Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
dinsdag 8 juni 2010 om 21:16
quote:Talkinghead schreef op 08 juni 2010 @ 21:12:
En Pilous, moet nu de HRS (ja, ik lees ook wel eens elders) in actie komen omdat jij Bieb een huilie noemt .
Neeeeeeeej zeg me dat het niet waar is.....je bedoelde R toch Plous? (toch..toch...toch?!)
enne TH,10 minuten slapen kan nog wel hé.
Das een powernap
En Pilous, moet nu de HRS (ja, ik lees ook wel eens elders) in actie komen omdat jij Bieb een huilie noemt .
Neeeeeeeej zeg me dat het niet waar is.....je bedoelde R toch Plous? (toch..toch...toch?!)
enne TH,10 minuten slapen kan nog wel hé.
Das een powernap
dinsdag 8 juni 2010 om 21:33
quote:Talkinghead schreef op 08 juni 2010 @ 16:33:
Lieve Olijf, je bent nu waarschijnlijk je cadeau aan het halen en ik zet alvast een drankje neer, dat kan nu wel:
[afbeelding]
En daar horen natuurlijk een paar lekkere hapjes bij:
[afbeelding]
En last but not least:
[afbeelding]Ja ik schuif aan.
Lieve Olijf, je bent nu waarschijnlijk je cadeau aan het halen en ik zet alvast een drankje neer, dat kan nu wel:
[afbeelding]
En daar horen natuurlijk een paar lekkere hapjes bij:
[afbeelding]
En last but not least:
[afbeelding]Ja ik schuif aan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 8 juni 2010 om 21:37
dinsdag 8 juni 2010 om 21:39
quote:delphicat schreef op 08 juni 2010 @ 21:35:
Ja hoor, proost! Ik doe een lekker chardonneetje.
MV, nu ik je toch zie: er is iemand met prangende pannenvragen op het dommevragenindekeukentopic. Misschien heb jij het antwoord?
Ik ga even kijken.
Proost meiden, ik was niet lekker maar schenk maar een roseetje in, 3x daags van de dokter heeft hij gezegd .
Ja hoor, proost! Ik doe een lekker chardonneetje.
MV, nu ik je toch zie: er is iemand met prangende pannenvragen op het dommevragenindekeukentopic. Misschien heb jij het antwoord?
Ik ga even kijken.
Proost meiden, ik was niet lekker maar schenk maar een roseetje in, 3x daags van de dokter heeft hij gezegd .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 8 juni 2010 om 21:40
dinsdag 8 juni 2010 om 21:54
dinsdag 8 juni 2010 om 21:56
dinsdag 8 juni 2010 om 21:57
Klets, grijze haren zijn niet om te lachen . Ik ben sinds een jaar of 3 ook het punt voorbij dat ik ze nog kan uitttrekken zonder met rare kale plekken te lopen. En ik bedenk me net dat ik nog even langs de kapper moet om de rommel op mijn hoofd te laten fatsoeneren voor de bruiloft vrijdag. Morgen dus doen!
dinsdag 8 juni 2010 om 21:59
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 21:56:
Ja het gaat TH, beetje zenuwen denk ik, ik hoop maar voor de rechtzaak van binnenkort waar ik moet getuigen ipv voor vrijdag, maar waar ik ziek van was weet ik niet. Wel van de stress. Overal uitslag weer, gaat lekker.Lieve MV, vrijdag gaat helemaal goedkomen! Het wordt gewoon net zo leuk als de tettermeet en met jouw/jullie kookkunsten wordt het sowieso smullen. En ik kan me voorstellen dat die zaak wel stress oplevert, balen dat je nu weer uitslag hebt
Ja het gaat TH, beetje zenuwen denk ik, ik hoop maar voor de rechtzaak van binnenkort waar ik moet getuigen ipv voor vrijdag, maar waar ik ziek van was weet ik niet. Wel van de stress. Overal uitslag weer, gaat lekker.Lieve MV, vrijdag gaat helemaal goedkomen! Het wordt gewoon net zo leuk als de tettermeet en met jouw/jullie kookkunsten wordt het sowieso smullen. En ik kan me voorstellen dat die zaak wel stress oplevert, balen dat je nu weer uitslag hebt
dinsdag 8 juni 2010 om 22:01
Goh jullie allemaal lekker aan de drank, doe mij dan maar een Shirley Temple
Nootjes erbij:
[img]http://www.anthony-thomas.com/shop/imag ... edNuts.jpg[/img
Kom dit trouwens ook tegen als je op "nuts" zoekt:
Nootjes erbij:
[img]http://www.anthony-thomas.com/shop/imag ... edNuts.jpg[/img
Kom dit trouwens ook tegen als je op "nuts" zoekt:
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 8 juni 2010 om 22:02
Mijn haren zitten in de verf en de eerste koele slokke bier in mijn keel.....zooo lekker..
ik heb een poosje grijze haren uitgetrokken met alsresultaat dat daat nu nieuwe korte rechtopstaande grijze haren voor terugkomen.
heul slim
Nu "mag" ik dat niet meer van mijn kapster,moest ze maar met een beetke lak plakspuiten en wachten tot ze wat langer zijn.
Maar die korte grijsjes vallen dus als eerste op
Ik heb een half pakje verf klaargemaakt en doe nu écht alleen de uitgroei.
de rest van de kleur is nog mooi en anders gaat de verf zo "stapelen"
(wel lekker voordelig zo zo'n half pakje )
ik heb een poosje grijze haren uitgetrokken met alsresultaat dat daat nu nieuwe korte rechtopstaande grijze haren voor terugkomen.
heul slim
Nu "mag" ik dat niet meer van mijn kapster,moest ze maar met een beetke lak plakspuiten en wachten tot ze wat langer zijn.
Maar die korte grijsjes vallen dus als eerste op
Ik heb een half pakje verf klaargemaakt en doe nu écht alleen de uitgroei.
de rest van de kleur is nog mooi en anders gaat de verf zo "stapelen"
(wel lekker voordelig zo zo'n half pakje )