De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
oh wat gaaf! Echt leuk nieuws voor je. Spannend zeg. Dus hij heeft er toch nog even een nachtje over geslapen....!
Nikki, wat een mannenlogica, met 2 wandelwagens op pad. Kun je niet zo'n meerijdplankje aanschaffen, dan hoeft ze toch niet te lopen? Daan wil eigenlijk nooit meer in de buggy en dat is ook niet altijd handig, als hij de kans krijgt dan knijpt hij ertussenuit en dan kan moeders rennend achter hem aan.

Kikkie ik pas ook meestal voor zo''n algemene ouderavond, ik wil graag weten hoe het met MIJN kind gaat en niet hoe ik moet opvoeden oid.

Snico dus de laatste van het stel gaat ook voor de 2e, ik hoop voor je dat het niet te lang gaat duren.

Enneh vrijdag al lekker weg, heerlijk geniet ervan!
Kikkie ik pas ook meestal voor zo''n algemene ouderavond, ik wil graag weten hoe het met MIJN kind gaat en niet hoe ik moet opvoeden oid.

ja beginnersfoutje haha
hello

even een ego berichtje. Kleine man heeft dubbele ooronsteking. hij heeft echt de hele nacht gegild van de pijn, zo heb ik hem nog nooit gezien. vanochtend was hij wel weer wat fitter en leek het alsof er niets aan de hand was. Toch maar even de dokter gebeld en ja hoor aan beide oren ooronsteking. We moeten het eerst aankijken met zetpillen en als het niet over gaat weer langskomen.

Hij heeft 39.1 en is hangerig. Dus hij zit nu lekker peter pan te kijken. Is namelijk zijn nieuwe vriend. :-)
Kik, zielig voor R, hoop dat hij snel weer is opgeknapt

Had gister een bericht voor Snico geplaatst maar die is niet geplaatst, maar super dat jullie ervoor gaan! Hoop dat je snel zwanger bent.

Mida, de mannenlogica was niet met 2 wandelwagens, maar maxicosi aan de arm en de ander hand de buggy duwen. We hebben een meerijdplankje maar daar wil mevrouw niet op staan, en meestal wil ze ook wel gewoon lopen, maar dit is gewoon testen als ze haar zin krijgt en die kreeg ze.
Kikkie, wat zielig! Hopelijk knapt hij snel een beetje op. Daan heeft ook een Peter Pan-periode gehad, maar hij zit nu helemaal in de Lion King.

Nikki, oké dat is dus nog onhandiger . Jammer dat ze niet op het plankje wil. En ik denk dat moeders het meestal net iets beter doorhebben of ze getest worden dan vaders.

Ik heb net het programma babyboom zitten kijken, iemand gezien? Wat een belachelijk programma! Er zijn 100 stellen die zwanger willen worden en die vertellen hun verhaal, je krijgt tips over hoe je het beste zwanger kan worden en als klap op de vuurpijl moeten ze alle 100 tegelijk een zwangerschapstest doen zonder dat ze zelf weten óf ze zwanger zijn. Dan beginnen natuurlijk al die 80 vrouwen die niet zwanger zijn hartstochtelijk te huilen en ik (muts) jank onder invloed van mijn hormonen net zo hard mee . Daar ga ik dus niet meer naar kijken (denk ik).
whoooehaaa mida wat een leuke beschrijving. Ik heb ook gekeken en ik had af en toe gewoon last van plaatselijke schaamte gevoelens. Dat stel wat wel even ging voordoen, welk standje het beste was, aaaaaaaah.

Kikkieman kan al helemaal niet tegen zulke programma's dus die zat overal commentaar op te geven, helemaal inderdaad met die testen. Ik zat ook te janken. Maar wat een aparte stellen hebben ze geselecteerd zeg. Misschien dat als je straks meer ziet hoe het met de stellen gaat dat het dan leuker wordt.

Lijkt me ook helemaal niet leuk om tegelijk die test te doen en dat de vrouw naast je staat te gillen van blijdschap en jij moet janken omdat je geen streep hebt. Lijkt me goed pittig.

Hoever ben je nu mida?

Cola, ik zat me in een keer te bedenken is kleine R niet bijna 1?

Met r gaat het wat beter, hij heeft goed geslapen op zetpillen, maar heeft nog wel koorts en roept nu af en toe weer au over zijn oortje, dus even afwachten.

Ben morgen 30 weken en nu 5 kilo aangekomen.

Jaimie, hoe was je weekend?
Meiden, nog een uurtje en dan ben ik foetsie!

Allen ga ik ff flirty tempen. Ze is mega-chagerijnig, hangerig, snotterig. Ik hoop maar dat ze geen koorts heeft/ krijgt. Ze voelt wel wat warm.....
pffff, geen koorts. Wel reuze-gezellig. Not...........
Hoi,

Kikkie, gelukkig heeft R goed geslapen. Ik zou niet te zuinig zijn met de zetpillen, volgens mij doet het echt pijn en het schijnt meestal toch vanzelf over te gaan.

Natuurlijk selecteren ze met zo'n programma alleen maar mensen met een apart verhaal, anders is het niet leuk om naar te kijken. Maar ik vond het zó erg van mezelf dat ik gewoon mee zat te snotteren. Er waren wel stellen bij die het echt gun hoor zoals dat meisje met MS. Maar dan dat stel met die man van 57 jaar \\:-)// , hij zou opa moeten worden op die leeftijd.

Snico, je leest het niet meer maar veel plezier! Hopelijk wordt Flirty niet ziek op vakantie en is ze een beetje te genieten in het vliegtuig. Dat was nl mijn grootste angst om met het vliegtuig op vakantie te gaan, dat ik 4 uur met een vervelend/huilend kind op schoot moest zitten. Maar Flirty is 2 jaar, dus heeft ze een eigen stoel, dat scheelt wel denk ik.

Ik ben vandaag jarig (34 auw!) en Daan is al de hele dag zo ontzettend lief , net of hij het aanvoelt. Zelfs met het boodschappen doen ging hij zonder te protesteren in het stoeltje van het winkelwagentje zitten. Vanavond eten we lekker met zijn 3en een gebakje en doen we er verder niets aan. Zondagmiddag komen dan de familie en vrienden op bezoek.
Oh ja Kikkie, ik ben nu 14,5 week.
mida gefeliciteerd

lief dat daan zo lief voor je is vandaag, dat scheelt een hoop.

Wij hebben samen net drie uur geslapen maar het heeft echt goed gedaan.

Snico, hele fijne vakantie! Hopelijk wordt fje niet ziek!
Héééé Kippetjes!!

Mida, gefeliciteerd met je verjaardag! . Wow, 34 jaar, das een respectabele leeftijd ! Ben je nu lekker een gebakje aan het eten? MMmmm!

Kik hoe is het nu met R?? Jemig een dúbbele oorontsteking nog wel....Arm mannetje... Lekker hoor 3 uur pitten, jullie hadden het nodig. Ben je het al zat? Ik had ook dat op het laatst mijn zwschapsbroeken niet lekker meer zaten. Ik droeg een broek die ik snel waste en thuis droeg ik mijn joggingbroek. Verder had ik 3 jurkjes/tunieken die ik droeg met een zwschaps maillot, erg goed te doen!! (Te koop bij miss etam). Misschien hebben ze op mp iets voor je?

Nik ik kan me voorstellen dat je geen kwast meer kan zien! Alles goed met de kids? Is M nog steeds blij met haar broertje? Doet R het nog steeds zo goed? Leuk verhaal van Nikkiman, die mannen ook hè.

Snico!! !! Gefeliciteerd!! Ja zo zijn mannen, ze moeten niet het gevoel hebben onder druk gezet te worden maar ze willen liever zelf op het idee komen . Maar wel erg stoer! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben!!

Cola ben je nou al verhuisd? Wanneer was mini nou jarig? Dat duurt niet lang meer hè.

Mees lees je nog wel eens mee? Hoe gaat het met jou? En je kids?

Even posten voor ik alles kwijt ben haha
Gelukt!

Weekendje weg was heel leuk! Het gezelschap was goed, het weer was super, de omgeving mooi!! Kortom erg geslaagd!

(lama's zijn bezig, zo leuk!! Ruben van der Meer is echt mijn favoriet!)

Met Dtje gaat alles goed. Ze eet slecht, ze eet heel weinig. Ontbijten doet ze amper, behalve als ze ontbijtkoek krijgt. Ach, ze groeien ook niet meer zo hard hè. Ik heb een leuk filmpje van haar gemaakt met de poes, zou ik dat ook op msn kunnen zetten?

Sje is zo'n lekker mannetje! Hij was verkouden en snotterig, hees en hoestte de longen uit zijn lijf, maar hij bleef lachen. Zo'n vriendelijk jochie!

Met afvallen gaat het goed, ik ben nu 5 kilo kwijt en zit nu op 73. Nog 4 en de 7 is weg! Dan heb ik mijn eerste streven gehaald. Dan kijk ik wel of ik nog verder ga. Ik heb net trouwens gele m&m s op dus ik zal deze week weinig afvallen denk ik, maar het smaakte erg goed!!

Ik ga even tv kijken, tot gauw weer!!

Jamie wat goed dat je al 5 kilo kwijt bent, ik was zelf de laatste weken ook aldoor weer aan het snoepen en van deze week is het gebeurd geen gesnoep en gekoek enzo voor mij. Ben nu dan ook gelijk weer 1 kilo wijt, die ik er onderstussen had aangevreten. Weeg nu 76, dus ik moet nog 6 kilo, als we over zijn dan ga ik beginnen met Sonja het is nu echt te onregelelmatig voor mij. We eten nu ook regelmatig bij mijn ouders, dus ga ook niet van hun verwachten dat ze anders gaan koken. Met R gaat het goed, hij komt nog wel voor een voeding 's nachts maar gaat daarna gelijk weer slapen, hoewel hij van mij nu ook wel mag doorslapen maar dat komt ook omdat je het nu gewoon zo druk hebt dat zal straks wel weer anders zijn. Heb je wat meer rust. En M vindt hem nog steeds helemaal geweldig, ze is er heel trots op! Jammer dat Dtje zo slecht eet, hier gaat het ook met fases, ontbijt gaat nu weer goed, maar was ook een hele tijd een drama.

Kik, wow maar 5 kilo aangekomen goed bezig hoor en lekker 3 uur slapen.

Het duurt niet meer zo lang voor jullie!

Snico veel plezier op vakantie, lekker van de zon genieten. Heerlijk ben jaloers!

Mida, heb het programma niet gezien maar kan me voorstellen dat het wel een vaag programma is, ik zal ook zelf nooit mee doen aan zulkse dingen. Weet je wat ik ook zo'n vaan programma vind, weet eigenlijk niet eens of het er nog op is, maar dat is Temptation Island, dat vind ik zo vaag, dan vraag je er toch om om je relatie kapot te maken.

Ben nu bij mijn ouders thuis, mijn moeder is even boodschappen doen en dan blijven de kids de hele dag hier, Nikkiman is alvast wat spullen aan het verhuizen en ik ga daar al heel wat dozen uitpakken. Heb gister mijn kledingkast uitgemest, veel dingen weggegooid en kleren wat ik nog niet pas alvast in de kast in het nieuwe huis gedaan, we hebben daar nl inbouwkasten dus ideaal! En R zijn kast ook al gedaan, hij is nu echt uit maatje 56, in ieder geval met shirtjes. Dus hij heeft nu ook een paar stelletjes in zijn kast liggen en de rest (wat groter is) ligt ook in het nieuwe huis. En zo pakken we steeds meer in volgend weekend gaan we over. Zal vanavond proberen om niet te vergeten om mijn dig camera mee te nemen zet ik de foto's op computer van mijn ouders en kan ik ze zo op de groep zetten.
hey meiden,

mijn vriendin is vannacht bevallen! We stonden standby om de oudste op te halen maar het was niet nodig, die heeft lekker geslapen. Om half drie vannacht kregen we een sms je. We zaten er echt op te waken haha, we zaten gelijk overeind.

Nikki, klinkt goed druk zeg, met die verhuizing. Maar zo te horen hebben jullie het goed onder controle. En die kleine man al weer uit maat 56 wat gaat het hard!

Jaimie, hier ook eetproblemen. Ik ben vorige week met stickers plakken begonnen voor het bordje leeg eten, en wonderlijk het werkt als een trein! Hij doet echt zijn best en wil dan ook gelijk een sticker plakken. Helaas werkt het niet voor het potje, daar moet ie niets van weten.

Ik vind het nu even niet zo snel gaan met de zwangerschap haha. In de twintig weken ging zo hard, maar nu in een keer niet. Zal wel een fase zijn, we kunnen er toch weinig aan veranderen.

Ga even douchen en even mijn vriendin bellen.
Zo, de appeltaart staat af te koelen en de mon choutaart staat in de koelkast, dus ik mag even uitpuffen. Haha een respectabele leeftijd, ik ben wel de oudste van het stel geloof ik.

Jaimie, fijn dat je weekendje geslaagd was. Daan eet ook vaak slecht, vooral ontbijt is hier ook een drama, zeker als hij naar het kdv moet. Een paar happen is meestal de max. Het avondeten gaat wel meestal goed, als we gewoon groenten aardappels en vlees hebben tenminste, rijst of pasta of iets wat hij niet goed kent laat hij gerust helemaal staan.

Goed hoor dat je al 5 kg kwijt bent!

Nikki, temptation island heb ik wel eens gezien (5 seizoenen geleden ofzo) maar dar is idd pas een stom programma. Lekker dat de verhuizing al zo dichtbij komt, je hebt er al zo lang naartoe geleefd.

Kikkie, gefeliciteerd met je vriendin. Fijn dat het niet nodig was om de oudste op te halen.

Daan wil sinds een dag of 4 weer op de wc plassen (ook met stickers), hij had donderdag zelfs op het kdv geplast.

Hoe is het met R? Weer een beetje opgeknapt?

Daan had weer een onrustige nacht, we zijn er om half 2, 3 uur en half 4 uitgeweest. Hij leek klaarwakker en wilde naar beneden. Ik had niet de indruk dat er iets was, maar je weet het nooit.
Mida ben helemaal vergeten om je te felitciteren, maar bij deze. Denk inderdaad dat jij de oudste van het stel bent, maar weet het ook niet zeker, ik zelf ben 26.

Gister verjaardag gehad, en Nikkiman is daarna met de man van mijn vriendin op stap gegaan en is een uur geleden aan komen kakken, R werd om 6 uur wakkker en toen kreeg ik sms van vriendin dat ze ruzie hadden gehad en dat het daarom zo laat was. Maar goed Nikkiman komt thuis natuurlijk half strompelend, en dan kan ik het niet laten om te zeggen wat dacht je zou ook een keer thuis komen. Dus gelijk ruzie, we hebben echt snel ruzie als hij op stap is geweest en een borrel op heeft. En waar het nou door komt geen idee. Eigenlijk zouden we vandaag een rust dag houden, nikkiman moet morgen weer werken en dan gingen we niks doen, gewoon een gezellig dagje met zijn vieren, maar ja daar had ik me niet bij voorgesteld een vent die de halve dag op zijn nest ligt en natuurlijk een kater heeft van hier tot en met tokio.
oh nikki, ik zou daar ook niet tegen kunnen. Wij hebben dan ook gelijk ruzie. Maar heeft nikkiman zelf ook verteld dat ie ruzie heeft gehad met zijn vriend?

Vervelend zeg....

Ik ben gister even babietje wezen spieken, wat een klein popje zeg! Kan me haast niet voorstellen dat ik dat ook in de buik heb.
Hè gatver ik zou daar ook erg slecht tegen kunnen Nikki.

Gelukkig is Midaman niet zo'n stapper, nooit geweest ook. Als het 3 uur wordt is het laat. Ik zou hem gewoon om 12 uur uit zijn bed rammelen met de mededeling dat jullie iets met het gezin zouden gaan doen .

Kikkie hoe is het met R?

Daan is vannacht weer 1 keer wakker geworden om half 2, hij was helemaal in paniek, dus ik denk dat hij heeft gedroomd. Maar gelukkig heeft hij daarna doorgeslapen tot kwart voor 8.
hello,

Met R gaat het een stuk beter. Hij was donderdag en vrijdag echt ziek. Ik heb hem om de vier uur een paracetamol gegeven en hij heeft alleen maar bij mij op schoot gehangen, ik heb mezelf niet eens aangekleed! Mocht echt niet weg.

Gister knapte hij al behoorlijk op, en vannacht heeft hij zonder paracetamol de hele nacht doorgeslapen en hij heeft ook geen koorts meer. Maar ben nog wel voorzichtig met hem.

Mida, ik hoop niet dat je weer hetzelfde gaat krijgen met Daan, met het slapen, of valt het wel mee?

Ik zag gister trouwens nog een stukje van die comedian waar jij naartoe bent geweest Ernst van der Pasch? Moest gelijk aan je denken.
Hij heeft geen ruzie gehad met zijn vriend maar samen met zijn vriend met een groep Turken, en waarom weet ik eigenlijk niet.

En heb nu ook echt geen zin om wat met zijn 4-en te gaan doen. Daar heeft hij mooi pech mee.

Hoop voor je dat Daan vannacht helemaal niet wakker word dan heeft hij het weer mooi afgebouwt.

Kikkie, gelukkig dat R weer wat is opgeknapt, is niks aan zieke kindjes!
Kikkie, ik heb gisteren ook naar Ernst van der Pasch gekeken, ik kwam er toevallig langsgezapt.

Ik hoop ook dat het vannacht goed gaat met slapen, ik ga wel volhouden dat hij gewoon in zijn eigen bed slaapt, want daar is het hem volgens mij ook een beetje om te doen.

Ik zit op het eerst bezoek te wachten, dat duurt altijd zo lang vind ik. Dan staat alles al klaar en zit je een beetje onrustig te wachten, ik tenminste. Ik kan dan geen rust vinden, bedenk telkens weer iets anders wat ik nog moet doen.
Nikki, hij heeft toch niet gevochten of wel?
Mida was het nog leuk gister, ik herken dat wel van onrustig zitten, heb ik ook en dat moet er nog wat netter neer gelegd worden enzo? Heb je leuke dingen gekregen?

Nikkiman heeft inderdaad gevochten, zijn kameraard was met een groepje meiden aan het praten en toen keek een turkse jongen steeds naar hem op den duur keek kameraard terug en toen kwam die turk eraan van wat hij moest en kreeg hij zo een klap in zijn gezicht en toen zag Nikkiman dat en die ging hem helpen tja en zo was er een vechtpartij. Hij heeft niks verder alleen zijn kameraad had wat last van zijn wang, op den duur wilden ze weg en stond er hele groep turkse jongeren buiten op hun te wachten. Ze hebben toen verstandig genoeg een taxi gepakt en zijn naar huis gegaan. Ze zijn gelukkig de confrentatie niet aangegaan.

Kik hoe is het met R

Jamie ben je er al uit hoe je filmpjes op you tube zet, volgens mij moet je je sowieso zelf aanmelden bij youtube

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven