Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
verstuurd als het goed is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mooi zeg! Itsman kijkt daar zo James Deanerig, als een echte filmster! vond je het niet zonde zo in het zand met je mooie jurk?
Bo ik heb de link van het album gestuurd. Bij mij is ie binnen en het is dus gelukt.

Geniet. Ik ben weg.
nee hoor, het is maar een jurk en hij kan gewoon naar de stomerij. Ik ben echt veel te gemakkelijk geloof ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mooie foto its!
Ik stap even uit de meeleesstand om te zeggen dat ik zo blij word van wat ik hier nu lees. En dat ik helemaal smelt van die lieve pups .
Goedemiddag, Robo, en alle schatten hier.

Ik werd zo blij wakker vanmorgen..................

Het heeft met 2 bontjasjes op 4 pootjes te maken...........!

Moeilijk hè Robo, namen, ik weet niet hoe het met jou Tommie is gegaan, maar toen ik mijn snuit in het nestje uit ging zoeken, wist ik nog geen naam, (had wel voorkeur voor bepaalde namen).

Mijn ervaring is, dat toen ik mijn hond een paar dagen had, ik dacht, jij bent een èchte.......... Vul maar in.

Misschien kun je een lijstje met lievelingsnamen maken, en dan de hondjes laten "bepalen", wat ze zijn.?Hopelijk kun je mij een beetje volgen.

Fijne, vrolijke dag gewenst

Suggestie: BELLE & BEAU.

Ik denk mee, hoor!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Oh, Binkie hele goede suggestie, prachtig. Klinkt lekker als je ze moet roepen.
Behalve dan dat Belle zo zielig is voor een mannetje...
Zoeb, cool, een heel album!!!!!

Thanks!

Its, gaaf, je foto!!! Daar word ik helemaal happy van, trouwen is gewoon leuk

Binkie, ik zag Tom en ik wist dat hij Tommie moest heten, gek hè? Wie weet gebeurt dat ook wel met deze hondjes, dat zou natuurlijk het beste zijn.

Ik ben heel moe, ik ga zo even liggen want ik zat de administratie te doen en ik viel bijna in slaap :-)

Tot later allemaal!!
quote:Norre schreef op 09 juni 2010 @ 14:25:

Behalve dan dat Belle zo zielig is voor een mannetje...Is dat zo Norre, het betekent toch mooi?, of is het echt iets voor een meissie?
quote:dutskop schreef op 09 juni 2010 @ 14:23:

Oh, Binkie hele goede suggestie, prachtig. Klinkt lekker als je ze moet roepen.Dankjewèl.......
Welterusten lieve Robo.
Fauve, dat betekent wild in het Frans. Dat vind ik een mooie naam voor een hondje. En als je m roept: Faaaaauuuuvie!

Een hondje dat bij mij in Frankrijk altijd aan komt lopen heet Cacaouette. Een lief bruin en eigenwijs beest. Maar ja, dat is niet 1 lettergreep.

Groetjes KerrieB, meelezer en meelever. Dag!
Robo, wat geweldig!! Twee puppies. En dan ook nog Border Collies. Heerlijke honden zijn het.

Ik vind Scott en Jack wel pittige namen. Lekker engels en de fransen kunnen er ook mee overweg. Maar wat Binkie zegt, ging bij mij ook op. Als je de diertjes eenmaal bij je hebt, komt een naam vaak vanzelf.

Geniet van de voorpret!
quote:binkie14 schreef op 09 juni 2010 @ 15:05:

[...]

Is dat zo Norre, het betekent toch mooi?, of is het echt iets voor een meissie?

Je weet het verschil toch wel tussen Beau en Belle?

Beau is het mannelijke woord voor mooi en Belle de vrouwelijke variant.
Heee Fauvie zo heette de kat die ik in Frankrijk had, het betekent inderdaad wilde, ik dacht zelf eigenlijk altijd ''katachtige''
Katachtig is volgens mij félin/féline, Gelukkeling.

Maar ik geloof dat ik één naam al gevonden heb trouwens, ik wil de zwart-witte Joe noemen.

Vind ik leuk :-)

Ik kan niet slapen, de boer van hier tegenover is aan het grasmaaien en dat maakt me een lawaai!

Dan maar iets lekkers koken, ik zit te denken aan gehaktballetjes en aardappelsalade.
Ja daar ben ik inmiddels ook achter, ik heb even gegoogeld, heb ik dat al die jaren gedacht tsssssssssk

Jammer dat je geen rust krijgt, het zou je zo goed doen, die rotbuurman kan toch wel even zijn maaier uitzetten... Al die commotie gaat je niet in je koude kleren zitten, het blijft stresss, ook al is het positieve stress.

Joe is een leuke naam kort en krachtig, nu de andere nog!
Daar ben ik weer: Jack en Joe???
quote:Rubis schreef op 09 juni 2010 @ 17:18:

Daar ben ik weer: Jack en Joe???

Ha, daar zat ik inderdaad aan te denken!

Of Joe en Jim.

PS Phoehee, het dekentje is af. Wil je wachten op de geboorte dat ik 'm opstuur, of zal ik 'm dit weekend naar je toezenden?

Laat maar weten :-)
quote:Norre schreef op 09 juni 2010 @ 15:31:

[...]

Je weet het verschil toch wel tussen Beau en Belle?

Beau is het mannelijke woord voor mooi en Belle de vrouwelijke variant.

Weet ik veel, daar heb ik niet voor gestudeerd hoor.

De bedoeling was in ieder geval goed.
Bo echt super! Vind het zo lief en ben dol op handgemaakte dingen. Ben alleen zo bang dat hij niet aankomt met de post zoals bij het hangertje toen. Dat zou zo zonde zijn. Misschien meegeven straks als de puppy's komen? Kan hij misschien hier verzonden worden? Is wel leuk dat als Okkie er straks is dat het dekentje er ook is. Vind het nu al heel leuk!
Joe en Jim is leuk, stoer ook.
Ben ik ook weer eens.

De arbo-arts gaat mijn leidinggevende een veeg uit de pan geven.

Ze had nooit iets mogen regelen zonder eerst een evaluatiegesprek.En dat heb ik al maanden niet meer gehad. Vanmorgen had ze weer zoiets en ik heb haar een niet erg aardig antwoord terug gegeven. Tsja dat kun je dan verwachten. Ik wil echt wel graag flexibel zijn, maar niet op deze manier. Hoewel ik wist dat ze me terug ging pakken.

Nu blijft ik op één uur staan tot ik mijn bril heb en daarna kijken we pas verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven