Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Dutskop, we hebben inderdaad al wat sites voor hondennamen gevonden, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer!

En we moeten er twéé een naam geven hè, dus het moet ook nog eens goed bij elkaar passen.

Moeilijk, maar leuk!

Ik zag net deze foto op de Dailymail, wilde 'm jullie niet onthouden

Lief hè?
Goedemorgen

Ik zeg Bo en Ro als hondennamen, maar dan iets verfranst (dat is niet mijn sterkste punt )

ik moet ook eerst even wakker worden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Iets van Reau en Beau ofzo?
Ja maar als ik dan Ro roep, komt niet alleen de hond, maar ook mijn man aangesneld!

Nee, het moet iets anders worden.

Is nog niet zo makkelijk hè???
Zou toch erg zijn he, roep je "Ro, apport!" en komt Romain aansnellen met de stok / bal.

Krijg je zoiets:

http://www.youtube.com/watch?v=VXWsYyqItLY
quote:robo schreef op 09 juni 2010 @ 09:39:

Ja maar als ik dan Ro roep, komt niet alleen de hond, maar ook mijn man aangesneld!

Nee, het moet iets anders worden.

Is nog niet zo makkelijk hè???ik zag het ook al voor me. Ro met een bal, hijgend voor Bo.
Goedemorgen!

Waar ben je toch Anita?, ik hoop dat het wel goed met je is.

Luonto wat een drukke stage, kun je het wel volhouden?

Bo moe natuurlijk, maar wel blij, ik kan me wel voorstellen dat het ingrijpend is twee nieuwe hondjes en inderdaad best kort dag, gelukkig heeft Ro vrij om nog allerlei klusjes te doen. Het is wel een grote lieverd zeg hem dat maar van mij. Le plus grand chèri de tout les chèris.

Voor dat driekleurtje denk ik Caine als ik hem zie en dat ondeugende zwart witje Chico!
Gefeliciteerd met de nieuwe gezinsuitbreiding! Tomtom omhangen en het komt helemaal goed, was het he? Geniet ervan.

Leuk filmpje van you tube haha.
Hee

Ik zag het vanmorgen al in de mail dat de puppy's doorgaan, echt geweldig!! Oh ze zullen het zo naar hun zin hebben bij je en jij zult zo blij van ze worden. (en voor Ro natuurlijk ook)

Ik ben wel benieuwd als je hem Ro noemt wie er eerder komt als je hem roept.

Oh positiemode haha wat een stom woord ja. Ik hijs me veel in gewone kleren van de hm, mocht het niet terug strechen kan ik er mijn fiets mee poetsen. Katoen waar elastan doorzit rekt goed. 'Gewone'spijkerbroeken kan je echt vergeten natuurlijk en heb wat leuke zwangerschapsjurkjes.
Hondennamen bedenken is een hele klus. Nu ik in Nederland woon vind ik namen als Arie, Henk en Willem helemaal leuk Ben net uit mijn nachtdienst dus niet erg creatief op het moment, maar dit is wat in mij opkomt:

Aumo & Aubin

Basile & Bernard

Brie & Vin

Brice & Bruno

Henri & Theo

Luc & Victor

Zelf vind ik de naam Craddock erg leuk, het stamt uit het Welsh (waar de Border Collie ook vandaan komt) en heeft als betekenis 'love'. Maar of een Fransman het kan uitspreken, ik weet het niet.

Succes met namen bedenken en ook alvast voor morgen, dat het allemaal maar soepel verloopt!
Voor ik het vergeet nog één ding, ken jij de documentaire 'La vie moderne' Robo? Ik heb hem een aantal weken terug gedownload en ik vond het een ontzettende integere en ontroerende documentaire. Echt een aanrader voor mensen die van documentaires houden.

Linkje: http://www.cinema.nl/films/4609561/la-vie-moderne

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=xfxVAiHtlJs

(let op 1:04, dat stukje met die hond )
Milaatje, leuke namen zitten erbij!

Craddock kan in het Frans echt niet, 'crado' betekent in het Frans namelijk vies, met korstjes

Die film kennen we; er is zelfs een tweede deel van verschenen begin dit jaar. Prachtige documentaire inderdaad, heel aangrijpend hoe die mensen zich staande moeten houden in een veranderde wereld.

Wij hebben 'm ooit in de bioscoop gezien, maar dat is alweer even geleden. Leuke website trouwens, ik ga daar eens snuffelen!

Phoehee, je ziet er prima gekleed uit op de foto's; helemaal niet of je speciale zwangerschapskleren aan hebt. Katoen met stretch, dat is het helemaal begrijp ik? Zal ook het lekkerste zitten.

Gelukkeling, ik heb Anita gemaild gisteren, met precies dezelfde vraag. ik hoop zo dat het goed gaat, naar omstandigheden. Dat laatste berichtje van haar moeder was natuurlijk geen goed voorteken.

Chico is leuk, maar de Chihuahua van een vriendin heet al zo!

Ik vind Tommie gewoon de leukste hondenaam, maar goed, die naam is al vergeven

Luc is nog steeds een optie, ik heb trouwens al jullie suggesties in een lijstje gezet, voor een goed overzicht!

Ingmagh, leuk filmpje

Hebben jullie de lekkage al weten op te lossen in dat hotel?

Leo, dat kwam even slecht uit met de verpleegster, maar: as always, bijzonder fijn je te hebben gesproken!! Ik bel na 14u het pension, ik hou jullie op de hoogte!
poehee, ik vind H&M veel leuker als de meeste zwangerschapskleding. Het was mijn voornemen ook al om gewoon zulke kleding te blijven dragen.

Ik heb ondertussen netjes gestemd. Wel vreemd om dat in een kerk te doen (was daar al jaren niet meer binnen geweest) en allemaal foldertjes onder je neus gedrukt te krijgen die je MAG meenemen.
Léo!

Ook een leuke mannennaam!

Bo, was weer fijn, zoals het altijd fijn is!

Ga gauw mijn kind ophalen en met de juf praten.

Leo kan écht niet hoor. Want mocht ik ooit een jongetje krijgen, wil ik 'm zo noemen en dan denk ik altijd hij is vernoemd naar een hond! Niet doen hoor Nu kan ik namelijk gewoon zeggen: vernoemd naar een van de fijnste vrouwen die ik "ken".

Lekkage is wel opgelost. Bouwvuil in de pluvia (een regenpijp die tegen de zwaartekracht in werkt, met de cappilaire werking van water) waardoor de goot vol was geraakt en liep het water onder het lood onder het raam door naar binnen. Stomme loodgieter gewoon
hahaha ingmah, als jij je zoon Leo noemt, noem ik mijn dochter Lena (na een van de katten van Leo) en een liedje van Acda en de Munnik. Dat is namelijk onze favoriete meisjesnaam
Heb je al een aftelkalender gemaakt om af te tellen wanneer de puppy's komen? Ik zou niet kunnen wachten!

namen;

Tobi

Timo

Tomba

Bo de kleding op de foto is ook 'gewoon', die broek heeft een strechband met een touwtje.

Itsme is dat jullie volgende stap???
@Milaatje, even on-topic, inderdaad een prachtige docu. Hij was onlangs hier op de televisie (Canvas geloof ik) en aangezien wij dol op Frankrijk zijn en het franse leven en films keken we. We waren erg onder de indruk. Net als die docu over dat franse klasje met die bijzondere leraar. Die is hier ook al eens voorbij gekomen.
Balou en Merlin...
ja, poehee, nog niet nu meteen maar we gaan ook niet meer heel lang wachten.
Bo ik ben een album aan het maken van alle 90 foto's. De goede en minder goede.

Ik stuur je de link per email.
Oeioei, vergeet ik bijna dat ik om 1 uur bij de arbo-arts moet zijn.

Maar ik ga eerst de link sturen hoor.
Tobi en Luc, maar ik blijf erbij dat de driekleur er uitziet als Caine..........
Voor de dames van wie ik het emailadres heb, er komt een officiële trouwfoto jullie kant op
Daar wacht ik dan nog even op voor ik ga werken!

Ik ken trouwens iemand die heeft een Duke en een Rocco.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven