Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
quote:binkie14 schreef op 09 juni 2010 @ 17:55:

Weet ik veel, daar heb ik niet voor gestudeerd hoor.

De bedoeling was in ieder geval goed.

Weet ik hoor Binkie!

En Beau is een leuke naam; alleen heet ik zelf al Bo dus ja, dat wordt moeilijk :-)

Phoehee, ik stuur 'm aangetekend op dit weekend, dan heb je hem maar vast. Leuk dat je Joe en Jim leuk vindt :-) Joe is zeker, over Jim ben ik nog niet uit.

Zoebie, goed zo!!! Laat je niet ringeloren hoor; je leidinggevende probeert je gewoon te intimideren, dat is niet bepaald netjes.

Wij hebben een meneer van een energiemaatschappij op bezoek nu, maar dat boeit me nooit zo, dus dat laat ik Ro opknappen :-)
Zo klare taal, dat heb je goed gedaan Zoeb!

edit: ze had toch zogenaamd in overleg met die arbo arts gedacht dat je wel weer meer kon werken, wat zei hij daarvan??

Hier een stukje over de wet poortwachter, zo heet de wet die gaat over ziek zijn enhoe weer te beginnen met werken.

http://www.fnvbondgenoten ... uim_re-integratie/269767/
Het wordt echter en echter... leuk!!!

Joe, wordt dat op z'n Frans niet zoiets als Zjoo? En Jim dan Zjim? Of kunnen ze heus Djoo en Djim?

Ik was ooit op een camping waar een Franse achterbuurman steeds maar riep dat het acht uur was. De héle dag door. Idioot! dacht ik in mijn puberale naïviteit. Hij bleek dus zijn boxer, die Arthur heette, te roepen. En Sjurman had op de camping waar hij vroeger werkte een Pyreneeër, die heette Octavius. Werd af en toe voor een beer aangezien. Ook spannend!

Wat vind je van Jules, als naam?

!

ps Iemand al iets van Anita gehoord?
quote:binkie14 schreef op 09 juni 2010 @ 17:55:

[...]

Weet ik veel, daar heb ik niet voor gestudeerd hoor.

De bedoeling was in ieder geval goed.Dat ontken ik ook nergens...
Joe, leuke naam Bo.

Jim, of Jimmy vind ik er erg mooi bij staan.

Jack ook trouwens. Kort en goed en duidelijke namen.

Ik zit al helemaal warm te draaien voor mijn reis naar jou toe hoor, poeh, spannend en zo, rijden in het buitenland, nooit gedaan nog. Als ik maar weet wat links in het Frans is en zo!

Qua snelheden is het 't zelfde als hier he? Dat ik niet ineens 200 hoef.

Met haarspeldbochten ben ik vast heel goed, alleen moet ik wel gillen als we een scherpe bocht nemen maar dat zullen Norre en Zoebie wel niet zo erg vinden *hoest*.
Leo je kan er komen zonder haarspeldbochten, komt goed! Er staan wel wat van die lage flitskasten op de route dus 200 zou ik niet doen ;)

Zoebie goeie arboarts!

Mijn konijn is vandaag overleden, toch te ziek dus. Terwijl het gister best goed ging. Het zijn zo'n zwakke dieren, mijn vriend zegt altijd 'het zijn er niet voor niets zoveel'. We gaan die andere terugbrengen naar de opvang, ook al vind ik haar erg leuk.
Ok, dank je Poehee, pak van mijn hart!
quote:phoehee schreef op 09 juni 2010 @ 19:57:

Mijn konijn is vandaag overleden, toch te ziek dus. Terwijl het gister best goed ging. Het zijn zo'n zwakke dieren, mijn vriend zegt altijd 'het zijn er niet voor niets zoveel'. We gaan die andere terugbrengen naar de opvang, ook al vind ik haar erg leuk.

Oh Phoehee, wat naar.... vind het echt rot voor je, het was zo'n leuk stel samen!

Zijn al je zorgen dus toch voor niks geweest.

Leo, er wordt op dit moment veel aan de weg gewerkt hier; we mailen wel even over de snelste en makkelijkste route.

Trouwens, in FR is de maximumsnelheid 130km/u, en meestal maar 110, dus ik zou zéker geen 200 rijden De gendarmes hier zijn niet zo vriendelijk als de NL politie, helaas.

Ik ben me voor aan het bereiden op morgen, de derde chemo. Gaat hard zo hè?

Ik vind Jules trouwens inderdaad héél erg leuk Sjur!!!

Joe spreek je op zijn Frans uit als Dzjoo, dus da's ok; Jules zou daar prima bij passen! We hebben een veelbelovende kandidaat, dus
Och Phoehee, wat jammer. Het is altijd naar als een huisdier overlijd.

Ehh Ik griezel van haarspeldbochten. "Proest" Haha.

Ik ben een luie doos. Ik moest nog een keer de fietstocht van a.s. zaterdag fietsen. Mwah. Had er niet zo'n zin in. Zegt manlief dat ik het ook met de mobylette kan doen. Ik heb nog zo'n oud dingetje uit 1962.

Ik heb dezelfde als op de foto, maar de mijne is nog ouder en heeft zo'n supergroot plastick zadel. Lachen als je het ziet.

Het is pure nostalgie, want ik heb zelf op mijn 16e precies dezelfde gehad. En het rijdt als een tierelier. . Normaal dan. Ik moest nog zo'n 2 km tot huis. Stopt ie ermee.

Baal als een stekker. Manlief opgebeld. Heb ik de hele 14 km met een dichte benzinekraan gereden. Wat niet zuinig.

Maar toen had ik hem dus verzopen en toen deed ie het nog niet. Ben ik ermee gaan lopen, maar dat was het natuurlijk ook niet, want na 1 km hing mijn tong op mijn tenen. Probeer ik het nog eens en hij startte weer. Manlief heeft me uitgelachen. Tuurlijk is dat juist kostje voor die mannen.
Gelukkeling. Mijn leidinggevende heeft helemaal niets gedaan om mij weer aan het werk te krijgen. Ik zou volgens de arbo-arts aangepast werk moeten doen, dus niet uren lang alleen maar bellen en registreren en op mijn beeldscherm turen. Maar dat mocht ik van haar niet. Vandaar dat ik nog steeds op één uur per dag zit. Ik wil echt wel, maar ik kan geen 8 uur aan de pc zitten. En als zij dan niet meewerken, hoeft het van mij ook niet.

Ik heb geen evaluatie gehad. En werd na een jaar gewoon weer achter die pc neergezet zonder een opfriscursus of niets. Nee, Zoeb kan dat goed. En het ging ook wel, maar het is niet de juiste werkwijze. En 't is gewoon een truthola.
quote:eleonora schreef op 09 juni 2010 @ 19:44:

Ik zit al helemaal warm te draaien voor mijn reis naar jou toe hoor, poeh, spannend en zo, rijden in het buitenland, nooit gedaan nog. Als ik maar weet wat links in het Frans is en zo!

Qua snelheden is het 't zelfde als hier he? Dat ik niet ineens 200 hoef.

Met haarspeldbochten ben ik vast heel goed, alleen moet ik wel gillen als we een scherpe bocht nemen maar dat zullen Norre en Zoebie wel niet zo erg vinden *hoest*.

Meid, komt helemaal goed. Deze mevrouw is er al bedreven in. Altijd in één stuk door naar Spanje, samen met Norman.

Ik rij ook overal. Pas nog in Spanje. In de mercedes van mijn vader over de diagonal in Barcelona. Links en rechts toeterende auto's, afslaande auto's, kleine parkeergarages, ik vind het prachtig!
Ach, wat zielig van je konijn Phoehee!

Wij zijn vandaag voor het eerst met het knijn naar de dierenarts geweest. Toch maar laten inenten. Ik moet er werkelijk waar niet aandenken hoe Nordochter gaat reageren als dat beestje ooit eens overlijdt.
Ladies, ik ga slapen!

Morgen weer vroeg dag tenslotte, ik wil een beetje fit zijn voor de chemo.

Norre, gelukkig heb jij stalen zenuwen dus, dat stelt me gerust :-)

Zoebie, wat een verhaal, ik zie je al zitten op die snorfietsbrommer

En trouwens, je hebt een heel mooi nieuw motto!
Het gaat natuurlijk helemaal goed komen met 2 van die kanjers die haarspeldbochten nemen alsof het niets is en de Diagonal rijden alsof ze het dagelijks doet. En ik ben ook niet zo bang uitgevallen, dus we komen er wel.

Ik krijg er helemaal een vakantiegevoel van. Iets om naar uit te kijken.

Bo, ik stuur je morgen ons beschermengeltje weer mee hoor. Het heeft geholpen vorige keer en je kunt het wel gebruiken.

Samen met de kaarsjes en duimen, hoop ik dat het goed gaat.

Sterks meis, ik denk aan je. Slaap lekker.
O Bo morgen alweer, het gaat zo snel.....moet je weer laat of kan het nu vroeger? Alleen de chemo of ook onderzoek naar het stolsel? dat kunnen ze wel met een echo zien toch?

Ik hoop dat het prikken goed gaat lukken en dat alles veeeeeeeeel minder tegenzit dan verleden keer.

Hoe is het met je haar? is het nu al helemaal aan het uitvallen of heb je nog stekeltjes.

Phoehee wat vreselijk verdrietig, agos toch zo'n beestje, is hij gewoon in zijn hok ingeslapen?

Zoebie dat is inderdaad een grote tuthola zeg, daar mag je wel eens goede afspraken mee maken, zodat je weet wat je aan elkaar hebt.
Sterkte morgen, Bo! En nu eens geen gekke dingen!!
Gelukkeling ze zal me morgen wel aanspreken na het gesprek met de arbo-arts vandaag. Zij had hem dus niet gezegd dat er nog steeds niet geëvalueerd was. Wat zij wel verplicht is.

Ze was gisteren blijkbaar pissig op me. Als blikken konden doden. Nu is ze al niet geliefd, maar hoe ze nu tegen me doet, maakt het er niet beter op. Ze stampt echt keihard over de werkvloer. Zo erg dat een collega vroeg (die niets wist van ons conflict) of er een nijlpaard ontsnapt was. Dan lig ik dus dubbel hé. Ik kan het gewoon lekker langs me heen laten gaan en het interesseert me ook niet.

Vanmorgen toen ik wegging zei ze keihard: "Zoeb ik WIL graag dat jij morgen om elf uur begint". Niet vriendelijk, alleen maar heel dwingend. Zo van: Waag het niet om me te tegen te spreken.... Dus ik zeg: "Nou dat kan ook wel op een vriendelijke manier. Maar 't is oké hoor". Draai me om en loop zonder gedag te zeggen weg. Ik heb dat de arbo-arts verteld en die vind dat ik om 8 uur moet beginnen en niet midden op de dag.
en nu? ga je om 8 uur?
Nee joh, ik ben de beroerdste niet. Ik ga om elf uur voor één keer.

Kan ik ook eens uitslapen, Dat heb ik al weken niet meer gedaan.

Maar ze mag me niet anders meer inroosteren dan om 8 uur.

Ik ga morgen wel een gesprek met haar aan dat ik een andere teamleider wil. Dit gaat echt niet meer werken.
Robo, veel sterkte morgen. Hoop dat het allemaal goed gaat in één keer. Niet zoals vorige keer. Moet wel om je lachen hoor; als je weet dat Joe uitgsproken wordt als Dzjo en je dat prima vindt, dan ben je meer française dan nederlandse.
Lieve Bo,

Veel sterkte morgen. Hoop dat je goed kunt slapen vannacht.

Jee wat gaat de tijd hard, morgen al weer chemo! Ga je voor een herhaling van vrijdag, toen viel het relatief mee. Moet je weer zo vroeg?

Zoebie ik vond je mobilette verhaal erg grappig. Rijdt er verder nooit iemand op?

Konijn is denk ik vrij plotseling dood gegaan, hij lag in het buitenhok onder de hooiruif. Anders was hij wel binnen gaan liggen denk ik. Hij is in de konijnenhemel nu, ik weet het zeker. Met zijn vorige vrouw en oneindig veel brocoli.
Wat een apart bedrijf dat je een andere teamleider kunt vragen! Ik heb er eentje en daar moet ik het gewoon mee doen. Dat is overigens ook een nijlpaard en dat is reuze handig, ik hoor haar altijd al van verre aankomen

quote:phoehee schreef op 09 juni 2010 @ 22:51:

Konijn is denk ik vrij plotseling dood gegaan, hij lag in het buitenhok onder de hooiruif. Anders was hij wel binnen gaan liggen denk ik. Hij is in de konijnenhemel nu, ik weet het zeker. Met zijn vorige vrouw en oneindig veel brocoli.agossie ik vind het zo zielig, nu moet dat andere beestje ook weer terug naar de opvang? ik hoop dat daar weer snel een lief baasje voor komt.
wat een mooie namen zag ik voorbij komen, morgen alweer chemo het gaat zo snel allemaal. Ik denk aan je lieve Bo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven