J. v/d Sloot verdachte in moordzaak Peru

02-06-2010 17:49 3352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het ook net... Wat een gestoorde shit!!
quote:avianflu schreef op 08 juni 2010 @ 07:38:

FV je vergeet dat een complottheorie nog steeds tot de mogelijkheid behoord.

Joran is nu gewoon in het nauw gedreven door de FBI en Peter en Beth. Hij had geen keus, hij moest wel bekennen.Hahahaha, ik zit me net alweer te verbazen over het grote aantal mensen dat in de bekentenis nóg meer "bewijs" voor het feit dat hij het niet gedaan heeft zien. Wat heeft die jongen toch dat mensen zo overtuigd zijn van zijn onschuld? Ongelooflijk.
Am Yisrael Chai!
En laten we hopen dat die informatie die Stephany gezien zou hebben direct de zaak Nathalee oplost, dan kan hij na 25 jaar Peru mooi doorreizen naar 60 jaar VS.
Am Yisrael Chai!
Ik ga slapen.

Het is hier inmiddels al 00:50 AM dus Joran zal ook al wel op 1 oor liggen.
quote:fashionvictim schreef op 08 juni 2010 @ 07:49:

[...]

Hahahaha, ik zit me net alweer te verbazen over het grote aantal mensen dat in de bekentenis nóg meer "bewijs" voor het feit dat hij het niet gedaan heeft zien. Wat heeft die jongen toch dat mensen zo overtuigd zijn van zijn onschuld? Ongelooflijk.

Helemaal eens.

Hoe moeilijk kan het nu nog zijn?
Geen bijzonderheden
wel knap trouwens dat dat meisje in de tijd van koffie halen belastende info zou hebben gevonden, dus dat zal wel weer het halve verhaal zijn.
Nou Fash, er zit al 1 discrepantie in deze verklaring. Er staat dat hij die avond koffie ging halen, maar het was toch ochtend?

Ik denk dat de believers gaan zeggen dat ie vast niet bekend heeft, maar dat de peruanen dat maar zeggen omdat ze hem dan langer inde bak kunnen houden. Of dat ie misschien wel gemarteld is, of bedreigd, en daarom heeft bekend.

Wat is ie trouwens twisted dat ie nog steeds Natalee dingen op zijn laptop heeft staan. Zou hij een verzamelaar zijn? Net als in de film, maar dan niet met krantenknipsels aan de muur van een geheim kamertje, in het huis van de moordenaar, maar dan op zijn laptop?
Ik denk dat Joran de waarheid spreekt, zeker gezien de snelheid van zijn bekentenis. Joran is een grote kerel en zo'n aggresief mannetje, was wellicht onder invloed van drugs en ik kan me voorstellen dat hij door het lint ging toen Stephany in zijn laptop neusde toen zij 'geheime' informatie zag.

Ik vraag me dan wel af wat voor info ze zou hebben gezien op die laptop. Ik hoop zo dat er nu eindelijk duidelijkheid komt over de zaak NH.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
ORANJESTAD - Joran van der Sloot wilde in Lima een rijke vrouw aan de haak slaan. Die gedachte liet hem volgens een pokervriend op Aruba niet meer los.

Joran, verdacht van de moord op de welgestelde Stephany Flores, raakte volgens de pokermaat geobsedeerd door dat idee. De Nederlander ontmoette Joran in de pokerroom van hotel Radisson op Aruba. "In de periode dat de vader van Joran overleed en begraven werd, was Joran op Aruba en uiteraard ook in de pokerroom", stelt de man, die anoniem wil blijven.

Verbaasd

"Toen ik daar speelde aan een tafel met Amerikaanse toeristen, schoof Joran aan. In het begin ben je toch wat verbaasd, maar, zeker omdat je als enige twee Nederlands spreekt, raak je een beetje in gesprek. Vooral over het gebrek aan speelkwaliteiten van de tegenstanders. Op een gegeven moment kwam ik in een grote hand terecht samen met Joran. Hij zette een flink geldbedrag in en ik zei: Als je net zo goed kan bluffen als liegen, ben je een erg goede pokerspeler. Uiteindelijk ging ik mee en won die pot. Toen was het ijs gebroken en hadden we een gezellige avond."

`Niet te slim en te zelfstandig'

Joran van der Sloot keek uit naar een rijk meisje dat 'niet te slim en niet te zelfstandig' was, herinnert zijn anonieme pokervriend zich. "Wat mij opviel waren het vele roken en drinken van Joran en zijn fixatie op geld."

"Na een paar uurtjes kletsen zag hij mijn trouwring en vroeg verbaasd hoe het kan dat ik al getrouwd ben. Hij keek mij recht in de ogen en vroeg hoe het is als iemand echt van je houdt. Ik voelde me enigszins ongemakkelijk. Ik reageerde met een grapje en zei dat het huwelijk de beste manier is om snel rijk te worden in korte tijd. Dit zorgde voor een bizarre discussie." "Joran vertelde dat hij bang was voor zijn toekomst. Hij zag weinig mogelijkheden, maar het idee om een rijke dame te vinden en dan verzekerd te zijn van veel geld, sprak hem erg aan. Hij had zelfs al wat criteria voor een kandidate. Ze mocht lelijk zijn, zodat ze gemakkelijk te versieren was, redeneerde hij. Hij dacht verder dat een zwangerschap wel voor een snel huwelijk zou zorgen."
Geen bijzonderheden
Had hij al een advocaat gesproken? Straks is de verklaring niet geldig omdat er geen advocaat bij was?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat stukje van Yasmijn zit ik net te lezen. Dat soort verklaringen kan ik dan weer helemaal niks mee.

en ik zei: Als je net zo goed kan bluffen als liegen,

Wat een grootpraterij. Denk ik iig.
Jammer dat zo'n man 'anoniem' wil blijven he?
Geen bijzonderheden
Inderdaad Star! Hahaha!

Nou ben ik toevallig de nicht van de buurvrouw die toevallig naast de oom van Joran heeft gewoond en ik zeg het je!

Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat Joran gewoon menselijk wordt behandeld en berecht wordt . Geen verkrachtingen enzo, walgelijk. Zo' n lynch partij, al is het online, vind ik best wel eng over komen.
quote:avianflu schreef op 08 juni 2010 @ 07:28:

zijn die hotelbeelden van het slachtoffer wel echt?Zo ziet het er m.i. niet uit. Echt dus.
En Joran zn vader is ook niet op Aruba meteen na overlijden begraven maar in NL gecremeerd en een tijd later is zn as op Aruba verstrooid. Klopt dus ook niet helemaal aan het verhaal van die meneer.
Ik ben echt verbaasd dat hij heeft bekend (niet verbaasd dat hij het gedaan heeft overigens). En ook maar gelijk verteld heeft dat ze belastende info over NH had gezien. Hij geeft het nu wel opeens op een presenteerblaadje. Maar die info? Was dat een bekentenis ofzo? In het Engels?
quote:yasmijn schreef op 08 juni 2010 @ 08:04:

Jammer dat zo'n man 'anoniem' wil blijven he? Zijn vrouw zal niet weten dat hij gokt, gok ik zo .
Maarre.. neem aan dat die laptop wel gecheckt gaat worden toch? Als daar dingen over Nathalee opstaan.. (Maargoed wellicht zijn het gewoon de bekende feiten, en wilde hij het niet aan haar laten zien.. weetik t... ik dacht alleen dat Joran het niet gedaan had dit keer.. en nee ben geen joran-fan)
Ach het kan altijd erger, lees dat in Guatamala iemand voor moord 820 jaar cel kreeg.
Ik las gisteravond trouwens nog dat Joran's moeder geloofde dat hij onschuldig was en dat ze had aangegeven geen geld te hebben voor een advocaat. Maar ik was toen te moe om het nog te posten, het was hier volgens mij nog niet gemeld.

Dat haalt trouwens ook weer gelijk de overtuiging die mensen hebben dat Joran vreselijk rijk is onderuit. Joran zelf is klaarblijkelijk juist helemaal niet rijk, eerder chronisch blut. Heel erg goed in pokeren schijnt hij ook niet te zijn, zo valt kennelijk op pokersites te zien (maar daar heb ik geen verstand van, ga af op wat andere pokeraars zeggen).

En zijn moeder heeft dus ook geen geld, zegt ze.
Am Yisrael Chai!
Zou zn pa wél echt dood zijn?
Er komt vast wel een vrindje van wijlen zijn papa die de advocaatkosten op zich neemt.
Geen bijzonderheden
Ik heb nooit gedacht dat hij rijk was. Anders zou je misschien toch niet gaan handelen in Thaise prostitues? En dat gokken, volgens mij vergokt hij alles. Hij zei zelf een keer dat hij alleen met die terror Jaap wat had afgesproken voor de tv omdat hij geld zou krijgen wat hij hard nodig had. Nee dat hij geen cent heeft om op zijn kont te krabben dat wist ik.
Ik ben trouwens wel verbaasd dat het ná het koffie halen gebeurd zou zijn. Het sterkt echter wel de theorie dat hij in allerijl vertrokken is. Is hij toch minder koelbloedig dan ik dacht.

Wat wel de vraag oproept: zou Stephany soms plannen hebben om samen met hem weg te gaan? Omdat hij alvast de bagage in de auto ging zetten?
Am Yisrael Chai!
Net op de radio ...Joran heeft blijkbaar de moord op Stephany bekend.

Ik kon niet alles goed volgen omdat ik niet in de huiskamer stond dus ik wacht even het volgende journaal af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven