Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken



Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.



Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Alle reacties Link kopieren
Phoehee, je bent echt prachtig!!!

Zo mooi zwanger, en helemààl niet dik!



Was er echt van ontroerd, eigenlijk.



Zoeb, morgenochtend mail ik je en zet dan datum maar in de agenda!!!

Zal ik het pensionnetje reserveren? Wij kennen die mensen, het is om de hoek, dus dat zou super zijn.



Ben helemaal blijblijblij en Ro begint langzaam bij te trekken van de schrik
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtige bolletjes wol, zeg! Ro en Bo: van harte met de gezinsuitbreiding!!!



Zo heb je een wens en zo komt die uit... Geweldig toch, dit forum?



"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
Ik bloos ervan!
Alle reacties Link kopieren




haha nergens voor nodig, ik heb je op hyves gezien en het klopt helemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb visite, maar ik kan het niet laten hé.

Ik moest gauw, gauw even kijken. 't Is super.

We moeten nog even wachten op Norre en Lé voordat je reserveert. -)
Alle reacties Link kopieren
OK Zoebie, ik heb je al gemaild. Je kunt ze bevestigen hoor, we gaan het doen!!

Geniet van je visite :-)



Phoehee, het is waar hoor! je ziet er echt fantastisch uit, werkelijk heel mooi zwanger. Nu ik je gezien heb kan ik me beter voorstellen dat je nog fietst en zo actief bent, je bent helemaal niet "groot" zwanger!



Wij hebben buiten gekeken net waar het buitenhok komt te staan (voor overdag) Jaja, dit is een project waar we allebei happy van worden!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaah puppies!!!



Wat geweldig leuk Robo!

Als je daar niet vernieuwde energie van krijgt!?!



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ben echt plaatsvervangend happy. Vind het zo leuk voor jou en Ro. Twee van die knuffeltjes in huis. Weet zeker dat je lekker slaapt vanavond. Welterusten.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
owwwwwwwwwwww, die puppy's. Wat zijn ze zo ontzettend lief.



Nu wil ik ook maar ik denk dat ik nog even moet wachten tot we aan dat grotere huis beginnen. En dan kom ik gewoon vragen of jullie voor mij een petitie starten



nu kom ik jullie nog allemaal even knuffelen, omdat jullie zo een fijn stel zijn met zijn allen



(en nu naar bed, morgenmiddag is de confrontatie dag, maar ik lust haar ondertussen rauw. En ik ben heel schattig en lief maar ik kan heel soms ook best wel een beetje bitchy zijn)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Bo, ik had je mail nog net gelezen vanavond. En ik heb nog wel de fokker gebeld en ze vastgelegd. Die mensen vonden het geweldig. Stel je voor dat ze nog weg zouden gaan naar een ander. Moest er niet aan denken.

dus jullie krijgen nu officieel die twee leuke schattige puppy's.

Door alle spanning, vreugde, foto's en lieve berichtjes zijn we helemaal vergeten te vragen hoe het eigenlijk gaat?

Is het prikken nog zo vervelend pijnlijk of begin je er al aan te wennen? In hoeverre dat gaat wennen natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat het nooit went.

Manlief was niet teleurgesteld dat ik geen puppy mee had genomen hoor. Hij wist dat ze allemaal al besproken waren. Maar hij zei wel dat het zo leuk zou zijn als Sedi ook eens een nestje zou krijgen. Dus wie weet.



Itsie de Bitchy. Klinkt niet en ik kan me er ook niets bij voorstellen. Voor jou starten we ook wel een petitie hoor. Het werkt. Oké met wat overredingskracht van Bo.



Truste allemaal.
Bo, ik zit vanaf 09.00 uur bij de telefoon hoor!

Ik wil alles horen van de hondjes!



Tozzo!
Alle reacties Link kopieren
Koetemorgen!



Als jullie dan toch zo gaan parler sur les chiens... Hier is alles geregeld!

Dat jullie dat maar alvast savoir dan.
Alle reacties Link kopieren
Ha fijn Norre. Als bij Lé dan ook alles oké is, dan is het ook echt oké. Ik ben aan het werk. Eén uurtje dus straks ben ik weer thuus.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, als Lé en Bo samen aan de foon zitten, zijn ze er de hele morgen niet.
Alle reacties Link kopieren
Zo he, ik ben helemaal een beetje jaloers, wat kijken ze schattig! En wat een mooie verhalen! Als je ze hebt, kom ik een keer bij je kijken hoor Bo!



Leo, ik zou lerares Frans worden, je nieuwe roeping. Het klinkt als je het hardop zegt echt helemaal echt. Een paar uhhh's ertussen en het is gewoon Frans! Vraag me af of ze me begrijpen als ik op jouw manier een broodje bestel



Luonto, ik dacht dat ik je gemaild had?! Maar ik ga even kijken of het nog een keer lukt. Via de site mailen lukt in ieder geval niet. Je kunt me, als het weer niet lukt, bereiken via ingmagh@gmail.com.



Phoehee, niet blozen, het is zo waar! Ik vind je prachtig zwanger. Een vriendin van mij is helemaal vierkant geworden, hoewel ze niet eens echt meer is gaan eten ofzo. Als je jou van achteren ziet, kan ik me voorstellen dat je het niet eens doorhebt! En je hebt van die heerlijke kleren aan waar het mooi in toont. Stoer hoor! (Zijn dat nou speciale positiejurkjes? Want een collega ging voor d'r zusje shoppen en die haalde alles alleen als positiemode, want als ze wat verder was zouden de jurkjes van de Hema aan de voorkant te kort worden. Ik kan me dat niet voorstellen! En nu we toch bezig zijn, waarop wordt het positiemode genoemd?)



Ik ga even aan de gang om wat mensen te bellen ivm een lekkage in het hotel dat al is opgeleverd en door ons is verbouwd. Met die hoeveelheid water van gisteravond is elke verstopping blijkbaar een fatale..



En het stemmen, wat doen jullie? Ik ben nog zwevend en op zoek naar tips!
Alle reacties Link kopieren
Luonto, ik heb je gemailed op het adres dat we gebruikten voor de meet in januari!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er hoor, beetje moe van alle consternatie :-) maat toch heel blij.



Wij moeten hier in rap tempo heel veel regelen: de omheining moet helemaal dicht, bijvoorbeeld, dus maar goed dat Ro volgende week de hele week vrij is.

Anders was het echt té snel gegaan, met de hondjes!



Leo, ik bel je rond tienen? Komt dat uit?

Ik moet even rustig wakker worden eerst :-)



We moeten natuurlijk een naam gaan bedenken voor de twee beestjes.... we willen éénlettergrepige namen, dus in de trant van "Max" of "Jan", maar dan géén Max of Jan natuurlijk

En het moet een beetje klinken in het Frans.



Iemand suggesties?
quote:Zoebie schreef op 09 juni 2010 @ 08:30:

Ha fijn Norre. Als bij Lé dan ook alles oké is, dan is het ook echt oké. Hier ook alles flex ladies
quote:Zoebie schreef op 09 juni 2010 @ 08:31:

Oh jeetje, als Lé en Bo samen aan de foon zitten, zijn ze er de hele morgen niet. Het is maar goed dat ik nog een dochter op moet halen om 11.45 uur!
Alle reacties Link kopieren
Jip en Luc?



Tom, Jip en Luc klinkt wel leuk. Alleen kan ik me voorstellen dat jip zjipp wordt en dat die klank dan weer dingen betekent? Je moet er toch niet aan denken dat je het beest vertaalt aanroept met iets als "perforator"
quote:ingmagh schreef op 09 juni 2010 @ 08:32:



Leo, ik zou lerares Frans worden, je nieuwe roeping. Het klinkt als je het hardop zegt echt helemaal echt. Een paar uhhh's ertussen en het is gewoon Frans! Vraag me af of ze me begrijpen als ik op jouw manier een broodje bestel







Bjén was het hein?

Die uhhhh's heb ik er tussenuit gelaten omdat het schrijftaal was. Als ik real live (vloeiend) Frans spreek zijn de uhhhh's niet van de lucht hoor!



Ik heb PvdA gestemd. Ik kán niet rechts stemmen, kan het gewoon niet. Voor de man op de VVD gestemd, ik was gemachtigd. Dus indirect heb ik wel een stem op de VVD uitgebracht, alleen niet voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Luc is leuk, Jip wordt 'm inderdaad niet qua klank :-)



Leuk dat je suggesties doet, wij zijn namelijk gisteren steeds meliger geworden en kwamen met rare combinaties (je noemt bijvoorbeeld de één Fon en de ander Due, of de één Cré en de ander Dit, dat werk ).
Alle reacties Link kopieren
Robo •breekt even in* ben zo blij voor jullie. Even een paar namen, ik weet dat je een mannetje wilde maar nu je er twee hebt weet ik niet of die ander een vrouwtje is dus ik gooi even wat: Dibbis, Bep, Miep, Droef, Mop, Jules, Boris.

Misschien is er op googleland ook nog een site voor hondennamen. Veel plezier!



*en breekt er weer uit*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven