Mijn kat is iets kwijt...

09-06-2010 16:59 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om precies te zijn; zijn ballen.

Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in

En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.

Het doel van dit topic; dat is er niet.
668, the neighbour of the Beast
Aaaagh, arme ex-kater...!!

Koop je wel iets lekkers voor 'm vanavond??
Dan kan er een slotje op
Ben ik eens benieuwd of hij straks ook wat hoger miauwt
Het is wel een echte kerel trouwens, hij doet zo zielig als iets

Hij krijgt vanavond blikvoer, da's hier het luxevoer. En luxe mag het wel zijn voor dat geld, want hij krijgt van die schofterig dure kuipjes Sheba.

Maar die krijgt ie straks wel, ja.
Ik moet eigenlijk een foto maken van hoe hij erbij ligt.... Geniaal.
Jaaa. Doen!
Haha,arm dier

Die van Olijf was vorige week aan de beurt en scheurde savond al weer door de kamer...geniet dus nu maar even van je rust.
Ja foto wil ik ook wel even zien Marels!

Foto! (als je nieuwe avatar?)
Plaaaatjes willen we!
Dus... weg reactie.

Anyhow; Hermes, foto komt er aan maar deze avatar blijft, als eerbetoon aan mijn vorige kat

Biebs; ik vind dat ie ook alweer véél te helder kijkt, dus ik geniet van het moment van rust
die van mij kreeg altijd van die sheba ronde kuipjes, van die extra dure met echte garnaaltjes en mosselen enzo...en gewoon ze neus ophalen!!!!! :S

ik wil ook een foto zien:P
Een waskat!

Ik heb ook nog een paar jonge heren die deze maand de pineut gaan zijn. Weet iemand trouwens of het een probleem is om twee katers tegelijkertijd te laten helpen? Ervaringen?...

(Mag wel, hè, Marels? )
Zielig!

Kijk je uit met de trap etc vannacht? Hij kan nog ineens omvallen..
Hij komt al zeuren om eten....

Foto komt er zo aan, even het eten opzetten!
quote:Ligeia schreef op 09 juni 2010 @ 17:13:

Een waskat!

Ik heb ook nog een paar jonge heren die deze maand de pineut gaan zijn. Weet iemand trouwens of het een probleem is om twee katers tegelijkertijd te laten helpen? Ervaringen?...

(Mag wel, hè, Marels? )Geen probleem om 2 katers tegelijk te laten helpen, het was bij mijn DA juist zo dat je korting kreeg bij 2
Marels, mooi van je avatar, wist ik niet L

Ligeia, de mijne zijn ook tegelijk geholpen en vonden troost bij elkaar Het kan, het is alleen best een gesjouw. Mijn dierenarts adviseerde het zelfs, waarom weet ik niet meer.
Marels, zoals Bieb al zei: Puk is vorige week aan zijn ballen geholpen. Niks van gemerkt! Toen ik hem ophaalde, zat 'ie al weer in zijn mandje te knorren en kopjes te geven, thuis eerst wassen en ETEN en daarna klonk het startschot voor door het huis racen. De da belde de volgende dag nog op om te vragen hoe het ging en toen zei ik 'het is dat ik hem zelf gebracht en gehaald heb, anders had ik niet geloofd dat er wat gebeurd is (ok, op de kale ballen na dan)

Dus: voor je het weet, scheurt ie weer door het huis!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahaha, deze sprong net ook twee keer achter elkaar in één keer op het aanrecht, blijkbaar had ie echt honger.

Dus met de trap zal het wel goed komen.

Hij mocht van de dierenarts eigenlijk pas na zessen eten, maar ik geloof dat die drie kwartier er niet zo veel toe doen, en het beestje had HONGER.

Dus hij is nu druk aan het aanvallen op een bak natvoer.

Ik vrees dat ie vrij kort daarna al weer gaat scheuren.

Foto komt zo!
hopelijk wordt ie geen homo-kat zoals die van mij

die ligt trouwens ook regelmatig languit op rug...

oww en vorige week kwam ie thuis met een potje visvoer die die ergens gejat had... lijp beest...

(alhoewel, toen mijn kleine, overigens net gesterilidingest krols was heeft ie meerdere pogingen gedaan em erin te hangen. wat niet lukte want hij is dus homo )
Thanks! Dan gaan ze gezellig met zijn tweetjes een dagje uit...
Ligeia, wel hier verslag doen hè - met foto
quote:Hermes wrote on 09 June 2010 @ 17:38:

Ligeia, wel hier verslag doen hè - met foto Ik zal ze op hun groggiest op de foto zetten, haha!...
Aaaahw mijn twee katers lagen er ook zo suf bij toen ze net van de dierenarts kwamen.. Ik zag er ook tegenop maar het was een eitje Toen ik ze trouwens 's middags wilde aaien, viel er één bijna om, niet doen dus Hastikke stoned nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven