Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Nikki1973 schreef op 08 juni 2010 @ 22:30:

Louisvoutton waar heb jij t over??????

Gaat mijn verhaal niet over ATWT? Dan is het vast en zeker een andere soap

Was een grapje!

Ik kijk af en toe ook nog wel eens naar ASWT, maar te weinig om de verhaallijnen te kennen. Dusty is weer terug zag ik met een look-a-like van Jennifer.

En ik mis de oude Lily met al haar rondingen. Die nieuwe is te perfect!
Oh gelukkig, was al bang dat ik wat gemist had

Allereerste graig, nieuwere en Graig nu. Kijk al een 2 maanden niet meer dus kan nu weer een nieuwe zijn
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die onderste Craig vond ik leuk.. Hij was sexy en evil..
quote:noahtb schreef op 08 juni 2010 @ 22:29:

[...]

De sexy Craig van vroeger, met die mooie blauwe ogen, ten tijde van Bryant?Ik smulde van hem. Van zijn acteerprestaties, zijn look, het plaatje was perfect. Ik kijk eens in de zoveel tijd dus het duurde even voordat ik door had dat het de nieuwe Craig is, nee weg met hem. Ik wil die ouwe terug. Lekker ding. Hoewel niet knap hoor, maar hij was gewoon leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:nouschi schreef op 08 juni 2010 @ 22:38:

[afbeelding]

[afbeelding]

Allereerste graig, nieuwere en Graig nu. Kijk al een 2 maanden niet meer dus kan nu weer een nieuwe zijnDie tweede Craig was erg lekker Maar die is helaas niet meer. Nu is het een of andere rare bruinharige kerel.
quote:noahtb schreef op 08 juni 2010 @ 22:29:

[...]

De sexy Craig van vroeger, met die mooie blauwe ogen, ten tijde van Bryant?Jaaaa...heerlijke man.
Die nieuwe Craig is een melkmuil.

De nieuwe Lily een barbiepop, ze zijn sowieso allemaal te glibberig aan het worden, de sjeu is er uit vind ik.

En what's up met die Bob Ross van Dusty?
Het is dat ATWT ermee ophoudt, anders was ik een petitie gestart om de oude Craig terug te krijgen.

De nieuwe Lily is stom en de nieuwe Mike ook.. Is Rosanne nog wel dezelfde?
Vroegâh waren ze gewoon allemaal veul leuker

Tsja...Dusty en zijn nieuwe kapsel....
Rosanna is weer weg toch? Heb haar al heel lang niet meer gezien. En Mike ook niet.

Is dit nu de allernieuwste??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij lijkt het wel verdacht veel op
Wie's da?
Ooo in die tijd van Craig en Bryant etc. volgde ik het helemaal. Ik was zwaar verslaafd! Ik kan ook echt weemoedig worden als ik daar aan terug denk, erg hè.

Wat ik vooral jammer vind, is dat acteurs verdwijnen maar de karakters blijven. Dan wordt het in 9 van de 10 gevallen nooit zoals het was. Nou dat is bij ATWT al met zo ongeveer alle karakters gebeurd, jammer hoor.

Die oude Allinson, zo'n lekker gek wijf, Lucy, Bryant, Bonnie, Aron en natuurlijk Katie en Simon, Jack en Carly, Holden en Lily, Lily en Rose, Mike, de oude Chris, Molly.

Molly en Lily en Carly waren toch ook ontvoerd ofzo? Wie weet nog hoe dat zat?
ja die onderste is de mooiste... na een tijdje wende die 2e ook wel, maar dat er nu wéér een andere is, niks aan..

lily idd jammer dat die zoveel slanker is nu (na haar dieetpillen?)

de casey die uit de gevangenis kwam moest ik ook ana wennen.., net als allison. weet niet hoe lang je niet gekeken hebt, maar stenbeck was er ook weer even (en is weer dood )

jack is geen huilie die is juist fijn om naar te kijken... (als zijn lippen wat voller ware helemaal )
De nieuwe Craig

Deze is ook wel een petitie waard..
Lucy

Bryant

Dat waren nog eens tijden...

Godsamme, ben al een half uur aan het zoeken naar een plaatje van Chris Hughes in de tijd van zijn relatie met Abigail ( dochter van Molly, waar 'ie ook nog wat mee had )

Dát was pas soppen!!! Kan het alleen niet vinden.
Njammie!!
wete niks van die ontvoering, op cbs kun je de recaps lezen (maar wij lopen achter dus opletten waar je begint als je niet wilt weten hoe het nu is)

molly vond ik ook wle leuk, rosanna vond ik wat zeikerig worden (was uit coma en toen er weer i coma)

carly heeft ff wat met holden gehad, sloeg nergens op. ben een jack & carly fan, dus zien wanneer die weer samen komen...

ook irri inderdaad dat er ineens een ander gezicht staat. zoals toen met hal. Konnie anders, maar was wel wennen... Straks gaan ze Nancy nog vervangen....
Deze Casey vond ik wel leuk:

1 van die ouwe mike kasnoffs was ook smullen (blond?) of was dat zijn broer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven