen beesies aan omdat de kat er graag mee speelt
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juni 2010 @ 22:11:

Ik hoef al die troep niet.

Weer allemaal meuk die geld kost en die daarna in de vuilnisbak verdwijnt.

Ik neem alleen beesies aan omdat de kat er graag mee speelt miauw..
Hier ook 2 beessies gekocht en ze net over het hoofdeinde vd kids gedrapeerd terwijl ze liggen te slapen. Hoop niet dat ze er morgen al te hard van schrikken. Maar ik snap dat touwtje eraan niet zo :S Is het een sjaal? Heb de reclame ook niet gezien. Verklaart dat mijn vraag??
die lintjes zijn denk ik "antennes" beetje jammer, had leuk geweest als die omhoog stonden..

maar zijn ze geschrokken? of waren ze blij?
Beeeeeeeeeeesieeeeeeeeeees

Mijn kat wil graag met mn beessie spelen, maar hij mag van mij niet, dat oranjevelletjepluisding gaat snel los, of kan het wel als kattenspeeltje gebruikt worden? Hij word er helemaal wild van!!

Oh en ik wil nog een Beessiepet, maar die is uitverkocht
quote:vlindertje1234 schreef op 07 juni 2010 @ 21:06:

Ik snap serieus niet waarom mensen nu al 10 euro bieden op zo'n grote worm, terwijl je ze in de winkel voor 2,50 kunt kopen. Misschien moet ik er morgen ook maar 10 kopen ofzo en dan met dikke winst verkopen op marktplaats...Serieus!?? Ik heb ook zo'n handpop/boa/dinges beessie.. hier liggen nog bakken vol met die dingen.. 10 euro? Wow hahah ik ruik een handeltje
ik heb gisteren een oranje Beesie gekregen en die hangt voor de raam. Ik vond deze wel leuk, in tegenstelling tot alle andere Oranjetroep die in de winkels ligt.
quote:kevin8 schreef op 07 juni 2010 @ 21:42:

AH lijkt dus toch weer de winnaar. En de aanbiedingen zijn volgens mij ook het spectaculairst, denk bijv. aan de Ola ijs, Heineken bier, Chiquita bananen. Wat ik trouwens ook van de week ga kopen, is het M&M's funpack, zit een leuke peanutbal bij.

De oranjebungels van Super de Boer zijn ook wel geinig.
quote:hgjb schreef op 08 juni 2010 @ 09:18:

[...]

De oranjebungels van Super de Boer zijn ook wel geinig. hoe durf je..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven