Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ik denk dat die beesies erg leuk kattenspeelgoed is
Lieve Olijf, je bent nu waarschijnlijk je cadeau aan het halen en ik zet alvast een drankje neer, dat kan nu wel:

En daar horen natuurlijk een paar lekkere hapjes bij:

En last but not least:

quote:biebelie schreef op 08 juni 2010 @ 16:31:

Ik denk dat die beesies erg leuk kattenspeelgoed is Ja, ze zullen hier (net als de welpjes 2 jaar geleden) ook wel in de kattenklauwtjes belanden
De regen komt hier inmiddels met bakken uit de lucht en dit dametje vindt het helemaal niet leuk dat ze (dus) binnen moet blijven:

Jee.. TH.. in alles wat je nu post heb ik echt een enorme trek in.

En wat kijkt je kat zielig!

Hopelijk houdt het snel op zodat ze weer lekker naar buiten kan...

Ik ga denk ik MV's foe yong hai recept maar eens maken. =)

Las hem net ergens op een of ander topic en kreeg er spontaan trek van.
Poelepoelepoelepoes!
HW, ik zelf ook . En poes heeft doorgaans niet zo veel om zielig van te kijken: volop voer, regelmatig naar buiten en ze ligt doorgaans midden op ons bed . Maar ja, ze heeft nu even pech . En ik moet zo nog weg dus madam mag zich gewoon lekker binnen vermaken.

En eten, die foe yong hai klinkt lekker, hier worden het aardappels, worteltjes en een vegaburger. Al eerder gehaald en het moet nu op...
Ik ga zo roergebakken spinazie maken met kastanjechampignons en kaaspuree.

(was vorige week goed bevallen )

Net R ook verteld dat ik woensdag een pizza ga eten met een leuke man...

Hij zei alleen maar : OoooooH!!!???

Nu wacht ik op wat er komen gaat....
quote:heartwork schreef op 08 juni 2010 @ 16:05:

[...]

Whiskycocktailsaus (wat een woord!) bij je tosti?

Ketchup, curry, sambal, chilisaus.. oke.. maar WCTS?

lijkt mij niet lekker.Probeer het maar eens, het is echt heel lekker. Wel die van Calvé gebruiken. Dat is de lekkerste. En ik eet bijna geen kaas, dus alleen een ham tosti. Ik ben er ooit een keer achter gekomen toen ik tosti's had gemaakt en geen ketchup meer had. Dus dan maar coctailsaus. Heerlijk!
Ik vind het ook wel jammer dat ik zo lang heb geslapen. Ik zie vanavond wel hoe het gaat. En ik zit toch nog in de ziektewet...

Biebs, heldin! Hou ons op de hoogte hoe hij verder reageert.

Wij hebben pannenkoeken gegeten. Zo lekker, en al héél lang niet meer gehad.

TH, arme poes. Maar later een half verzopen kat in huis is ook niks. Dan moeten ze toch maar ff wachten tot de bui over is. Hoe is het met je kiespijn?
Zwart Monster komt tegenwoordig als hij natgeregend binnenkomt echt zo verwachtingsvol voor me staan.

Dan wordt het kleine prinsje afgedroogd
quote:biebelie schreef op 08 juni 2010 @ 18:33:

Zwart Monster komt tegenwoordig als hij natgeregend binnenkomt echt zo verwachtingsvol voor me staan.

Dan wordt het kleine prinsje afgedroogd Wat ben je toch een goede bediende.

Olijfje gefeliciteerd. Wat een cadeaus en lekkere dingen hier zeg.

Mjammie.

De puppy's zijn erg leuk. Ze zijn natuurlijk altijd leuk, maar dit waren echt droppies.

De foto's staan op Robo's topic.

Gefeliciteerd Olijfje!
quote:heartwork schreef op 08 juni 2010 @ 15:24:

Ik heb gisteren een heel mooi lila truitje gekocht met glimmende dingetjes bij de hals. Staat echt super mooi.

Dus ik pas hem net, sjors staat wat te rommelen bij mijn voeten en ik zie dat er een pen ligt. Dus die raap ik op (wow... ) en meteen allemaal inkt op mijn nieuwe truitje.

;-(

Gelukkig was het niet zo duur, maar ik baal er wel van!

*nu maar zwart /donkerblauw verven.. dan zie ik er niets meer van.

Ik heb dit ook ooit gehad met een heel lief en leuk jurkje gemaakt door een lieve vriendin voor mijn dochtertje. Ik heb het toen helemaal ingezeept met afwasmiddel, even een half uurtje laten liggen, toen in de was, en voila alles was eruit!

Hoop dat dit voor jou ook werkt!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vriest het? ....of is dat alleen hier in huis...?

Heb je het koud of is R uit z'n hum?
Het laatste..

Na 10 x keel schrapen en zuchten en gekweld mijn kant uit kijken kwam het er net uit....hij heeft een rotgevoel..

pffff..
Daar is ie dan rijkelijk laat mee. Dat had ie eerder moeten bedenken. Maar ja, hij zal nu wel beseffen dat ie je echt kwijt is. En straks alles in z'n eentje moet doen. Sukkel.
Agos.... ut heeft een rotgevoel

Vanwege de pizza?
Hihi na de reactie van Pilous moest ik toch even teruglezen.

Nog een x aantal dagen bij die vrieskist in huis wonen.
de pizza die ik met mooie ogen ga eten morgen Pilous
Huillie
Ratteke, ik moet eerlijk bekennen dat ik na het eten toch ook weer een minuut of 10 ben ingedommeld . En ik heb man ooit nogal stevig duidelijk gemaakt dat wakker maken niet zo'n goed idee is...gelukkig schoot ik nu zelf overeind. Maar met de TV aan, eten net op en vermoeidheid na een drukke dag is het zo verleidelijk. O ja, mijn kiespijn, die zeurt hardnekkig door. En ik kom er nu ook achter dat ik mijn kaken nogal eens op elkaar klem in mijn slaap, daar word ik soms ook wakker van.

Bieb, agossie En Pilous, moet nu de HRS (ja, ik lees ook wel eens elders) in actie komen omdat jij Bieb een huilie noemt .

Anneke, al eerder las ik over de culimeet die je had: klonk allemaal erg lekker en leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven