Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
liefiebiefieknuffiewuffie

en mocht hij ook een vrijgezellenwindje op je bankje laten?

maar een man die een nummer op gitaar voor je heeft ingestudeerd,WAUW!!!
Bieb, die stengels/snoepjes zijn zo lekker daar, die kattensnoepjes. Sarah heeft ze voor mij zelf vanuit Duitsland naar mij opgestuurd omdat ze hier niet zijn te krijgen. Dus als je naar de lidl of aldi gaat, je hebt ze in 4 smaken, het is echt een aanrader en super goedkoop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Deze lange snoepstengels;

Dat mag dus niet he, o de tafel, hij had mijn hele vaas met bloemen al omgeknakt, slungel van een Pommels stond erbij te grijnzen, hahahahah

Leker tegenelkaar aan slapen.

Wat had ik nou gezegd: dat past niet!!!!

Teckel op driezitbank, wurm je er maar tussen, ik ga niet aan de kant, echt niet, ik hond, jij mens.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:biebelie schreef op 08 juni 2010 @ 23:49:

liefiebiefieknuffiewuffie

en mocht hij ook een vrijgezellenwindje op je bankje laten?

maar een man die een nummer op gitaar voor je heeft ingestudeerd,WAUW!!!

delphi en bieb.. Ik moest zo hard lachen dat ik nu buikpijn heb. Au au. alsof ik ben uitgescheurd.

Poeh hey
Poelepoelepoelepoes!
Sroilie vor deyoyegoueten

of terwijl sorry voor de typefouten, mijn vingers willen vandaag niet zo, last van mijn zere pootje en mijn rechterscouder, typen gaat niet zo lekker, de hele tijd voor en achteruit met delete...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Hah Mylene,die stengels neem ik inderdaad ook mee.

Die jij daar op de foto hebt is de Lidl variant en ik koop ze bij de Duitse Aldi (90 cent voor 10 stengels)

heb er nog wel wat op voorraad liggen van de vorige keer.

Als ik voor iemand mee moet nemen en opsturen geef maar een gil.
Soooow, bijgelezen, viel idd mee. Het ging voornamelijk over kutballen, diarreesaus, patat in je oren en drank. Kortom, gewoon des tetters dus

Grrr, probeer ik via Vodafone mijn telefoon te unlocken, zegt de site: ongeldige IMEI codes. Ik ontdekte ook al 2 smsjes in de foon (van Vodafone zelf hoor dat wel) die op 2 november 2009 ontvangen zijn (?) Morgen maar ff bellen naar de Klantenservice, dadelijk heb ik al een gebruikte telefoon gekregen ofzo. Hebbikweerhoor

Zo, ik neem nog ff een Jillz en wat chippies en ff tuttelen op de computer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
kutballen?

dat heb ik geloof ik gemist.
Heb je een nieuwe foon Olijf?
quote:biebelie schreef op 09 juni 2010 @ 00:21:

kutballen?

dat heb ik geloof ik gemist.Ja Ann haar foto over kutballen. En van jou hadden we nog de genialewrattensaus. hahahahah.
oja

was weer goed toeven hier vanavond....yum yum
quote:biebelie schreef op 09 juni 2010 @ 00:23:

oja

was weer goed toeven hier vanavond....yum yum

Neem nog een biertje!

Ja ik heb een nieuwe foon, een nokia 5230. Wil 'm alleen officieel unlocken (dus niet bij de beun op de hoek) maar lukt alleen niet helemaal. Grrr. Kan nooit zo goed tegen dingen die niet lukken, en zeker niet als de klantenservice gesloten is.
nokia 5230....ga m morgen even googlen.

Deze meisje doet de Nokia N97 mini dicht en dr ogen ook.

bis morgen!!
Aai, daar kan ik je ook niet mee helpen, met alle apparaten heb ik altijd ruzie, snap er niets van.
Meiden, ik zeg ook alvast truste. Ga nog even met laptop naar bed maar misschien slaap ik ook snel.

Tot morgen.
Ik heb ook al flink lopen tetteren tegen mijn foon, maar hielp niet. Nou ja, morgen maar bellen!

Truste allemaal en nogmaals dank jullie wel voor alle lieve felicitaties en lekkere taarten enzo!

Ik val ook een beetje om intussen, dus zo
Ik zit op mijn werk! Ik heb het gehaald. Alleen nu is al mijn werk uit mijn kast gehaald en het archief zit nog op slot... Ben ik er eindelijk kan ik nog niet werken!
He wat goed Ratt. Toch weer een overwinning voor jezelf. Wel balen dat je niets kan doen. Verplicht forummen dus .
Ja, goh wat erg... hahaha echt niet. Ik zou dit veels te veel missen. (forumverslaafde als ik ben)
Joh, wat gaan jullie weer als de brandweer!

Ik ben een paar dagen weg en huppekee, hele vellen vol weer getetterd!

Mooie foto's weer zeg....

Misschien moeten we al die foto's eens bundelen. Ik vind het zo jammer dat ze verdwijnen als de topics vol zijn.

Voor niet veel geld kun je fotoboeken laten maken bij de Blokker, Kruidvat en de Hema.

Als we er nou een heleboel afnemen (20 of zo) dan is het misschien nog wel goedkoper.

Een regeltje tekst per foto er bij, hoofdstukken maken per Tetterette en klaar ben je.

Of is dat veel te veel gedoe denken jullie?
goedemorgen,

HW, wat lief. Ik vind het heerlijk als itsman op zijn gitaar zit te spelen en te zingen

Olijf, succes met je telefoon vandaag

Ratteke, werkse als er ooit iemand komt die het magazijn kan openen

Leo, dat vind ik nu echt een superidee

Had ik al verteld dat het pluk en tazz in hun koppie is gestegen. Sinds een paar dagen staan ze mij op te wachten als ik thuiskom. Dan mag ik niet naar boven voordat ik ze ge-aaid heb. Tazz moet ik dan optillen en mee naar boven slepen. Ik ben zo blij dit is weer een stapje voorruit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Leuk idee. Leo!

Misschien kunnen we wel een "groepsfoto" fotoshopgenetisch manipuleren.
Zal ik eens informeren bij van die fotoboekmaakbedrijven?

Wat het per boek gaat kosten en zo?

En dat iedereen vervolgens een vast aantal foto's per persoon naar mij mailt en ik dat verzamel en in dat boek zet? Wil ik de verbindende teksten wel doen, zodat het een beetje eenduidig wordt allemaal. En vanzelfsprekend zet men allemaal zelf tekst bij de foto, indien gewenst.

De distributie van hoe alles naar wie en zo zoeken we wel uit.

Misschien (heel misschien hoor, als jullie er oren naar hebben) daar meteen een BBQ in huize Leo aan vastknopen en dan boek ophalen in één moeite?

Die van Anneke kunnen we opsturen tulek.
Ratteke, wat goed dat je op je werk bent! Hopelijk kun je ook nog iets doen zo

Ik ben ook aan de slag, helaas wel weer vanaf 5 uur wakker.

Leo, goed plan!

Ik stort me in het kindergedruis, gelukkig een kote dag vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven