Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:steph schreef op 01 augustus 2010 @ 22:55:

anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:13
Reden: spoiler verwijderd
% gewijzigd
Heb het al gemeld. K*t he, dit had ik echt niet willen weten.
quote:Bubbles_ schreef op 01 augustus 2010 @ 10:03:

Maar hier kun je naar hartelust spoileren

Tis alweer een tijdje stil daar, maar wie weet kun je weer wat leven in dat topic blazen, chocolademelk Thnx! Ik heb de spoilers daar nu neergezet !
.
Oeps, sorry. Ik wijzig het direkt.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 19:20
Reden: oeps
% gewijzigd
[quote]hanZie schreef op 02 augustus 2010 @ 00:16:

[...]

Haal ff hier een spoiler weg.
Ik ben echt zó klaar met Keessie. Hij ziet er niet alleen retedom uit, hij is het ook. Elke keer die illegale dingetjes. Echt, van mij mag deze stomkop de serie uit. Of die andere acteur ervoor terug.
Yep, tis gewoon irritant dom wat hij doet.

Zou die andere acteur het beter doen?
Van mij mag Paul per direct vertrekken,die hoeft het einde van de serie niet te halen.

Ben hem en dat gedoe met Meg en baby en Dusty echt meer dan zat.

Vind Carly en Craig nu wel leuk met dat wodka gedoe,dat gaat natuurlijk weer helemaal fout.
Trouwens, ik heb een stuk gemist. Wat is er met die roodharige collega van Katie en Brad gebeurd? Die ene die dood was en toen weer niet en toen bleek dat ze Brad erin probeerde te luizen??
Blond was ze en volgens mij is ze gewoon gevlucht/weggekomen.
Jullie ook die "heule maffe" Valentijnsaflevering gezien?

Ik wist niet wat ik zàg?!? Wa'n sprookjessssss.....
Wat een stomme aflevering die valentijns aflevering.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat aan mijn favoriete soap een einde komt, maar zo hoeft het van mij ook niet veel langer hoor. Dat gesleep met die baby's, henry's (die hartstikke leuk is) irritante relatie met vienna, die slome tieners zoals keessie... pfff.
Ik zit maar te googlen of ik een foto zie met het kapsel wat Carly nu in de serie heeft. Kan het niet vinden. Weet iemand een site waar ik die foto kan vinden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zit hier iets tussen:

http://www.google.nl/sear ... 0CBsQsAQ&biw=1280&bih=866
quote:emaille schreef op 12 augustus 2010 @ 11:41:

Ik vind het echt verschrikkelijk dat aan mijn favoriete soap een einde komt, maar zo hoeft het van mij ook niet veel langer hoor. Dat gesleep met die baby's, henry's (die hartstikke leuk is) irritante relatie met vienna, die slome tieners zoals keessie... pfff.

Ze laten nu oude weer erin komen Damian, Molly en schijnbaar James S.

Zoals het nu gaat mag er snel een einde aan komen maar ik ga, samen met tig milj. in een gat vallen.
Die zitten er al een tijdje weer in hoor.

Waar ik me ook steeds over verbaas: niemand heeft ooit een opleiding nodig om iets te kunnen. Carly heeft nog nooit een modeacademie van binnen gezien en bedenkt nieuwe ontwerpen als ze even niets anders om handen heeft. Nu geeft ze Libbertie en baan omdat die verticale strepen kan zetten. Over stoffen etc hoef je blijkbaar helemaal niets te weten.

Moeten we hieruit nou concluderen dat je gerust met je school kan stoppen omdat je toch wel aan de (in de) bak komt?
quote:Max.Daffie schreef op 11 juli 2011 @ 18:32:

Zit hier iets tussen:

http://www.google.nl/sear ... 0CBsQsAQ&biw=1280&bih=866

Dank je, ik ga even kijken.

Wat ik nu zo ongeloofwaardig vind is dat die James weer terug is in het lichaam van een jonge knul.

Ze hadden toch getest met een naald in hem te steken of hij echt dood was?

Belachelijk dat hij steeds terug komt.

Wanneer stopt ATWT?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven