Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
dinsdag 8 juni 2010 om 23:52
Bieb, die stengels/snoepjes zijn zo lekker daar, die kattensnoepjes. Sarah heeft ze voor mij zelf vanuit Duitsland naar mij opgestuurd omdat ze hier niet zijn te krijgen. Dus als je naar de lidl of aldi gaat, je hebt ze in 4 smaken, het is echt een aanrader en super goedkoop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 8 juni 2010 om 23:57
Dat mag dus niet he, o de tafel, hij had mijn hele vaas met bloemen al omgeknakt, slungel van een Pommels stond erbij te grijnzen, hahahahah
Leker tegenelkaar aan slapen.
Wat had ik nou gezegd: dat past niet!!!!
Teckel op driezitbank, wurm je er maar tussen, ik ga niet aan de kant, echt niet, ik hond, jij mens.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 9 juni 2010 om 00:02
quote:biebelie schreef op 08 juni 2010 @ 23:49:
liefiebiefieknuffiewuffie
en mocht hij ook een vrijgezellenwindje op je bankje laten?
maar een man die een nummer op gitaar voor je heeft ingestudeerd,WAUW!!!
delphi en bieb.. Ik moest zo hard lachen dat ik nu buikpijn heb. Au au. alsof ik ben uitgescheurd.
Poeh hey
liefiebiefieknuffiewuffie
en mocht hij ook een vrijgezellenwindje op je bankje laten?
maar een man die een nummer op gitaar voor je heeft ingestudeerd,WAUW!!!
delphi en bieb.. Ik moest zo hard lachen dat ik nu buikpijn heb. Au au. alsof ik ben uitgescheurd.
Poeh hey
Poelepoelepoelepoes!
woensdag 9 juni 2010 om 00:03
Sroilie vor deyoyegoueten
of terwijl sorry voor de typefouten, mijn vingers willen vandaag niet zo, last van mijn zere pootje en mijn rechterscouder, typen gaat niet zo lekker, de hele tijd voor en achteruit met delete...
of terwijl sorry voor de typefouten, mijn vingers willen vandaag niet zo, last van mijn zere pootje en mijn rechterscouder, typen gaat niet zo lekker, de hele tijd voor en achteruit met delete...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 9 juni 2010 om 00:07
woensdag 9 juni 2010 om 00:17
Soooow, bijgelezen, viel idd mee. Het ging voornamelijk over kutballen, diarreesaus, patat in je oren en drank. Kortom, gewoon des tetters dus
Grrr, probeer ik via Vodafone mijn telefoon te unlocken, zegt de site: ongeldige IMEI codes. Ik ontdekte ook al 2 smsjes in de foon (van Vodafone zelf hoor dat wel) die op 2 november 2009 ontvangen zijn (?) Morgen maar ff bellen naar de Klantenservice, dadelijk heb ik al een gebruikte telefoon gekregen ofzo. Hebbikweerhoor
Zo, ik neem nog ff een Jillz en wat chippies en ff tuttelen op de computer.
Grrr, probeer ik via Vodafone mijn telefoon te unlocken, zegt de site: ongeldige IMEI codes. Ik ontdekte ook al 2 smsjes in de foon (van Vodafone zelf hoor dat wel) die op 2 november 2009 ontvangen zijn (?) Morgen maar ff bellen naar de Klantenservice, dadelijk heb ik al een gebruikte telefoon gekregen ofzo. Hebbikweerhoor
Zo, ik neem nog ff een Jillz en wat chippies en ff tuttelen op de computer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 9 juni 2010 om 00:22
woensdag 9 juni 2010 om 00:27
quote:biebelie schreef op 09 juni 2010 @ 00:23:
oja
was weer goed toeven hier vanavond....yum yum
Neem nog een biertje!
Ja ik heb een nieuwe foon, een nokia 5230. Wil 'm alleen officieel unlocken (dus niet bij de beun op de hoek) maar lukt alleen niet helemaal. Grrr. Kan nooit zo goed tegen dingen die niet lukken, en zeker niet als de klantenservice gesloten is.
oja
was weer goed toeven hier vanavond....yum yum
Neem nog een biertje!
Ja ik heb een nieuwe foon, een nokia 5230. Wil 'm alleen officieel unlocken (dus niet bij de beun op de hoek) maar lukt alleen niet helemaal. Grrr. Kan nooit zo goed tegen dingen die niet lukken, en zeker niet als de klantenservice gesloten is.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 9 juni 2010 om 00:41

woensdag 9 juni 2010 om 09:17
Joh, wat gaan jullie weer als de brandweer!
Ik ben een paar dagen weg en huppekee, hele vellen vol weer getetterd!
Mooie foto's weer zeg....
Misschien moeten we al die foto's eens bundelen. Ik vind het zo jammer dat ze verdwijnen als de topics vol zijn.
Voor niet veel geld kun je fotoboeken laten maken bij de Blokker, Kruidvat en de Hema.
Als we er nou een heleboel afnemen (20 of zo) dan is het misschien nog wel goedkoper.
Een regeltje tekst per foto er bij, hoofdstukken maken per Tetterette en klaar ben je.
Of is dat veel te veel gedoe denken jullie?
Ik ben een paar dagen weg en huppekee, hele vellen vol weer getetterd!
Mooie foto's weer zeg....
Misschien moeten we al die foto's eens bundelen. Ik vind het zo jammer dat ze verdwijnen als de topics vol zijn.
Voor niet veel geld kun je fotoboeken laten maken bij de Blokker, Kruidvat en de Hema.
Als we er nou een heleboel afnemen (20 of zo) dan is het misschien nog wel goedkoper.
Een regeltje tekst per foto er bij, hoofdstukken maken per Tetterette en klaar ben je.
Of is dat veel te veel gedoe denken jullie?
woensdag 9 juni 2010 om 09:28
goedemorgen,
HW, wat lief. Ik vind het heerlijk als itsman op zijn gitaar zit te spelen en te zingen
Olijf, succes met je telefoon vandaag
Ratteke, werkse als er ooit iemand komt die het magazijn kan openen
Leo, dat vind ik nu echt een superidee
Had ik al verteld dat het pluk en tazz in hun koppie is gestegen. Sinds een paar dagen staan ze mij op te wachten als ik thuiskom. Dan mag ik niet naar boven voordat ik ze ge-aaid heb. Tazz moet ik dan optillen en mee naar boven slepen. Ik ben zo blij dit is weer een stapje voorruit
HW, wat lief. Ik vind het heerlijk als itsman op zijn gitaar zit te spelen en te zingen
Olijf, succes met je telefoon vandaag
Ratteke, werkse als er ooit iemand komt die het magazijn kan openen
Leo, dat vind ik nu echt een superidee
Had ik al verteld dat het pluk en tazz in hun koppie is gestegen. Sinds een paar dagen staan ze mij op te wachten als ik thuiskom. Dan mag ik niet naar boven voordat ik ze ge-aaid heb. Tazz moet ik dan optillen en mee naar boven slepen. Ik ben zo blij dit is weer een stapje voorruit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 9 juni 2010 om 09:47
Zal ik eens informeren bij van die fotoboekmaakbedrijven?
Wat het per boek gaat kosten en zo?
En dat iedereen vervolgens een vast aantal foto's per persoon naar mij mailt en ik dat verzamel en in dat boek zet? Wil ik de verbindende teksten wel doen, zodat het een beetje eenduidig wordt allemaal. En vanzelfsprekend zet men allemaal zelf tekst bij de foto, indien gewenst.
De distributie van hoe alles naar wie en zo zoeken we wel uit.
Misschien (heel misschien hoor, als jullie er oren naar hebben) daar meteen een BBQ in huize Leo aan vastknopen en dan boek ophalen in één moeite?
Die van Anneke kunnen we opsturen tulek.
Wat het per boek gaat kosten en zo?
En dat iedereen vervolgens een vast aantal foto's per persoon naar mij mailt en ik dat verzamel en in dat boek zet? Wil ik de verbindende teksten wel doen, zodat het een beetje eenduidig wordt allemaal. En vanzelfsprekend zet men allemaal zelf tekst bij de foto, indien gewenst.
De distributie van hoe alles naar wie en zo zoeken we wel uit.
Misschien (heel misschien hoor, als jullie er oren naar hebben) daar meteen een BBQ in huize Leo aan vastknopen en dan boek ophalen in één moeite?
Die van Anneke kunnen we opsturen tulek.