as the world turns
dinsdag 8 juni 2010 om 22:13
maandag 2 augustus 2010 om 09:52
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
maandag 11 juli 2011 om 17:57
maandag 11 juli 2011 om 18:32
maandag 11 juli 2011 om 19:25
quote:emaille schreef op 12 augustus 2010 @ 11:41:
Ik vind het echt verschrikkelijk dat aan mijn favoriete soap een einde komt, maar zo hoeft het van mij ook niet veel langer hoor. Dat gesleep met die baby's, henry's (die hartstikke leuk is) irritante relatie met vienna, die slome tieners zoals keessie... pfff.
Ze laten nu oude weer erin komen Damian, Molly en schijnbaar James S.
Zoals het nu gaat mag er snel een einde aan komen maar ik ga, samen met tig milj. in een gat vallen.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat aan mijn favoriete soap een einde komt, maar zo hoeft het van mij ook niet veel langer hoor. Dat gesleep met die baby's, henry's (die hartstikke leuk is) irritante relatie met vienna, die slome tieners zoals keessie... pfff.
Ze laten nu oude weer erin komen Damian, Molly en schijnbaar James S.
Zoals het nu gaat mag er snel een einde aan komen maar ik ga, samen met tig milj. in een gat vallen.
maandag 11 juli 2011 om 20:05
Die zitten er al een tijdje weer in hoor.
Waar ik me ook steeds over verbaas: niemand heeft ooit een opleiding nodig om iets te kunnen. Carly heeft nog nooit een modeacademie van binnen gezien en bedenkt nieuwe ontwerpen als ze even niets anders om handen heeft. Nu geeft ze Libbertie en baan omdat die verticale strepen kan zetten. Over stoffen etc hoef je blijkbaar helemaal niets te weten.
Moeten we hieruit nou concluderen dat je gerust met je school kan stoppen omdat je toch wel aan de (in de) bak komt?
Waar ik me ook steeds over verbaas: niemand heeft ooit een opleiding nodig om iets te kunnen. Carly heeft nog nooit een modeacademie van binnen gezien en bedenkt nieuwe ontwerpen als ze even niets anders om handen heeft. Nu geeft ze Libbertie en baan omdat die verticale strepen kan zetten. Over stoffen etc hoef je blijkbaar helemaal niets te weten.
Moeten we hieruit nou concluderen dat je gerust met je school kan stoppen omdat je toch wel aan de (in de) bak komt?
dinsdag 12 juli 2011 om 09:14
quote:Max.Daffie schreef op 11 juli 2011 @ 18:32:
Zit hier iets tussen:
http://www.google.nl/sear ... 0CBsQsAQ&biw=1280&bih=866
Dank je, ik ga even kijken.
Wat ik nu zo ongeloofwaardig vind is dat die James weer terug is in het lichaam van een jonge knul.
Ze hadden toch getest met een naald in hem te steken of hij echt dood was?
Belachelijk dat hij steeds terug komt.
Wanneer stopt ATWT?
Zit hier iets tussen:
http://www.google.nl/sear ... 0CBsQsAQ&biw=1280&bih=866
Dank je, ik ga even kijken.
Wat ik nu zo ongeloofwaardig vind is dat die James weer terug is in het lichaam van een jonge knul.
Ze hadden toch getest met een naald in hem te steken of hij echt dood was?
Belachelijk dat hij steeds terug komt.
Wanneer stopt ATWT?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven