Mijn kat is iets kwijt...
woensdag 9 juni 2010 om 16:59
Om precies te zijn; zijn ballen.
Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in
En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.
Het doel van dit topic; dat is er niet.
Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in
En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.
Het doel van dit topic; dat is er niet.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 juni 2010 om 17:05

woensdag 9 juni 2010 om 17:16
quote:Ligeia schreef op 09 juni 2010 @ 17:13:
Een waskat!
Ik heb ook nog een paar jonge heren die deze maand de pineut gaan zijn. Weet iemand trouwens of het een probleem is om twee katers tegelijkertijd te laten helpen? Ervaringen?...
(Mag wel, hè, Marels? )Geen probleem om 2 katers tegelijk te laten helpen, het was bij mijn DA juist zo dat je korting kreeg bij 2
Een waskat!
Ik heb ook nog een paar jonge heren die deze maand de pineut gaan zijn. Weet iemand trouwens of het een probleem is om twee katers tegelijkertijd te laten helpen? Ervaringen?...
(Mag wel, hè, Marels? )Geen probleem om 2 katers tegelijk te laten helpen, het was bij mijn DA juist zo dat je korting kreeg bij 2
woensdag 9 juni 2010 om 17:22
Marels, zoals Bieb al zei: Puk is vorige week aan zijn ballen geholpen. Niks van gemerkt! Toen ik hem ophaalde, zat 'ie al weer in zijn mandje te knorren en kopjes te geven, thuis eerst wassen en ETEN en daarna klonk het startschot voor door het huis racen. De da belde de volgende dag nog op om te vragen hoe het ging en toen zei ik 'het is dat ik hem zelf gebracht en gehaald heb, anders had ik niet geloofd dat er wat gebeurd is (ok, op de kale ballen na dan)
Dus: voor je het weet, scheurt ie weer door het huis!
Dus: voor je het weet, scheurt ie weer door het huis!
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 9 juni 2010 om 17:26
Hahaha, deze sprong net ook twee keer achter elkaar in één keer op het aanrecht, blijkbaar had ie echt honger.
Dus met de trap zal het wel goed komen.
Hij mocht van de dierenarts eigenlijk pas na zessen eten, maar ik geloof dat die drie kwartier er niet zo veel toe doen, en het beestje had HONGER.
Dus hij is nu druk aan het aanvallen op een bak natvoer.
Ik vrees dat ie vrij kort daarna al weer gaat scheuren.
Foto komt zo!
Dus met de trap zal het wel goed komen.
Hij mocht van de dierenarts eigenlijk pas na zessen eten, maar ik geloof dat die drie kwartier er niet zo veel toe doen, en het beestje had HONGER.
Dus hij is nu druk aan het aanvallen op een bak natvoer.
Ik vrees dat ie vrij kort daarna al weer gaat scheuren.
Foto komt zo!
668, the neighbour of the Beast

woensdag 9 juni 2010 om 17:29
hopelijk wordt ie geen homo-kat zoals die van mij
die ligt trouwens ook regelmatig languit op rug...
oww en vorige week kwam ie thuis met een potje visvoer die die ergens gejat had... lijp beest...
(alhoewel, toen mijn kleine, overigens net gesterilidingest krols was heeft ie meerdere pogingen gedaan em erin te hangen. wat niet lukte want hij is dus homo )
die ligt trouwens ook regelmatig languit op rug...
oww en vorige week kwam ie thuis met een potje visvoer die die ergens gejat had... lijp beest...
(alhoewel, toen mijn kleine, overigens net gesterilidingest krols was heeft ie meerdere pogingen gedaan em erin te hangen. wat niet lukte want hij is dus homo )