Mijn kat is iets kwijt...
woensdag 9 juni 2010 om 16:59
Om precies te zijn; zijn ballen.
Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in
En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.
Het doel van dit topic; dat is er niet.
Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in
En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.
Het doel van dit topic; dat is er niet.
668, the neighbour of the Beast

woensdag 9 juni 2010 om 20:17
Die van mij is 7 maanden. Ik had eigenlijk nog een paar maanden willen wachten maar met een jonge poes erbij durfde ik dat niet aan.
Hij begint me nu weer op te zoeken en achterna te lopen. Hij wilde even niks van me weten nadat hij weer thuis was.
Toen de assistente hem naar de wachtkamer bracht en ik hem gedag zei in zijn reismand draaide hij me de rug toe!
Hij begint me nu weer op te zoeken en achterna te lopen. Hij wilde even niks van me weten nadat hij weer thuis was.
Toen de assistente hem naar de wachtkamer bracht en ik hem gedag zei in zijn reismand draaide hij me de rug toe!
donderdag 10 juni 2010 om 10:13
wat een prachtige foto's
Ik heb een zwarte dame in huis, heb haar laten sterilliseren, wist niet zeker of dat wel/niet te doen..aangezien ze niet buitenkomt..TOTDAT ZE KROLS WERD...
Oh mijn god, niet te harden, voor haar niet, voor mij niet en ook niet voor onze relatie
Ze was binnen paar dagen de oude, wel met lampekap tegen likken van de wond..
Ik heb een zwarte dame in huis, heb haar laten sterilliseren, wist niet zeker of dat wel/niet te doen..aangezien ze niet buitenkomt..TOTDAT ZE KROLS WERD...
Oh mijn god, niet te harden, voor haar niet, voor mij niet en ook niet voor onze relatie

Ze was binnen paar dagen de oude, wel met lampekap tegen likken van de wond..
once upon a time called.....right now
donderdag 10 juni 2010 om 10:23
Ooooh Marels, zo'n katje heb ik ook gehad!! Supermooi, maar het was een echte bitch Altijd meppen en krabben Zijn balletjes moesten er ook af, maar het is achteraf inderdaad echt een mini ingreep, ahoewel ik het wat sneu (en stiekem ook grappig) vond toen hij zo stoned rondliep haha Mijn ex heeft hem nu en ik heb ondertussen een ander lief katje van 7 maanden (meisje)..
Ik weet alleen niet goed hoe je foto's moet plaatsen hier..
Maar jouw katje is ook echt prachtig!!
Ik weet alleen niet goed hoe je foto's moet plaatsen hier..
Maar jouw katje is ook echt prachtig!!