Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Dood, begraven, wederopgestaan en weer dood.
Wie mis je dan?
Tja.. Toestanden, zoals altijd..

Je kunt even in het ATWTtopic kijken,
Lilly is andere actrice. En Dusty heeft haar.
Craig wordt ook door n ander gespeeld
NIET in het ATWT topic kijken .....spoileralarm!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 22:23:

Lilly is andere actrice. En Dusty heeft haar.Was die niet dood?
Die nieuwe Craig is niet leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja maar check mijn eerste post Noahtb
waar is rosanna? en van heel lheel lang geleden de man die met emma was duncan of zo?
Eentje is ontvoerd, heeft toen plastische chirurgie gehad en kwam terug als look-a-like van de nicht van de moeder van die neef (hoe verzin je het) Iedereen dacht dus dat zij het was, maar het was dus de ander. Ze is toen getrouwd met haar eigen zoon, maar ja....dat wisten ze beiden niet.

Uiteindelijk is degene die dood was, weer levend in beeld verschenen en hadden ze ineens 2 exemplaren. De broer van degene die is ontvoerd, heeft uiteindelijk op zijn sterfbed vertelt hoe de vork in de steel zat.

't Was zo'n emotionele aflevering! Tranen met tuiten gehuild, moet nu weer huilen nu ik eraan terugdenk.
rosanna ligt weer in coma, geloof ik
Sinds de oude Craig weg is kijk ik niet meer. Al weet ik niet hoeveel craigs er voor 'mijn' oude Craig zijn geweest.

Maar dát was pas een glansrol.
Ja blonde Craig bedoel je zeker DeKenau?
quote:louisavuitton schreef op 08 juni 2010 @ 22:26:

Eentje is ontvoerd, heeft toen plastische chirurgie gehad en kwam terug als look-a-like van de nicht van de moeder van die neef (hoe verzin je het) Iedereen dacht dus dat zij het was, maar het was dus de ander. Ze is toen getrouwd met haar eigen zoon, maar ja....dat wisten ze beiden niet.

Uiteindelijk is degene die dood was, weer levend in beeld verschenen en hadden ze ineens 2 exemplaren. De broer van degene die is ontvoerd, heeft uiteindelijk op zijn sterfbed vertelt hoe de vork in de steel zat.

't Was zo'n emotionele aflevering! Tranen met tuiten gehuild, moet nu weer huilen nu ik eraan terugdenk.Huh??
rosanna ligt weer in coma, geloof ik
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 22:26:

Ja maar check mijn eerste post Noahtb Ja, dat zei ik; toestanden .
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 22:27:

Ja blonde Craig bedoel je zeker DeKenau?Jaaa die heerlijke sarcastische vent. Die hield de humor er wel in!
waar en waardoor is rosanna in coma dan? zij was de laatste tijd een beetje truttig toch? maar vroeger was ze toch juist heel stoer en leuk en met mike casnoff waar is die trouwens gebleven?
quote:DeKenau schreef op 08 juni 2010 @ 22:28:

[...]

Jaaa die heerlijke sarcastische vent. Die hield de humor er wel in!De sexy Craig van vroeger, met die mooie blauwe ogen, ten tijde van Bryant?
Die was goed ja. Deze lijkt nergens op.

En Dusty met haar vind ik ook maar niks. En Jack is een huilie. Deze Mike Kasnoff vind ik ook niks.
Louisavuitton waar heb jij t over??????
oh en nu moet mijn babytje een fles binnenkort wil graag nog wat dingetjes vragen ok? slaap lekker
quote:Nikki1973 schreef op 08 juni 2010 @ 22:30:

Louisavuitton waar heb jij t over??????Ze beschrijft het standaardverloop van een soap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven